Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuormittuminen kokopäivätyöstä

Vierailija
12.10.2023 |

Onko mahdollista saada jonkinlainen lääkärintodistus, jolla saisi hakea vain maksimissaan 6h työpaikkoja? En kykene kokopäiväisiin töihin, syynä liika sosiaalinen kuormittuminen. Tähän riittää jo työyhteisö että kuormitun.

Olen etsinyt töitä joissa mahdollisimman vähän sosiaalisuutta mutta ei ole tärpännyt.

Ei uskalla lähteä enää 8h tunnin työpäiviä tekemään, kaikki tämmöiset työt on päätynyt sairaslomaan ja sitä myöten irtisanoutumiseen

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös erityisherkkä ja kokenut burn outin. Olin aiemmin  alalla, jossa oltiin ihan jatkuvassa vuorovaikutuksessa joka helvatun päivä. Tunsin itseäni silloin nuorena vielä niin vähän, että en ymmärtänyt kuinka paljon tarvitsen omaa rauhaa ja hakeuduin kyseiselle alalle. Siksi minäkin  siivoan nykyään.

Mikään raha maailmassa ei saa mua enää takaisin palvelualalle.

Vierailija
62/62 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous on välillä tiimityötä, peruspesuissa ja kaikenlaisissa muissa isommissa possakoissa. Jos esim tilaaja antaa aikajanan missä x homma pitää olla valmis, niin siivoojiahan laitetaan siihen savottaan sitten useampi jos on varmaa ettyei yksi saa tehtyä.

Osittain työ on hyvinkin yksintehtävää. Kun tietää hommat mitä kuuluu tehdä, nioin tekee tärkeimmistä alkaen alta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla