Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotkuisesta kodista irti haluaville

Vierailija
13.10.2023 |

Yhden terapeutin kirjassa suositeltiin aikuisiän 'edustustoimintojen' uudelleen herättelemistä. Itse siivoukseen suositellaan puhelimeen laitettavia muistutuksia, joita jatketaan siivouksen jälkeenkin. Ma: eteinen,ti: vessa,ke:keittiö,to:makkari

Kerran vuodessa: kellari ja kaapit.

Alempaa löytyy maksuton triali. Peruuta ajoissa.

https://www.amazon.com/The-Effective-Executive-audiobook/dp/B01N51TCT1/…

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B003AOVP9S/ref=tmm_aud_swatch_0?ie=UTF8&…

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös yksi vinkki. Heitä 90 % tavaroista menemään, niin sotku loppuu siihen. Saa käyttää.

Vierailija
2/3 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitäisi jonakin päivänä siivota yksi kohta. Ja toisena joku toinen jne. Ja ei pelätä liikaa pois heittämistä, ehkä siinä menee jotain tärkeää vaikka osa muistiinpainoista, muttei kaikkea voi säilyttää. Toisaalta voi miettiä mikä on tärkeää, ettei tehosiivoa kaikkea tärkeää ja myöhemmin kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla on myös yksi vinkki. Heitä 90 % tavaroista menemään, niin sotku loppuu siihen. Saa käyttää.

Tämä on ihan totta! Muuta hyvää meidän vesivahingossa ei ollut kuin se, että tavaramäärä väheni kertaheitolla. 

Yksi asia, mitä suostittelen kaikille: kun lapsenne muuttavat lapsuudenkodistaan pois, käskekää ottaa mukaansa kaikki ne omat tavaransa, mitä haluavat säilyttää. Toki jos muuttaa soluasuntoon, voi lapsensa tavaroita säilyttää vielä hänen opintojensa ajan, Miksikään ikuiseksi varastoksi ei kuitenkaan kannata omaa kotiaan antaa. Mullakin esikoisen piti tulla hakemaan täältä tavaroitaan sitten, kun muuttaa isompaan asuntoon. Vierähti yli 10 vuotta ja kun lopulta muutti isompaan, ei enää halunnutkaan tavaroitaan snne, Eli turhaan säilytin niitä täälläkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme