Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet sijoittanut viimeisen 10 vuoden aikana auton/autojen hankkimiseen?

Vierailija
13.10.2023 |

Paljonko olet maksanut autosta viimeisen 10 vuoden aikana, siis pelkkä auton/autojen hankintahinta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Noin 500 000, ostimmehan juuri 285 000 maksaneen asunto-auton, lisäksi meillä on hieman isompi Mersu ja dusteri.

Liikaa emme haluaisi autoiluun kuluttaa!

T nainen 38 (hoitsu), mies 47 tekniikan akateeminen ja perijä, ei enää työelämässä mukana olevat

PS, oltaisiinpa vaan aloituksessa kysytty paljonko on kiinni VENEISSÄ😅

Mikä on asuntoauton merkki ja malli? 285k vaikuttaa vähän suolaiselta hinnalta.

Vierailija
22/25 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Noin 500 000, ostimmehan juuri 285 000 maksaneen asunto-auton, lisäksi meillä on hieman isompi Mersu ja dusteri.

Liikaa emme haluaisi autoiluun kuluttaa!

T nainen 38 (hoitsu), mies 47 tekniikan akateeminen ja perijä, ei enää työelämässä mukana olevat

PS, oltaisiinpa vaan aloituksessa kysytty paljonko on kiinni VENEISSÄ😅

Mikä on asuntoauton merkki ja malli? 285k vaikuttaa vähän suolaiselta hinnalta.

Ja Mersuihinkin on mennyt 200.000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida 100 000e riittää, ihan tarkkaan en alkanut laskemaan. Nämä minun ja mieheni yhteiseen autoiluun.

Vierailija
24/25 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aina ihmettelee miten suurin osa porukasta ajelee jollain parin tonnin autoilla. Ei siinä mitään jos se on ihan oikeasti se miten haluaa ajaa mutta tuntuu että osalla köyhäily on joku suuri ylpeyden aihe.

Itse olen ollut aina korkeintaan juuri keskituloinen ja silti ensimmäisen upouuden auton ostin kun olin juuri täyttänyt 30 vuotta. Nyt 25 vuotta myhemmin olen ostanut 6 uutta autoa tässä välissä. Ja jos joku ajattelee että olen kaikki rahani laittanut autoiluun niin voin sanoa että samaan aikaan on ollut varaa perustaa perheet, ostaa asunnot ja matkustaa.

Ja juju on juuri siinä että ei ole osteltu autoja tunteella vaan fiksuja vähän kuluttavia perheautoja joissa on edulliset vakuutukset ja sellaisia joilla on hyvä jälleenmyyntiarvo jotta vaihdot seuraavaan ovat aina mahdollisimman edullisia välirahan suhteen.

Eipä ole tarvinnut minkään vanhojen romujen kanssa pelailla tai viettää vapaa aikaa auton alla jakoavain kädessä.

No sehän se. Ei jää tien päälle kun pitäisi olla töissä eikä mene hermot. Vanhemmiten sitä ei jaksa viedä autoa remppaan jatkuvasti, joten sen on syytä toimia ne 4-5 vuotta minkä jälkeen alkaa tulla sähkövikoja. Viisas vaihtaa sen auton ennen niitä vikoja, etenkin kun nykyautoilla et saa ajaa metriäkään, jos joku pikselikokoelma syttyy tietokoneruudulla.

Vierailija
25/25 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivin kaksi autoa uudempiin. Taskusta lähti 20k + 20k = 40k

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi