Onko Alex Stubb konservatiivi?
Mitä mieltä olette? Mielestäni enemmän liberaali, vaikka ei kannabista laillistaisikaan.
Kommentit (66)
Ei. Se on globalisti liberaali ja myy Suomen eniten tarjoavalle. Ei ole isänmaallisen ihmisen valinta.
Sillä ei ole edes suomalaista vaimoakaan.
Ei ole.
Stubb on fabianisti ja eurososialisti.
Lisäksi koulukiusaaja.
Eikä edes identifioidu suomalaiseksi vaan globalistiksi.
Stubb edustaa kaikkea sitä, mitä minä vihaan ja halveksin.
Punavihreyden lisäksi.
Vierailija wrote:
Ei. Se on globalisti liberaali ja myy Suomen eniten tarjoavalle. Ei ole isänmaallisen ihmisen valinta.
Sillä ei ole edes suomalaista vaimoakaan.
Siinä ehkä se olennaisin. Vaimokin on väärästä maasta.
Pitää erottaa arvo- ja talouskonservatismi ja -liberalismi. Stubb on arvoliberaali, mutta talouskonservatiivi aivan kuin enemmistö kokoomuslaisista, minä itse mukaan lukien.
Ikenienesittelijä. Takinkääntäjä ja päin naamaa valehtelija.
Vierailija wrote:
Pitää erottaa arvo- ja talouskonservatismi ja -liberalismi. Stubb on arvoliberaali, mutta talouskonservatiivi aivan kuin enemmistö kokoomuslaisista, minä itse mukaan lukien.
Talouskonservatiivi eli köyhät kyykkyyn -ideologia?
Hätääntyneet ja pälyilevät silmät. Katsokaapa sen katsetta kun siltä kysyy yllättävän kysymyksen ja suupielet valahtavat.
Vierailija wrote:
Voi sinua harhaanjohdettua.
Tutustu Fabian Societyn periaatteisiin.
Stubb on fabianisti ja täten synkimmän paskan kannattaja.
Miesversio Tytti yli-Viikarista. Epäilyttävä.
Vierailija wrote:
Hätääntyneet ja pälyilevät silmät. Katsokaapa sen katsetta kun siltä kysyy yllättävän kysymyksen ja suupielet valahtavat.
Koulukiusaajan kulissi ei kestä
Ei ole asunut suomessa vuosikausiin. Miten voi edustaa suomea ja suomessa asuvia suomalaisia? Ei voikaan, siksi aivan nollaehdokas kokoomukselta.
Aloitti tuhon tien käteisen kanssa. Me tienataan tällä! -hokema syntyi näinä vuosina.
Olli Rehn on hyvä ehdokas. En luota Stubbiin enkä Haavistoon. En äänestä keskustaa muuten koskaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koulukiusaajan kulissi ei kestä
Ei ole mikään kiusaaja, vaan puolustaa heikompaa. Katso vaikka tämä: https://yle.fi/a/3-7433033
Vierailija wrote:
Ei ole asunut suomessa vuosikausiin. Miten voi edustaa suomea ja suomessa asuvia suomalaisia? Ei voikaan, siksi aivan nollaehdokas kokoomukselta.
Ookoo. Eli presidentiksi kelpaa vain aina Suomessa asunut, suomalaisen ku kanssa avioitunut.
Musta on ihan hyvä että ihmiset asuvat muuallakin, saa perspektiiviä suomalaisuuteen ja tähän maahan. Presidentin tehtävä on myös aika kansainvälinen joten siinäkin mielessä on hyvä jos on käyty Tukholmaa kauempana. Puolison valinnassa kansalaisuus on ehkä vähiten tärkein asia, tärkeintä varmasti on halu ja kyky tukea puolisoa.
Narsistien kuningas ja irvistää kuin aasi 😂🤣
Ei ole konservatiivi vaan liberaali. Voi olla, että vaalien alla tuo jotain konservatiiviläppää esille, että saisi ps:n äänestäjiä taakseen, mutta se on vain silmänlumetta.
Ärsyttävä jees-mies.