Louis Vuitton -kuosi on oikeasti todella ruma
Pitääkö joku sitä oikeasti kauniina?
Rehellisesti?
https://hs.mediadelivery.fi/img/468/2ffc335c532928fd1d83c5bddd52f9be.jp…
Kommentit (53)
Logo on klassikko. Ei siitä kukaan pakota tykkäämään, mutta klassikotuote ja ovat myös laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Logo on klassikko. Ei siitä kukaan pakota tykkäämään, mutta klassikotuote ja ovat myös laadukkaita.
Ne tunnistettavasti kuvioidut ruskeat laukut (aidotkin) ovat muovia. Muovikin toki voi olla kestävää.
Vaikea sanoa, tykkäisinkö jos näkisin ensimmäistä kertaa silloin 1800-luvulla. On kokenut niin kovan inflaation, että tulee vaan mielleyhtymiä tyylittömyyteen. Tykkään logottomasta luksuksesta. Esim. Monclerillakin on minusta hienoja takkeja sinänsä, mutta logo ja mielleyhtymät eivät houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Ruma ja halvan näköinen. Pariisilaiset eivät osta tätä kuosia ollenkaan, koska halvan ja juntin näköinen. Näitä ostaa Suomessa sellaiset juntit, jotka haluavat näyttää rikkaalta. Laukun teko maksaa 200 eur ja sitten Louis Vuitton myymälässä siihen lisätään 1000 eur. Kyllä juntteja kusetetaan.
Itse ostan laadukkaita nahkalaukkuja. En suosi näitä kaikkien ostamia junttimerkkejä, haluan laatua en merkkiä.
Laukun teko maksaa ehkä 20 € - 30 €. Tämä on hyvin tehty laukku. Länsimaalaisia kusetetaan. Temusta sen näkee. Samoja prismatuotteita myydään 3 x halvemmalla ja silti saavat roimat katteet.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ruskeata väriä, niin nuo on mun silmään rumia. Lisäksi en oo mikään kuosi-ihminen, niin ostan aina yksivärisen nahkalaukun mieluummin. Ja sehän on nyt vielä muotiakin.
Minusta taas se, jossa on värikkäitä logoja valkealla taustalla, on vielä rumempi.
Ihan kaunis kuosi, mutta en viitsisi maksaa niin paljon. Ei kiinnosta näyttää rikkaalta. Tuolla hinnalla saisin suutarilla teetettyä oman design-laukun. Ja sen voisi viedä tehtaaseen Kiinaan ja tuottaa 20 € kpl ja voisin myydä niitä 200 €: n hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ruskeata väriä, niin nuo on mun silmään rumia. Lisäksi en oo mikään kuosi-ihminen, niin ostan aina yksivärisen nahkalaukun mieluummin. Ja sehän on nyt vielä muotiakin.
Minusta taas se, jossa on värikkäitä logoja valkealla taustalla, on vielä rumempi.
Niin se, joka näyttää Ässä-hedelmäpastillirasialta?
https://www.fazer.com/globalassets/productimages/assa_hedelmapastilli_4…
Minulle on tullut siitä ruskeasta mieleen aina jotenkin 70-luvun loppu / 80-luvun ekat vuodet, jolloin näki paljon ruskean ja keltaisen ja toisaalta ruskean ja beigen yhdistelmiä. Tämmöiset mieltymykset voivat tietysti muuttua yllättävällä tavalla. En olisi lapsena koskaan uskonut, että ryijyt voisivat tulla vielä joskus muotiin.
Mutta nyt tämä LV:n monogrammikuosi (vai miksi sitä sanotaan) on pilattu massoille levittämisellä (feikkien myötä), muovisuudella ja liiallisella tunnettuudella. Se on vähän trashy, maksoi mitä maksoi. Kuuluu samaan kategoriaan kuin implanttipeffat, ankkahuulet, tolppakorot ja kaikki muu sellainen. Nämä eivät oikein ole sellaisia, mitä esim. uramielessä vakavastiotettavat menestyneet korkeastikoulutetut naiset käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tunnistettavasti kuvioidut ruskeat laukut (aidotkin) ovat muovia. Muovikin toki voi olla kestävää.
Kaikki sen tietää. Ovat canvasta.
Ruskea väri on taas tosi trendikäs. Kuosiin ei helpolla kyllästy.
En käytä ruskeaa! Saa olla vaikka mikä mokka mousse, mutta ei. Suosin iloisia ja näyttäviä kukkakuoseja, esim. huiveissa ja puseroissa.
Englantilaiset kukkaleningit....
Eikä tarvitse maksaa maltaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma ja halvan näköinen. Pariisilaiset eivät osta tätä kuosia ollenkaan, koska halvan ja juntin näköinen. Näitä ostaa Suomessa sellaiset juntit, jotka haluavat näyttää rikkaalta. Laukun teko maksaa 200 eur ja sitten Louis Vuitton myymälässä siihen lisätään 1000 eur. Kyllä juntteja kusetetaan.
Itse ostan laadukkaita nahkalaukkuja. En suosi näitä kaikkien ostamia junttimerkkejä, haluan laatua en merkkiä.
Laukun teko maksaa ehkä 20 € - 30 €. Tämä on hyvin tehty laukku. Länsimaalaisia kusetetaan. Temusta sen näkee. Samoja prismatuotteita myydään 3 x halvemmalla ja silti saavat roimat katteet.
Temuttaja on nyt ihan väärässä ketjussa.
Kauas on tultu käsintehdyistä matka-laukuista. Ei oke edes nahka enää käytössä. Nykyään LV:n laukkuja näkee tyylittömien sarasieppien olalla, kokonaisuus huokuen pyrkyriä.