Käytätkö rintsikoita ollessasi yksin kotona/vain oman perheen seurassa?
Olen ainakin itse kuullut monen tutun naisen sanovan, että rintaliivit ovat sen verran epämukavat, että eivät todellakaan pidä niitä kotonaan, jos vieraita ei ole paikalla. Mutta toisaalta taas on useampi sellainenkin, jonka mielestä ilman rintsikoita oleminen on paljon epämukavampaa.
kumpaan ryhmään itse kuulut? Onko rintsikat (melkein aina) päällä, vai käytätkö niitä vain silloin kun on "pakko"
Kommentit (130)
Heti kun kotiovesta sisään tulen, vaihdan kaikki vaatteet ja rintsikat kaappin. Ihana vapauttunut olo.
Aloittaja pointti? Meinaatko, että rinnat roikkuvat vähemmän kotioloissa vai mitä? Haloo!!!
Ne, jotka haukkuvat kaariliivejä, eivät ole koskaan käyneet rintaliivejä myyvässä erkoisliikkessä. Näissä on aina asiantuntija paikalla ja löytyy taatusti hyvin istuvat ja tukevat liivit. Toki laatu maksaa, mutta markettiliivit nyt vaan ovat wt-kamaa.
Mulla on ihan järkyttävän isot tissit, mutta mieluummin olen ilman liivejä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä todellakin käytän liivejä vaikka olisin yksin kotona. Mulla on isot rinnat ja on epämukavaa olla ilman liivejä. Enkä tykkää olla ilman liivejä jos joku yhtäkkiä tulee käymään. Käytän kaarituellisia liivejä koska kaarettomat ei tue tarpeeksi.
Mulla on isot rinnat ja tykkään olla ilman liivejä.
No mä en. Se on inhottavaa kun isot rinnat heiluu.
Käytän kotonakin liivejä. Minulla on aika keskikoiset rinnat mutta en silti tykkää olla ilman tukea. Käytän vain liivejä joissa kupit on ommeltu muotoon eikä yksissäkään rintsikoissa ole kaaritukia. Antavat sen mieleiseni tuen mutta eivät purista tai painaudu ihoon.
Vierailija wrote:
Aloittaja pointti? Meinaatko, että rinnat roikkuvat vähemmän kotioloissa vai mitä? Haloo!!!
Mitä se haittaa vaikka kotioloissa roikkuu? Mulla on isot rinnat ja aina ilman rintsikoita, jos vain mahdollista.
Käyttäjä44279 wrote:
Ne, jotka haukkuvat kaariliivejä, eivät ole koskaan käyneet rintaliivejä myyvässä erkoisliikkessä. Näissä on aina asiantuntija paikalla ja löytyy taatusti hyvin istuvat ja tukevat liivit. Toki laatu maksaa, mutta markettiliivit nyt vaan ovat wt-kamaa.
Toivottavasti tiedät että sinä se WT olet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä todellakin käytän liivejä vaikka olisin yksin kotona. Mulla on isot rinnat ja on epämukavaa olla ilman liivejä. Enkä tykkää olla ilman liivejä jos joku yhtäkkiä tulee käymään. Käytän kaarituellisia liivejä koska kaarettomat ei tue tarpeeksi.
Niin todellakin on, sekä rintojen omistajasta että katsojista.
Käytän tosi, tosi harvoin. Asun lämpimässä maassa ja täällä on tavallista liikkua vähissä vaatteissa muutenkin. Rintsikat hiostavat. Uin yläosattomissa, arkivaatteena on hihaton mekko tai sortsit ja toppi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten joku tulee yhtäkkiä käymään? Minä heitän pontson päälle ja ihan sama vaikka ole liivejä alla.
Kysytkö ihan tosissasi??? No kävelee ovesta sisälle taloon! Ei täällä maalla aina ilmoiteta etukäteen, että ollaan tulossa. Lisäksi tyttären poikaystävä usein meillä. Ei todellakaan auta mikään pontso peittämään isoja heiluvia rintoja. Oloni on paljon mukavempi ja rennompi kun olen liivit päällä päiväsaikaa, myös kotona. Eri asia jos ovi on lukossa eikä tyttären poikaystävä ole täällä, niin saatan hengailla yövaatteet päällä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jaa minua ei taas haittaa yhtään heiluminen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin todellakin on, sekä rintojen omistajasta että katsojista.
Vai niin. Pilkkaa sitten vielä. Kakara.
En käytä ylipäätään kuin harvoin, jos esim mekko vaatii jotain alle. Pienet ja kiinteät rinnat, esim "lyijykynätestin" tekeminen ei onnistu ollenkaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jaa minua ei taas haittaa yhtään heiluminen.
NO JAAAAAA!!! Mua haittaa, sillä selvä. Mitä ihmettä sä mulle jankkaat vaan vastaa omat juttusi ihan erikseen äläkä mulle sönkötä. Mä menen pienennyttämään rintani heti kun mahdollista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten joku tulee yhtäkkiä käymään? Minä heitän pontson päälle ja ihan sama vaikka ole liivejä alla.
Kysytkö ihan tosissasi??? No kävelee ovesta sisälle taloon! Ei täällä maalla aina ilmoiteta etukäteen, että ollaan tulossa. Lisäksi tyttären poikaystävä usein meillä. Ei todellakaan auta mikään pontso peittämään isoja heiluvia rintoja. Oloni on paljon mukavempi ja rennompi kun olen liivit päällä päiväsaikaa, myös kotona. Eri asia jos ovi on lukossa eikä tyttären poikaystävä ole täällä, niin saatan hengailla yövaattee
Mulla on megarinnat ja hyvin pontso peittää. Ei haittaa vaikka heiluvat. En sukulaisten takia ala mitään rintsikoita pitämään.
Perheen kesken saatan kulkea yläosattomissa esim. silloin kun imetin vielä. Kodin ulkopuolella liikkuessa on aina rintsikat varsinkin mitä viileämpi sää. Tissit on niin herkät, että on vain muutama toppi joiden kanssa en pidä rintsikoita. Lämpimällä tarvitsee myös, koska kerran kesällä juostessa tissit meni aivan verille ja piti ylläpitää ammatillista osaamista, kun tissit oli niin täynnä maitoa ja roikkuivat sekä hankasivat ihoa, että iho meni rikki tissien alapuolelta. Hyvin kyllä tissit palautuneet nyt, melkein samanmuotoiset kuin Lady GaGalla hänen Netflix -dokumentissaan, mutta rintakehän luuston rakenne itsellä parempi omasta mielestä 🩷🩷🩷🩷🩷🩷
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kysytkö ihan tosissasi??? No kävelee ovesta sisälle taloon! Ei täällä maalla aina ilmoiteta etukäteen, että ollaan tulossa. Lisäksi tyttären poikaystävä usein meillä. Ei todellakaan auta mikään pontso peittämään isoja heiluvia rintoja. Oloni on paljon mukavempi ja rennompi kun olen liivit päällä päiväsaikaa, myös kotona. Eri asia jos ovi on lukossa eikä tyttären poikaystävä
Vai niin. Se on sun asiasi. Mä teen kuten mä itse haluan, joten lopeta jo tuo jankkaaminen.
Käytän urheiluliivejä kotona. Ovat mukavammat kuin rintaliivit.