Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö rintsikoita ollessasi yksin kotona/vain oman perheen seurassa?

Vierailija
13.10.2023 |

Olen ainakin itse kuullut monen tutun naisen sanovan, että rintaliivit ovat sen verran epämukavat, että eivät todellakaan pidä niitä kotonaan, jos vieraita ei ole paikalla. Mutta toisaalta taas on useampi sellainenkin, jonka mielestä ilman rintsikoita oleminen on paljon epämukavampaa.

kumpaan ryhmään itse kuulut? Onko rintsikat (melkein aina) päällä, vai käytätkö niitä vain silloin kun on "pakko"

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

#Kodin ulkopuolella voisi hiukan miettiä miltä näyttää.#

Miksi sua kiinnostaa miettiä, miltä jotkut tuntemattomat ihmiset näyttää? Vaikka joku kulkisi jätesäkissä, niin mitä haittaa siitä sulle olisi?

Koska siisti ja säädyllinen pukeutuminen on myös kunnioitusta muita kohtaan

Vierailija
122/130 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina, koska rinnat ovat isot. Etenkin raskaana ollessa painavat vatsaa ikävästi ilman liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käyttävät lähtökohtaisesti liian pieniä tai väärän mallisia liivejä.

Oikeankokoisina ja oikeanmallisina (kupit oikeilla kohdilla) eivät tunnu miltään.

Kannattaa markettien sijasta käydä oikeassa liivikaupassa. Ja pyytää apua oikean koon löytämiseen. 

Vierailija
124/130 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes omista kunnollisia liivejä. Tuollaisia toppimallisia venyviä on muutamat.

En käytä kotona, enkä kyllä esim. jos käyn kaupassa ja on takki tai muuten vaatetta päällä niin ettei ihan ihonmyötäistä ole.

Joskus saatan kiskaista sen topin päälle kauppareissullekin lähinnä lämmikkeeksi, ja saattaa silloin jäädä päälle kotonakin ollessa.

Kai sitä voi sitten olla tyytyväinen että on aina ollut pienet tissit, vaikka nyt vanhemmiten lihoneena vähän roikkuvatkin.

Vierailija
125/130 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2-3v sitten kahdet toppimaiset liivit, joissa on toppaukset. Taisi olla NewYorker liike nimeltään. Sen jälkeen ei ole tavallisia rintsikoita kokeiltukaan, paitsi kesähelteellä ja joskus juhlissa. Kaarituelliset menettelevät helteillä. Kaaret kuluttavat kankaan ja alkavat pistää. Joskus olen ommellut kanttinauhaa moninkertaisena siihen päälle, mutta ei se kauaa menesty.

Sitten käsi- ja hartiariesat pahenee, pitää ostaa edestä kiinnitettävät mummorintsikat. Ihmisten ilmoilla haluan pitää liivejä. On noita mummoja, joilla roikkuu vyötärölle, mutta en halua kuulua heihin.

Vierailija
126/130 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en käytä liivejä. Kodin ulkopuolella käytän jotain mukavia urheiluliivejä. Olen pienirintainen, niin ei ole hirveästi väliä. 

Vierailija
127/130 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän liivejä 24/7. Yöksi vaihdan pehmeät, eri liivit. Inhoan sitä tunnetta, mikä on, kun on ilman.

Vierailija
128/130 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle rintsikoiden käyttö ei ole mikään ongelma joten käytän niitä aina paitsi en yöllä nukkuessani. Jos rinnoilla on vähänkään kokoa, niin hyvin istuvien rintaliivien käyttö on tarpeen koska ne tukevat hyvin rintalihasta sekä ryhtiä ja vaatteetkin istuvat paremmin. En halua roikottaa rintojani tarpeettomasti ilman tukea koska en halua niiden venyvän.

Vierailija
129/130 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 F kuppi.

Tuntuu ikävältä ilman liivejä.

Vierailija
130/130 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rintsikoita muuten paitsi nukkuessa. Mukavampi niin, vaikka on pienet rinnat. Omat rintaliivit ovat aina kaarituettomat ja pehmeät. En tykkää yhtään siitä tunteesta, kun imetyksen jälkeen roikkumaan alkaneet rinnat on ”vapaana”. Ennen lasta en käyttänyt aina rintaliivejä varsinkaan kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä