Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena -30 kg ! Saadaanko ruhmä kasaan? Melliina ehdotti aihe vapaan puolella. Kirsi

28.12.2006 |

Minä lähden täällä mukaan. terveisin entinen nutraaja parin vuoden takaa.

kirsi ;)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka kasaan, niin aloitellaan pienillä esittelyillä :)

~suviande~

Vierailija
2/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.1.2006 se alkaa: elämäntaparemontti!!

Olen joulun kunniaksi mättänyt kyllästymiseen asti ällöttävyyksiä. Aion tunkea niitä nyt vielä naamariini, niin ettei sitten enää tarvitse. Kuvottaa jo! Vertaistukea ja potkuja persiille kaipaan kanssasisarilta: eli mukana ollaan!

HugE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo tuonne kevyesti kesään porukassakin mutta lopullinen tavoite on kyllä itsellä enempi tämä -30kg:a että tänne tairan kuulua ;)

1.1 alotan minäkin aikuisten oikeasti jatkamaan mihin ennen joulua jäin..nämä pari päivää yritän olla ratkeamatta samalla lailla kuin jouluna =O Esittelyä silloin paremmin, mutta mukana ollaan!!

Vierailija
4/17 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvät niille = kevyemmille ;)

Voisi olla ihan kivakin jos porukka pysyisi suht kompaktina. Mitäs sanotte, olisko paha jos laitettaisiin Yahooseen poppoo pystyyn? Siellä voisi tehdä tilastoja sun muuta vinhaa...

*palaa halusta päästä esittäytymään ja tutustumaan*

Vierailija
5/17 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku hetki

Vierailija
6/17 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli foorumi löytyy nimellä Kilojen karistajat tahi osoitteesta http:// health.groups. yahoo.com/group/kilojen_karistajat/

Pitäisi olla suljettu, eli pyytäkää kutsua. Kehitellään sivuja meidän näköisiksi! Tulkaa!

Vierailija
7/17 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuosta Yahoosta en ymmärrä mitään! Ja miten siihen siis pyydetään kutsua? Sähköpostillako? Tähän voisi laittaa, jos näin.. ruusunnuppu9@jippii.fi

Vierailija
8/17 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sähköpostiosoite on annina8@luukku.com

Vierailija
9/17 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutten tiedä miten toi kutsujuttu toimii. Sposti on henuliina@ahoo.com. Jänskää!

Vierailija
10/17 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinko vähän liian innoissani? Tietenkin siis henuliina@yahoo.com...

Vierailija
11/17 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kovasti tähän ryhmään mukaan joten kertosko joku miten tota kutsua pyydetään tai laittais spostia henuliina@yahoo.com

Vierailija
12/17 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut kutsun kaikille sitä pyytäneille, mutta kukaan ei ole vielä foorumille saapunut. Tavanomaisen nettisompuloimisen ja onnettoman englanninkielen taitoni satumainen yhdistelmä lienee siihen siis syynä. Täytyypä vavata tuota mikrotukea, jos osaisi auttaa asiassa.

Palataan!!

HugE :D

Vierailija
13/17 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/17 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. joten tässä vielä sähköpostiosoitteeni..

ruusunnuppu9@jippii.fi

Vierailija
15/17 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä myöskään miten se toimii, mutta yritän! Jos en pääse mukaan, ilmoittelen kyllä sitten täällä..

Laita viestiä..

suvinluukku @ luukku.com

(jätä nuo välilyönnit @-merkin molemmin puolin pois..)

Vierailija
16/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kait. Ainakin mie pääsin sisään " ihan noin vaan" . Menkää http://groups.yahoo.com/ ja siihen ryhmähakujutskaan kilojen karistajat. Sitten pitäis varmaan rekisteröityä että pääsee ryhmään mukaan. Ei oo vaikeeta, en oo itsekään ennen käyttänyt tota ryhmäjuttua. Mitä nyt sompailin vähän viestien kanssa...

Vierailija
17/17 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo suunnitellut pääseväni näistä raskauskiloista (kaikista +30) eroon niin pitkään, että varmaan nyt tartteis asialle jotain tehdäkkin, kun eivät ihan itestään lähde ja mein vauvelit täyttää kohta jo 3 ja 2 vuotta ja kesän jälkeen olis töihin lähtö, en viittis tilata entisten 38 vaatteiden tilalle 48 vaatteita=)

Tosin ihan on realistiset kuvitelmat, joten en edes haavele 38 vaatteista, mutta jos vaikka edes 42...

Terveisin herkkuperse, joka lihoi molemmista raskauksista +10 kiloa ja loput +10kiloa tuli, kun lopetin imettämisen... Onneksi mieheni on lihonut ihan myötätunnosta myös, joten sillekin pieni dietti tekee terää=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä