Miksi kaunis nainen kelpaa tinderissä vain lyhyeksi iloksi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kumppanini löysi Tinderistä tosi kivan miehen. Mies löysi kyllä myöhemmin vielä kivemman naisen. En surrut.
Siis valitti minulle, kun yhteystidot olivat. Ei kiitos. Kukin tavallaan.
Tinder on seksiseuran etsimiseen tarkoitettu sovellus.
Minulle kelpaa pitkäksi iloksi. Ei kannata paneskella heti sen miehen kanssa. Naiset luulee että komea mies olisi hyvä kumppani mutta ne jättää heti seksin jälkeen.
Kauneimmankin ulkokuoren pystyy pilaamaan kauhealla käytöksellä ja asenteella. Jos kaunis nainen kelpaa vain yhdeksi yöksi miehille niin siinä naisen kaytöksessä tai asenteessa on jotain todella pahasti pielessä. Yksikään mies ei hylkää kaunista naista joka on ystävällinen ja mukava miestä kohtaan.
Ei muuta ku rojut ränniin ja uutta putkeen!
Ei kannata etsiä Tinderistä seuraa, siellä voit törmätä aivan järkkyihin yksilöihin kuten hijareihin ja rikollisiin yms. Jotkut on ehkä jotain sieltä löytäneet oikeaakin, mutta itse tullut siihen tulokseen, että liian isot riskit tavata joku oikea hullu.
Vierailija kirjoitti:
Ja itse en haluaisi lyhyitä suhteita. Oon eronnut just pitkästä huonosta suhteesta. Kaipaan valtavasti huomiota
Oletko narsku kun tarvit valtavasti huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Tinder on seksiseuran etsimiseen tarkoitettu sovellus.
Tinderin tarkoituksena on saada käyttäjä palaamaan. Ansaintalogiikka perustuu siihen. Jos sieltä löytyy liian helposti pysyviä suhteita, bisnes ei lennä!
Aika hyvä sääntö. Jos ei viimeistään kolmannella kahdenkeskeisellä tapaamisella ole seksiä, koko suhde tuomittu. Ystävyyttä voi toki olla. Tai kaveruutta edes. Eikä pelkkä seksikään mihinkään johda. Saahan sitä säätää ihmisten kanssa, mutta tuskin säätäjiä arvostetaan.
Ei muutaku rommit lompsaan ja kohti uusia seikkailuja
Koska kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän.
Vastaat kaikille niille 10000 miehelle jotka seuraasi haluaa. Eiköhän niistä joku oo ihan ok mies .