Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pistin 11kk ikäisen poikani nukkumaan ilman
28.12.2006 |
iltapuuroa, kun yöpuvun päälle saatuaan oli yht' äkkiä niin kovin uninen. Päiväunet jäivät päivällä lyhyiksi ja illalla touhuili kovasti kotona. Päättelin, että puuron syöttäminen olisi mennyt pelkäksi huudoksi. Joten vaan imetin ja poika nukahti rinnalle...
Nyt on heräänyt jo 2 kertaa itkemään. Meneeköhän tämä yö nyt ihan ' persiilleen' ?
Kommentit (2)
vois hämärässä syöttää niin ettei heräis ihan kokonaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
menee. Kokemusta nimittäin on.