Mun puhelin tippu vessanpönttöö, miten sanon täst vanhemmille?
Sain kuukausi sitte synttärilahjaks sen ja nyt pudotin sen pönttöön. Ei käynnisty.
Kommentit (26)
laita riisiin ettö se imee nesteen pois
Mihin edes tarvitset puhelinta vessanpöntöllä? Opitpahan tästä jotain.
Sanot niin kuin se asia on vai ajattelitko valehdella?
Vierailija wrote:
No mitä jos ne suuttuu, se ei ollu mikää halpa puhelin
No mitä tuossa nyt voi sanoa. "Anteeksi, olen idiootti ja tiputin kännykkäni vessanpönttöön".
No ehkä saat jonkun halvan tilalle. Ei tuollaiselle mämmikouralle kannata mitään kallista puhelinta ostaa enää.
Voi hyvinkin mennä kotivakuutukseen, kerrot vaan reilusti vanhemmillesi. Meidän firmasta oli aikoinaan useita puhelimia peräkkäin korjattavana (yleensä korjauskelvottomia) kun ihmiset pudottivat niitä vessanpönttöön. Nykypuhelimissa taitaa olla jo parempi ip-suojaus.
"Mun puhelin putos vessanpönttöön."
Pitäis sen toimia vielä kunhan kuivuu. Pitäisi vaan kuivata nopeasti ettei hapetu mut minkäs lapsen aatoksille voit.
Vierailija wrote:
Sanot että "shit happen"...
Jos ja kun opetat lasta, niin opeta oikein. Tuo lause kuuluu sanoa:"Shit happens."
Esinnäkään märkää puhelinta ei käynnistetä. Se kuivataan ja vie huoltoon jos ei muutaman päivän kuivumisen jälkeen käynnisty. Sanot vanhemmillesi, eiköhän niillä vakuutus ole.
Kyllä se kuivuu ja alkaa sitten toimia. Älä ole hätäinen, äläkä kerro vielä. Kuivaa tukankuivaajalla aluksi. Voi mennä pari päivää. Aseta tuetusti pystyasentoon.
Sano, että se putosi kaljatuoppiin.
Pitää antaa kuivua ennen kuin yrittää käynnistää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No mitä jos ne suuttuu, se ei ollu mikää halpa puhelin
Ihan oma vika, kais itä ihminen voi edes vessassa istua ilman kännykkää!
Jos oisit mun lapsi, saisit olla ilman ja tienata itse rahat uuteen!
Opitpahan läksysi!
Näin vanhempana minulle on tärkeintä se, että saan lapseni kiinni ja että hän pystyy saamaan apua jos on pulassa. Siksi puhelin on hankittu. Jos puhelin ei toimi niin haluan tietää siitä jotta saadaan korvaava puhelin.Se puhelin ei ole tärkeä, minun lapseni on.
Vierailija wrote:
Kyllä se kuivuu ja alkaa sitten toimia. Älä ole hätäinen, äläkä kerro vielä. Kuivaa tukankuivaajalla aluksi. Voi mennä pari päivää. Aseta tuetusti pystyasentoon.
Jep, älä hätäile, mullakin non tippunut pönttöön ja alkoi toimia.
Miehen puhelin oli monta päivää järvenpohjassa ja alkoi toimia, mutta sai uuden, kun oli takuuaika, koska ei kuulemma ole luotettavaa, että toimisi jatkossa. Jos sulla takuu loppunut, niin kuivattele rauhassa riisipurkissa.
Sanot että "shit happen"...