Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen
Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.
Kommentit (307)
Jaa'a. Itse kahlasin tinderiä läpi pari vuotta vailla tulosta. Opiskelupiireistäkään ei löytynyt. Sitten tapasin sattumalta vanhan tutun vuosien takaa ja se oli siinä. Nyt meillä on lapsi. Oman kokemuksen perusteella parisuhde löytyy kun se löytyy. Voi tulla yllättäen kohdalle semmoisen ihmisen kanssa, jota ei ollut edes tajunnut etsiä.
No nykyajan tavallinen on vähintään sellaisen 15kg ylipainoinen eli laihduttaminen sellaiseksi vielä 20 vuotta sitten tavalliseksi auttaa jo paljon.
Sitten tietenkin pitää ne omatkin kriteerit pitää jotenkin tolkullisina eikä tavoitella kuuta taivaalta.
Vierailija wrote:
No nykyajan tavallinen on vähintään sellaisen 15kg ylipainoinen eli laihduttaminen sellaiseksi vielä 20 vuotta sitten tavalliseksi auttaa jo paljon.
Sitten tietenkin pitää ne omatkin kriteerit pitää jotenkin tolkullisina eikä tavoitella kuuta taivaalta.
Ylipainoa ei ole.
Ap
Kyllä sinuun joku työmies tarpeensa tekee kunhan et ole liian nirso.
Incelit tulee huutamaan tänne miten nainen kuin nainen löytää helposti miehen vaikka olisi ylipainoinen autisti 12 tuntia tietokoneella.
Paitsi että tämänkin aloituksen on tenhyt koku poika suu virneessä.
Vierailija wrote:
Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.
Tarkoittaako tämä taso puhtaasti ulkonäköä vai puhutaanko luonteesta, käytöksestä ja siitä, mitä elämässä on saanut aikaan?
Masentava ketju jonka voi kiteyttää, ei mistään.
Kukaan ei enää uskalla tuoda kiinnostustaan esille koska on liian lihava, tavallinen, ei ole tarjota huippulomia eikä edes mökkiä, ei kallista autoa, ei jokailtaisia dinnereitä, ei jaksa nauraa kaiken aikaa ja tehdä elämästä helpooa.
Tällänen tavallinen arkinen ihminen ilman ripsiä ja kynsiä ei ole kiinnostava. Piste.
Ei kaikkien kuulukkaan löytää ketään. Jos sinusta ei ole kukaan kiinnostunut niin se on vahva vihje siitä että pitää löytää muuta merkitystä elämälle. Ei parisuhde ole mikään ihmisoikeus ja kukaan ei kuole siihen vaikka jäisi loppuiäkseen yksin.
Pitäisi nähdä valokuvasi ensin, muutoin on mahdotonta sanoa.
Vierailija wrote:
Ei kaikkien kuulukkaan löytää ketään. Jos sinusta ei ole kukaan kiinnostunut niin se on vahva vihje siitä että pitää löytää muuta merkitystä elämälle. Ei parisuhde ole mikään ihmisoikeus ja kukaan ei kuole siihen vaikka jäisi loppuiäkseen yksin.
Onneksi lopulta kuolee.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Helpottaisi kummasti, jos tietäisi mitä sinusta tarkoittaa se, että olet mielestäsi normaali. - oman kokemukseni mukaan mon joidenkini normaali voi olla joillekin toisille olla hyvin epänormaalia.
Sinkkumies
Tavallinen, ei mitenkään erityinen siis. Keskimääräinen ihminen.
Ap
Tarkoitatko, että myös mahdollinen tuleva kumppanisi näkisi sinut noin? Sitten en tiedä. Oma kokemukseni on, että suhteen, kiinnostuksen ja ihastumisen+rakastumisen edellytys melkeinpä on juuri se, että toista EI näe tavallisena ja keskimääräisenä, vaan nimenomaan erityisenä. Ja silloin se kyllä vaatii sen, että ihmisessä on JOTAIN sellaista, minkä vuoksi toinen voi ajatella hänet erityisenä verrattuna muihin.
Ehkä voisit miettiä, mitä se sinussa on ja tuoda sitä esiin. Ainakaan minuun ei yksikään ole ihastunut vain siksi, että en heidän mielestään erottuisi millään lailla muista, vaan nimenomaan he ovat ihastuneet minuun, koska juuri minussa on heidän mielestään ollut jotain erityistä.
Vierailija wrote:
Masentava ketju jonka voi kiteyttää, ei mistään.
Kukaan ei enää uskalla tuoda kiinnostustaan esille koska on liian lihava, tavallinen, ei ole tarjota huippulomia eikä edes mökkiä, ei kallista autoa, ei jokailtaisia dinnereitä, ei jaksa nauraa kaiken aikaa ja tehdä elämästä helpooa.
Tällänen tavallinen arkinen ihminen ilman ripsiä ja kynsiä ei ole kiinnostava. Piste.
Miehet eivät ole vähääkään kiinnostuneita mistään ripsistä ja kynsistä, vaan toiset naiset ovat näistä kiinnostuneita.
Miehet on esteettisiä ja läski ei ole kaunista.
Tämän kun sisäistät niin pääset pitkälle.
Vierailija wrote:
Mitä selität? Kyllä minulle on nuorena markkinoitu kuinka jokaiselle tulee puoliso ja lapset, okt ja valkoinen aita, farmari auto sekä koira.
Ja nyt sanot että ei tulekaan, hommaa yksinäinen elämäsi kuntoon.
Mitä kusetusta.
Kuka on oikeassa? Yhteiskunta vaatii puolisoa ja perhettä, olen outo friikki kun olen yksin. Ja auta armias jos uskallan näyttää kiinnostuksen jollekin miehelle niin olen vain säälittävä ressukka joka ei ymmärrä ettei mua kukaan halua. Kuule, tiedetään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä selität? Kyllä minulle on nuorena markkinoitu kuinka jokaiselle tulee puoliso ja lapset, okt ja valkoinen aita, farmari auto sekä koira.
Ja nyt sanot että ei tulekaan, hommaa yksinäinen elämäsi kuntoon.
Mitä kusetusta.
Kuka on oikeassa? Yhteiskunta vaatii puolisoa ja perhettä, olen outo friikki kun olen yksin. Ja auta armias jos uskallan näyttää kiinnostuksen jollekin miehelle niin olen vain säälittävä ressukka joka ei ymmärrä ettei mua kukaan halua. Kuule, tiedetään.
Et taida nyt olla ihan siinä kunnossakaan, että kannattaisi lähteä parisuhdetta miettimään miehen kanssa.
Vierailija wrote:
Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.
Vaikka ap alkaisi nyt ajatella, että on maailman huonoin ja hänen tasonsa on 0, niin miten se muka auttaisi löytämään kumppanin?
Ja oman kokemukseni mukaan se on just päinvastoin. Nuorena, kun itsetuntoni oli huonohko ja ajattelin olevani tylsä ja epäviehättävä, enkä uskonut kenenkään kiinnostuvan itsestäni, en koskaan herättänytkään muissa mielenkiintoa. Minusta alettiin kiinnostua ja vientiä alkoi olla vasta sitten, kun aloin ajatella olevani hyvännäköinen ja mielenkiintoinen, ja kun aloin uskoa, että löydän toivomani kaltaisen kumppanin.
Ja toisaalta mitä tuo 2-4 pykälää matalampitasoinen mies edes tarkoittaisi? Jos ap on nyt vaikka ollut kiinnostunut ostain Pekasta, niin mistä hän tietää Pekan tason ja miten osaa etsiä siitä 2-4 pykälää huonompitasoista? Ja miten muutenkaan voi päättää, kenestä kiinnostuu?
Simppeli esimerkki, jos joku vaikka kiinnostuu aina ihmisestä, joka on samanhenkinen kuin itse on ja jolla on samanlainen arvomaailma, ja jos on vaikka aina kiinnostunut jostain humanistin näköisistä, niin miten tässä nyt sitten alkaa tahdonvoimalla kiinnostua sellaisesta, jonka ajatusmaailma on täysin päinvastainen, ja joka humanistin sijaan näyttää vaikka joltain jupilta?
Ajattelin kokeilla omaa strategiaa, eli tulee kohdalle jos on tullakseen. En etsi, vaan elän elämääni ja teen niitä juttuja mitkä huvittaa itseäni. Mies kävelee siihen sitten bonuksena jos kävelee. Kuljen tietenkin silmät auki.
Vierailija wrote:
Miehet on esteettisiä ja läski ei ole kaunista.
Tämän kun sisäistät niin pääset pitkälle.
Ja silti sekä läskit miehet ja naiset löytävät parisuhteen. Kannattaa mennä sinne Prismaan katsomaan mallia.
Vähäpukeisten tanssivideoiden julkaisu instassa toimii.