Onkohan muumit pörröisiä vai nahkaisia?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on noiden ällötysten sukupuoli? Ei mikään?
Mamma? Pappa? Neiti? Aika selkeitä sukupuolittuneita nimiä ainakin.
Visuaalisesti...
En ole milloinkaan pitänyt tuollaisista pallukoista...
Muumeilla on turkki. Taikatalvi-kirjassa Muumipeikolle alkaa kasvaa paksumpi talviturkki. Niisku ja Niiskuneiti ovat niiskuja, heilläkin turkki ja lisäksi otsatukka. Sen sijaan pikku Myy, Nuuskamuikkunen, Vilijonkka, Tuutikki ym. ovat ihmisenkaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumilaaksossa on ainakin esiintynyt kylpyammeita. Ei kirjoissa ja tv-sarjoissa yleensäkään välttämättä kuvailla noin triviaaleja puuhia. Häveliäisyyssyytkin painavat. Luulen, että Muumipeikko on ainoa muumiperheen jäsen jonka olen nähnyt alastomana,
Ei Niisku-neidillä ole vaatteita
Niiskuneiti ei btw ole muumi, vaan niisku.
Kyllä Niiskuneiti on muumi
Vierailija kirjoitti:
Muumeilla on turkki. Taikatalvi-kirjassa Muumipeikolle alkaa kasvaa paksumpi talviturkki. Niisku ja Niiskuneiti ovat niiskuja, heilläkin turkki ja lisäksi otsatukka. Sen sijaan pikku Myy, Nuuskamuikkunen, Vilijonkka, Tuutikki ym. ovat ihmisenkaltaisia.
Niiskut on muumeja, ihan niinku suomalaiset on ihmisiä
Sellainen tosiaan kuin lehmillä, mutta ehkä vähän pehmeämpi ja hienojakoisempi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Muumit ovat paperipintaisia. Sukuelimiä ei ole, eikä varsinaista synnytystä tarvita, koska uusi muumi voidaan tarvittaessa saattaa maailmaan ruutujen välillä. Mutta sitäkään keinoa ei juuri tarvita, koska muumit elävät käytännössä ikuisesti.
Olisi jotenkin outoa ajatella peikkoja "sileä nahkaisina", monissa alkuperäisissä piiroksissa ainakin muilla on karvaa. Minun päässä muumit on karvaisia ja en halua edes ajatella muuta.
Turkki on pörröinen ja ohut. Tietysti en tiedä jos on olemassa nahkamuumeja laaksossa joillakin. Nahkaliiveistä ei tietoa että onko Natural Born Muumios (vai Muumies).
Sileä, kiiltävä, valkoinen ja persreiätön, niinkuin Y-teslan keula....
Vierailija kirjoitti:
Olisi jotenkin outoa ajatella peikkoja "sileä nahkaisina", monissa alkuperäisissä piiroksissa ainakin muilla on karvaa. Minun päässä muumit on karvaisia ja en halua edes ajatella muuta.
Osa on ajatellut ne sileänä ja päässä pieni pörrö.
Säämiskäinen iho. Sellainen kuin karvattomilla kissoilla. Hännän päässä karkea karvatupsu. Olen nähnyt Muumin.
Samanlaista pehmeää silikonikumisekoitetta kuin Fleshlightit.
Onkohan muumit ajelleet säännöllisesti alapäänkarvoituksensa?
Mitäs luulet ääliö