Käytätkö rintsikoita ollessasi yksin kotona/vain oman perheen seurassa?
Olen ainakin itse kuullut monen tutun naisen sanovan, että rintaliivit ovat sen verran epämukavat, että eivät todellakaan pidä niitä kotonaan, jos vieraita ei ole paikalla. Mutta toisaalta taas on useampi sellainenkin, jonka mielestä ilman rintsikoita oleminen on paljon epämukavampaa.
kumpaan ryhmään itse kuulut? Onko rintsikat (melkein aina) päällä, vai käytätkö niitä vain silloin kun on "pakko"
Kommentit (130)
Käytän aina, aamusta iltaan. Eivät ole epämukavat vaan päinvastoin, ilman olo on aivan hirveän tuntuista. Rintani ovat isot ja rumat. Ei niitä vapaina kukaan kestä, vähiten minä itse.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
käytän, iho ärtyy muuten näillä herkemmillä alueilla kun päällyspaita kuitenkin liikkuu päällä. Yöllä pärjää kyllä pelkällä yöpaidalla, toki yöllä ei tule kävelyliikettäkään :)
Pienirintaisena hämmästyn aina näistä ongelmista joita en ole osannut kuvitellakaan. Siis miten/miksi se iho ärtyy?
No nännit voi hiertyä ihan verille asti ilman liivejä, kun paita liikkuu vapaasti siinä päällä. Vähän niin kuin maratonin juoksijoilla, vaikka ei juoksisikaan mihinkään.
Lopetin rintaliivien käyttämisen korona-aikaan, kun tajusin pärjääväni ilman niitä.
Käytän aina. Minua sattuu muuten liikkeet ja ihon hankaus, vaikka minulla on a-kuppi.
Käytän, koska tuntuu muuten ikävältä, vaikkei ole edes isot.
Huomaan myös vuosi vuodelta, että koko rintakehä on herkempi kylmälle. Tänä kesänä ei ollut yhtään niin lämmintä päivää, että olisi voinut olla yhtään avonaisemmassa paidassa ulkona.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
käytän, iho ärtyy muuten näillä herkemmillä alueilla kun päällyspaita kuitenkin liikkuu päällä. Yöllä pärjää kyllä pelkällä yöpaidalla, toki yöllä ei tule kävelyliikettäkään :)
Pienirintaisena hämmästyn aina näistä ongelmista joita en ole osannut kuvitellakaan. Siis miten/miksi se iho ärtyy?
Noh, isot rinnat yleensä roikkuvat ainakin jonkin verran. Siihen lisätään esim. kuuma ilma, niin rintojen alus hikoaa ja ärtyy. Miten et voi kuvitella tätä tilannetta?
Eihän esim kainalotkaan sen kummemmin ärry, vaikka käsien ja kylkien iho olisi toisiinsa kosketuksessa. Tai miesten pallit, vaikkei niitä köyttäisi ihan paikalleen 😄. Enkä osannut kuvitella että rinnat voi heilua niin paljon, että ne hankaantuvat! Mistä sellaisen tietäisi, kun en heterona ole isojen tissien kanssa ollut missään tekemisissä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No nännit voi hiertyä ihan verille asti ilman liivejä, kun paita liikkuu vapaasti siinä päällä. Vähän niin kuin maratonin juoksijoilla, vaikka ei juoksisikaan mihinkään.
Ei kai se koosta ole kiinni? En siis itse käytä liivejä juuri koskaan, eikä ikinä ole ollut mitään nännien hankaamisongelmaa.
En käytä ollenkaan missään. Olin jo unohtanut että jotkut käyttää
Aina ilman rintsikoita paitsi kahtena päivänä viikossa toimistolla.
Käytän aina hereillä ollessani, yöllä en. En koe epämukavina.
Kotona pidän rintaliivejä päälläni vain silloin kun tulee vieraita. Miehen kanssa kahdestaan asutaan.
Kotona olen joko ilman liivejä tai käytän toppimallisia jotka eivät purista. En tiedä tuleeko kehoon sitten jotain turvotusta tms työpäivän aikana, mutta kyllä ne tuntuvat ahdistavilta kun tulee kotiin. Tai sitten en ole vain löytänyt 37 v "rintsikkauran" aikana vielä täydellisen sopivia tai mallisia.
Harvoin käytän, kun liivit puristaa ikävästi rintakehää, kotona en varsinkaan käytä eikä haittaa vieraidenkaan läsnäolo. Kuppikoko c/d.
Käytän melkein aina. Mulla on pelkästään semmoisia pehmeitä toppimallisia, osassa on irrotettavat täytteet jos pitää saada nännit kunnolla piiloon. Rintani ovat pienet, mutta en jotenkin tykkää siitä miten nännit hieroo paidan kangasta ilman liivejä :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kai se koosta ole kiinni? En siis itse käytä liivejä juuri koskaan, eikä ikinä ole ollut mitään nännien hankaamisongelmaa.
No kyllähän ne isot tietenkin hölskyy paljon enemmän kuin pienet. Itseäni alkaa sattua jo yhden päivän jälkeen jos olen kotona ilman. Iho ärtyy ja pitää rasvata. Puhumattakaan rinnan alta, se on ihan oma ongelmansa.
Käytän koko ajan. Ei ne tunnu minusta miltään.
Vierailija wrote:
Kotona pidän rintaliivejä päälläni vain silloin kun tulee vieraita. Miehen kanssa kahdestaan asutaan.
On minulla paljon myös erilaisia rintaliivitoppeja, joita pidän kotioloissa ja talvella aluspaitana, eikä näin ollen rintaliivejä tarvitse pitää.
Minulla on isot rinnat, ja nuorempana tuntui todella epämukavalta olla ilman liivejä. Rintojen paino tuntui selvästi. Painovoima on kuitenkin tehnyt tehtävänsä, ja nyt olen vapaa-ajalla ilman liivejä. Tämä on ihanaa!
Käytän rintsikoita tai toppia aina. En tykkää olla ilman. Ja ennen kuukautisia rinnat on sen verran arat, että niihin koskee, jos pääsevät paljon heilumaan