Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö rintsikoita ollessasi yksin kotona/vain oman perheen seurassa?

Vierailija
13.10.2023 |

Olen ainakin itse kuullut monen tutun naisen sanovan, että rintaliivit ovat sen verran epämukavat, että eivät todellakaan pidä niitä kotonaan, jos vieraita ei ole paikalla. Mutta toisaalta taas on useampi sellainenkin, jonka mielestä ilman rintsikoita oleminen on paljon epämukavampaa.

kumpaan ryhmään itse kuulut? Onko rintsikat (melkein aina) päällä, vai käytätkö niitä vain silloin kun on "pakko"

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän muiden läsnäollessa. Ja toivon että anoppinikin käyttäisi.

Vierailija
102/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä todellakin käytän liivejä vaikka olisin yksin kotona. Mulla on isot rinnat ja on epämukavaa olla ilman liivejä. Enkä tykkää olla ilman liivejä jos joku yhtäkkiä tulee käymään. Käytän kaarituellisia liivejä koska kaarettomat ei tue tarpeeksi. 

Mullakin on isot rinnat mutta kotona en käytä rintsikoita. Mukavempi olla ilman niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä todellakin käytän liivejä vaikka olisin yksin kotona. Mulla on isot rinnat ja on epämukavaa olla ilman liivejä. Enkä tykkää olla ilman liivejä jos joku yhtäkkiä tulee käymään. Käytän kaarituellisia liivejä koska kaarettomat ei tue tarpeeksi. 

Miten joku tulee yhtäkkiä käymään? Minä heitän pontson päälle ja ihan sama vaikka ole liivejä alla.

Jossain maaseudun pienissä peräkylissä naapurit tai sukulaiset voivat yhtäkkiä hyökkätä toisen ihmisen kotiin kutsumatta ja niille pitää keittää kahvia.

Inhoan tätä perinnettä ja muutin kaupunkiin heti kun pystyin. Kaupungissa on ihana olla rauhassa omassa kodissaan, kerrostalon alaovi on aina lukossa enkä ole ottanut ovisummeria käyttöön.

Vierailija
104/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aina ilman rintsikoita paitsi kahtena päivänä viikossa toimistolla. 

Olet töissä toimistolla maanantaista perjantaihin ja käytät rintsikoita vain tiistaisin ja torstaisin?

Meidän toimistolla vietetään joka viikko Maitorauhasmaanantaita, Tissitiistaita ja Toplesstorstaita, jolloin kaikkien pitää olla ilman paitaa.

Vierailija
105/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aina ilman rintsikoita paitsi kahtena päivänä viikossa toimistolla. 

Olet töissä toimistolla maanantaista perjantaihin ja käytät rintsikoita vain tiistaisin ja torstaisin?

Meidän toimistolla vietetään joka viikko Maitorauhasmaanantaita, Tissitiistaita ja Toplesstorstaita, jolloin kaikkien pitää olla ilman paitaa.

Mihin unohtui kellikeskiviikko ja peppuperjantai, jolloin pitäisi olla ilman housuja.

Vierailija
106/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää on olla ilman rintsikoita. Jos ne nännit näkyy, niin entä sitten. Nenäkin päästä näkyy.. Kyllä on ihmisillä ongelmat joidenkin omista päätöksistä... 

Vierailija
107/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mies tykkää kosketella rintojani ja niiden esiin kaivaminen liiveistä tuntuu epämukavalta. Kotona päällä yleensä pelkkä t-paita.

Samoin. Sattuu kun mies yrittää repiä liiveja auki.

Vierailija
108/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miten joku tulee yhtäkkiä käymään? Minä heitän pontson päälle ja ihan sama vaikka ole liivejä alla.

Jossain maaseudun pienissä peräkylissä naapurit tai sukulaiset voivat yhtäkkiä hyökkätä toisen ihmisen kotiin kutsumatta ja niille pitää keittää kahvia.

Inhoan tätä perinnettä ja muutin kaupunkiin heti kun pystyin. Kaupungissa on ihana olla rauhassa omassa kodissaan, kerrostalon alaovi on aina lukossa enkä ole ottanut ovisummeria käyttöön.

Miksi sallitaan maaseudulla tuollainen perseily? Voi ihan hyvin sanoa niille naapureille/sukulaisille/kavereille että ei luvatta kylään, piste. Omat rajat voi asettaa, ei pidä alistua siihen kun asutaan maalla että niin vaan on tapana. 

T.Se jolla on portti tien päädyssä 

Vierailija
109/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä hävettävää on olla ilman rintsikoita. Jos ne nännit näkyy, niin entä sitten. Nenäkin päästä näkyy.. Kyllä on ihmisillä ongelmat joidenkin omista päätöksistä... 

Kertoo ongelmista. En ikinä alentuisi esittelemään vartaloani muille 🤮

Vierailija
110/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää pidä tissiliivei.

Vierailija
111/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan Rintaliivejä. Ne on saatanasta. Käytän shape-toppeja ja ne pitää keskikropan ja rinnat kuosissa.

Vierailija
112/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku tunkee meille ilmoittamatta kylään niin oma vika jos silmiin sattuu kun rinnat heiluu t-paidan alla vapaana...

Vierailija
113/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja mies? Miten itse toimit?

Vierailija
114/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En käytä enää melkein koskaan rintsikoita. Valitettavasti rintani ovat kasvaneet vuosien varrella (todennäköisesti ssri:n aiheuttamaa nesteen kertymistä), mutta rintsikat painavat inhottavasti olkapäitä (vaikka olisivat oikeankokoiset, tai ainakin siltä tuntuvat) ja tuovat liikaa painoa yläkroppaan. Käytän rintsikoita löysien yläosien kanssa ja toivon, että tissit pienenevät tästä jokin kaunis päivä. 

Mikset pienennytä niitä, sillähän siitä ongelmasta pääsee.

Vierailija
115/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rintsikoita vain punttisalilla kun juoksen. Muuten vapaana heiluen.

Vierailija
116/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan perinteisiä rintaliivejä. Toppimalliset käytössä kotona ja töissä. Rintojen vapaa heiluminen epämiellyttävän tuntuista.

Vierailija
117/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#Kodin ulkopuolella voisi hiukan miettiä miltä näyttää.#

Miksi sua kiinnostaa miettiä, miltä jotkut tuntemattomat ihmiset näyttää? Vaikka joku kulkisi jätesäkissä, niin mitä haittaa siitä sulle olisi?

Vierailija
118/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kayta ollenkaan olin sitten kotona tai toissa. Mahtava tunne tuli, kun 10v sitten lopetti kayttamasta. Rinnat  C/D:t, mutta napakka tavallinen toppi pitaa tarpeeksi aisoissa myos liikkeessa. Loppui saryt ja kivut, kun rintsikoista luopui!

Vierailija
119/130 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni rintainen ja periaattessa voisin olla kotona ilman liivejä, mutta käytännössä puen ne joka päivä. Tänäänkin vaikka en ole lähdössä mihinkään eikä meille tule vieraita. On jotenkin alaston olo ilman. Omistan ainoastaan kaarituellisia liivejä. 

Vierailija
120/130 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain topattuja liivejä. Näyttävät ja tuntuvat hyvältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi