Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selibaatti

Vierailija
12.10.2023 |

Olen rikkonut itseni avoimissa suhteissa, polyjen ja kinkyjen kanssa. En kestä tätä elämää enää. En jaksa jatkuvaa riittämättömyyttä, miellyttämistä, hyväksikäyttäjiä ja esineellistäjiä. Noissa piireissä ei tervettä parisuhdetta ole mahdollista saada ja sellaisen tahtoisin. Koska en enää sellaisiin kelpaa, enkä jaksa tätä elämäntyyliä, haluaisin aloittaa selibaatin ja saada elämäni takaisin. En tiedä miten sen tekisin. Seksin tarpeeni on liian iso ja ajaudun noiden sairaiden ihmisten ja suhdekuvioiden pyöritykseen kerta toisensa jälkeen. Olen alkanut vihaamaan itseäni ja elämääni. Mistä löytäisi tietoa selibaatista ja sen onnistuneesta toteuttamisesta? Olen terapeuteilta ja seksuaaliterapeuteilta yrittänyt apua saada, mutta he eivät apua suostu antamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielihalujesi riepoteltavana. Tarvitset itsetuntemusta ja kykyä hallita mieltäsi. Mindfulness on hyvä keino kaikkeen sellaiseen. Jatkuvasti toistelet täällä tätä ongelmaasi. Olet ilmeisesti jumittunut paikallesi. Ymmärrä, että seksuaalisuus ei ole ongelmasi. Ongelmasi on se, että toimit itseäsi vastaan, etkä osaa hallita itseäsi.

Vierailija
2/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jumittunut traumaan, jonka se polyterapeutti ja muut sexpon auttajat aiheuttivat valheillaan. Ei sen kanssa mindfulnessit auta, olen kyllä pitkään yrittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksuaalisuus on ongelmani, ilman sitä ja ilman niitä ammattiauttajia en olisi elämääni pilannut.

Vierailija
4/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen jumittunut traumaan, jonka se polyterapeutti ja muut sexpon auttajat aiheuttivat valheillaan. Ei sen kanssa mindfulnessit auta, olen kyllä pitkään yrittänyt.

Älä selitä ja syytä muita. Itse olet elämästäsi vastuussa. Ota itseäsi niskasta kiinni äläkä valita kuin vanha akka ja syytä muita omista tekemisistä. Älä kuseta itseäsi. 

Vierailija
5/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Älä selitä ja syytä muita. Itse olet elämästäsi vastuussa. Ota itseäsi niskasta kiinni äläkä valita kuin vanha akka ja syytä muita omista tekemisistä. Älä kuseta itseäsi. 

Ota selvää seksuaalisen väkivallan kohteena olemisesta ja traumatisoitumisesta.

Vierailija
6/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole sinun ulkopuolellasi.

Ongelmat syntyvät ajattelun myötä

Pyyde olla jotakin tai tulla joksikin, on

ongelmien alku juuri.

Itsetuntemus on avain pyyde toiminnon ymmärtämiseen ja siitä vapautumiseen.

Vierailija
7/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että terapeutit useammalta taholta eivät tällaisessa tapauksessa muka antaisi mitään apua, viittaa vahvasti siihen että aloitus on täysi trolli.

t. kinky ex-poly

Vierailija
8/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se että terapeutit useammalta taholta eivät tällaisessa tapauksessa muka antaisi mitään apua, viittaa vahvasti siihen että aloitus on täysi trolli.

t. kinky ex-poly

Ei ole trolli. Seksuaaliterapeutit ja normaalit terapeutit ajoivat monisuhteisuuteen, eivät kuunnelleet ja antoivat sairaita ohjeita sen sijaan.

Vierailija
9/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

t. kinky ex-poly

Ei ole trolli. Seksuaaliterapeutit ja normaalit terapeutit ajoivat monisuhteisuuteen, eivät kuunnelleet ja antoivat sairaita ohjeita sen sijaan.

Sinä et käyttänyt omia aivoja ollenkaan vaan tottelit tahdottomana nukena, niinkö. Itse olet silti vastuussa tekemisistäsi. Tällä jatkuvalla haukkumisella ruokit negatiivista kierrettä ja syytät koko ajan muita. Piehtaroit itsesäälissä kerta toisensa jälkeen. Monesko  kymmenes kommentti samasta asiasta. Pyyhi pöytä ja mene elämässä eteenpäin. 

Vierailija
10/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

t. kinky ex-poly

Sinä et käyttänyt omia aivoja ollenkaan vaan tottelit tahdottomana nukena, niinkö. Itse olet silti vastuussa tekemisistäsi. Tällä jatkuvalla haukkumisella ruokit negatiivista kierrettä ja syytät koko ajan muita. Piehtaroit itsesäälissä kerta toisensa jälkeen. Monesko  kymmenes kommentti samasta asiasta. Pyyhi pöytä ja mene elämässä eteenpäin. 

Kysyin neuvoa selibaattiin, koska en jaksa elää tässä pskassa enää. Ja seksuaalinen väkivalta on omaa syytäni? Hyvin syytelty. Minä en keskustelua tuohon suuntaan vetänyt tälläkään kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä