Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakauppa teki vastavedon itsepalvelukassoille ikävän ilmiön takia

Vierailija
13.10.2023 |

Porukka lastaa ostoskärryn täyteen tavaraa ja jättävät kalliimmat tuotteet PIIPPAAMATTA, voi helvetti mitä porukkaa, enkä usko, että vain vähävaraiset olisivat asialla. Voi helvetti mitä porukkaa !

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kyseinen kauppa nostaa kaikkia hintojaan, muovikassi 5 euroa jne., yleensä hävikki ja pölliminen menee suoraan hintoihin. 

Vierailija
22/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias joutuu liiketoiminnassaan valitsemaan tehostamisen ja hävikin välillä. Ei tekisi mieli päästää hävikkiä kasvamaan, toisaalta duunarit on ikäviä ja vaativat rahaa ja kaikennäköisiä etuja. 

Huonoina aikoina hävikki kasvaa ja duunarit on nöyrempiä, silloin kannattaa palkata. Sitten hyvinä aikoina kun duunarit uskaltaa vaatia jotain, niin pihalle vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oli tämä nähtävissä. Ihmiset käyttävät tilaisuuden hyväksi jos pystyvät. 

Niin kauppiaskin. Antaa kenkää jos vaan voi. 

Vierailija
24/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes duunari vai dyykkäri tai peräti itsepalvelukassoilta varasteleva vähä-älyinen ?

Vierailija
25/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käytän tavallisia kassoja. Haluan, että ihmisillä on töitä. 

Mulla on aina pienet ostokset. Itsepalvelukassan kautta pääse nopeasti pois. Ei tarvitse jonottaa niiden kanssa joilla on ostoskärry melkein täynnä.

Vierailija
26/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrasta mutta miljonäärikauppiaden mielivaltaisen hintojen nostelun jölkeen on melkein velvollisuus varastaa ruokakaupasta.

Vierailija
27/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No mitä?! Eikö tuo nyt ole itsestään selvää että varkaudet lisääntyy jos kukaan ei valvo? Huvittaa kun mietin entistä pomoanikin, joka jaksoi kertoa meille kassoille miten meidän työmme tullaan automatisoimaan. Että senkun! Automatisoikaa vielä vartijatkin niin ehkä se sitten toimii.

Tulevaisuudessa kaikissa tuotteissa on rf-sirut, joten voit vain työntää kärryn portista ulos ja järjestelmä tunnistaa mitä tuotteita siinä on. Ehkä nämä lisääntyvät varkaudet edistävät kehitystä.

Vierailija
28/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kulmillahan, siis tuossa Tampereen kävelykadulla, parveilee runsaasti narkkeja ja juoppoja.

Joten en ihmettele uutista ollenkaan.

Vierailija
29/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiiii, jääkö nyt miljonäärikauppiailla vene ja auto päivittämättä? Kyllä maailma on julma. Ei, mutta tosissaan, nämä kauppiaat on ite pahimpia sutkeja mitä on, joten ei kyllä kiinnosta jos joku näiden tiliä verottaa.

Kauppiaille annetaan kenkää, koska itsepalvelukassoille ei tartte maksaa palkkaa vaan voi pistää omiin ahnaisiin taskuihin. Samoiten hintoja hinataan ylöspäin ties minkä lässynlään varjolla. Varaa ois kyllä pitää hinnat kurissa, mutta vitut siitä ku minä ja minun ökyperseily on tärkeämpiä. Katoin just oliiviöljyn hintaa...normaalisti joku 5e ja nyt pompannu 7e 500ml. Hyvä, että saavat kynsilleen.

Vierailija
30/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä jättäisin ne kassat, valvontakamerat ja kortin tiedoilla näkee kuka osti. Sit vaan poliisit tulee sun kotioven taakse ja mätkäsee varkaudesta sakot. Katsotaan miten posket punottaa sen jälkeen ja kehtaatko mennä samaan kauppaan ostoksille. 

Kuulostaa kyllä erinomaisen halvalta idealta veronmaksajien kannalta.. 

Vierailija
31/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käytän tavallisia kassoja. Haluan, että ihmisillä on töitä. 

🤣🤣🤣 Aina tätä samaa lässytystä. Itsepalvelukassa ei vie kenenkään töitä, ääliö. Eikä sinua muutenkaan muiden työt kiinnosta pätkän vertaa, kunhan vain haluat vähän kiillottaa sädekehääsi palstalla. 

Vierailija
32/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ainakin meidän kylän prismassa istuskelee henkilö ja kyttää Ip-kassojen käyttöä !Jaa meijän S-marketissa taasen tavallinen kassa saattaa jopa olla selin itsepalvelukassoihin päin  niin kyllä siinä tulee mieleen miten helppo siinä olisi huijata.

Vierailija
33/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on rikollinen olo joka kerran, kun asioi ip-kassalla, vaikkei mitään varastakaan. Sen verran on kytätty asiointialue. Satunnaistarkastus tärähtää melkein joka kerta ja kyllä se rehellistä nöyryyttää, samoin ulos kassalta ei pääse ilman kuittia. Ei tuo herätä mitään luottamusta asiakkaissakaan eli en yhtään ihmettele, että pöllitään tavaraa. Sitä saa mitä tilaa.

Lisäksi ihmisillä on raha jo niin tiukilla, että kaikesta pitää "säästää" mistä voi. Toisaalta ymmärrän. Elääkseen tekee lähes mitä tahansa. Kauppiaat eivät ymmärrä kuinka vakava tilanne jo monilla on.

Vierailija
34/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa kyttäili tiukasti nuorisojoukkoa ruoka-aikaan itsepalvelukassoilla ja tarkisteli että leipomotuotteita on juuri sen verran kuin kuitti väittää, viimeiseen vapaaseen kassaan tuli keski-ikäinen nainen, joka aivan röyhkeästi veteli vain osan läpi kassasta.

Vierailija
35/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sitä mieltä, että varastaminen on ihan OK, toivottavasti katujengi varastaa vaatteet päältäsi ja mukiloi vielä päälle. Voi voi, elämä on !

Vierailija
36/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan käytä ihmiskassoja jos on itsepalvelukassa tarjolla.

Ihan turhaa työllistää jos voi automatisoida. 

Vierailija
37/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse en harrasta mutta miljonäärikauppiaden mielivaltaisen hintojen nostelun jölkeen on melkein velvollisuus varastaa ruokakaupasta.

Mikä on miljonäärikauppias? Tavallisia renkejä ne ovat. 

Vierailija
38/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yleisemmin itsepalvelukassoja jos

a) On hirveästi jonoa ja mulla on kiire bussiin

b) on hirveästi jonoa ja mulla on alle 5 tuotetta

Vierailija
39/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että kaupat eivät pysty estämään varkauksia. Esim. mua seurasi aina ennen vartija, kun kävin kaupassa. Vaikka en ikinä veisi sieltä maksamatta edes mitään pientä. Nykyään onneksi ei enää seuraile. En tiedä mitä ulkonäössäni oli sellaista, mutta selvästi heillä ei minkäänlaista psykologista silmää. 

Vierailija
40/40 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jätän kalleimmat ostokset piippaamatta! Ei mulla ole palkka pysynyt ruoan hinnan nousun perässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme