Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen opiskelija ja hallituksen toiminta ei minua köyhdytä, päinvastoin! Rakennan tulevaisuutta!

Vierailija
14.10.2023 |

Nyt herätys opiskelijat. Se, että opiskelijoiden toimeentulo hetkellisesti heikkenee, ei todellakaan voi olla kenellekkään iso ongelma. Summista mistä puhutaan, ei ole kenellekkään mitään käytännön merkitystä. Se, että jättää joka viikonloppu yhden oluen ottamatta, kuittaa menetetyt eurot. Kenenkään elämä ei ole niistä kiinni. Nyt on katsottava tämän opiskelijan kuten itseni tulevaisuutta. Kun opiskelen, haluan, että tulevaisuudessa tämä työ palkitaan sillä, että minulle jää työpanoksestani käteen rahaa muuhunkin, kuin vain pakollisiin menoihin. Opintoni kestää 6 vuotta, mutta työelämäni sen jälkeen vähintään 45 vuotta. Suomessa opiskelijoiden asema on yksi maailman parhaista. Kukaan ei kuole ja kaikki voivat opiskella halutessaan. Töitä voi tehdä opiskelujen ohessa ja kesällä tienata lisäansioita loppuvuodelle. Nuorena jaksaa, ainakin itse jaksan ja moni kurssikaverini. Ei voi olettaa, että yhteiskunta maksaa jokaviikkoisen juhlimisen yökerhoissa. Menkää katsomaan, opiskelijoita ne on täynnä ja alko virtaa. Jostakinhan tämä raha sinne tulee, joten kukaan ei myöskään kuole, jos ei sitä rahaa tule hieman vähemmän. Optimaalisessa tilanteessa hallituksen ei tarvitsisi alentaa tukia, mutta nyt tilanne on toinen. Joko maksamme tulevaisuudessa itsemme kipeäksi, tai nyt teemme tomintoja joka rakentaa meille paremman tulevaisuuden. Elämme vain tässä ja nyt, vai katsommeko tulevaisuuteen! Kaikki minulle tässä ja nyt ei vain toimi koskaan missään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas persuja mollataan. Mutta muistutan taas että ps on puhunut peruskoulun ja ammattikoulutuksen kuntoon laittamisesta. Ja niihin molempiin satsataan rahaa. 

Vierailija
22/23 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä taas persuja mollataan. Mutta muistutan taas että ps on puhunut peruskoulun ja ammattikoulutuksen kuntoon laittamisesta. Ja niihin molempiin satsataan rahaa. 

Menehän valehtelija nuolemaan kokoomuslaisen kenkiä. Senhän te persut osaatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta. Opiskelijat ovat tosi lyhytnäköisiä purnatessaan näitä pieniä leikkauksia. Parin vuoden kuluttua he ovat juuri näitä suurituloisia ja nauttivat saadusta veroalesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi