Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa nähtyä

Vierailija
28.12.2006 |

Yllättäen vielä Lidlissä. Edessä oli nuori lapsiperhe. Isä yritti maksaa Visa Electronilla, mutta eipä käynyt kortti. Sitten ruvettiin vähentämään ostoksia, mm. vaipat, jauhot yms. Kaljat kyllä jäivät kärryyn. Ostoksia vähennettiin niin paljon, että kortti lopulta kävi.

Kyllä hävetti perheen puolesta. Isä vielä kysyi, missä on lähin automaatti, vaikka varmasti siis tiesi, ettei tilillä ollut katetta.

Voi hyvänen aika näitä nykyajan ihmisiä, kun ei osata edes rahaa käyttää. En itse edes kehtaisi yrittää maksaa ostoksiani, jos viimeiset pennit olisivat menossa enkä tietäisi että tilillä varmasti on katetta. Noloa minusta. Muut joutuivat odottamaan, kun tämä lapsiperhe tunaroi. Varmaan heitäkin kyllä hävetti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh,tästä on jo 4v,eikä ne oo poistunut,mut en oo sit jaksanut vaihtaa,kun tietystä ominaisuuksista electorinissa pidän,mm just siitä ettei sillä voi MILLÄÄn ylittää tiliä,mun tuhlailevan miehen tili ois muuten aina miinuksella :D

Meillä on tän lisäks luottokortti joten ap:n selittämässä tilanteessa ois vaan vaihdettu sille.

Tuossa VE voi muuten tosiaan käydä niin,et vaikka rahaa ois tilillä tuhansia niin kate näyttää kassalle nollaa,tosi noloa asiakkaalle,koska kuiten tietää et onhan mulla rahaa... Mulle kävi kerran Cittarissa noin ja oli noloakin nolompaa juosta sit kaupan toiseen päähän nostamaan rahaa,koska olihan siellä rahaa,Cittarin kassat ei vaan aina tunnista jostain syystä sitä???

Vierailija
22/24 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei enää edes anneta vaan tarjotaan tilalle näitä sirukortteja kuten electron jotka sitten takkuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vain sen että ei myyntioikeutta. Syy voi olla esim. tilillä ei katetta, päivittäinen maksuvara ylitetty jne. Yleinen olettamus ettei oo fyrkkaa!!!!!!

Vierailija
24/24 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pistänyt joskus kortin " höyläys" varaksi 150e pvä, ja olin shoppailemessa päivällä niin en sitten illalla enää muistanutkaan että olin tuhlannut " höyläysvaraa" sen verran etten pystynyt kaupassa ostamaan kuin 32e ... että sellasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi