Mitä te parisuhteeseen päätyneet olette tehneet ensitreffeillä?
Otsikossa kysymys. Eli kävittekö syömässä, leffassa, kävelyllä, ajelulla jne.? Monellako treffeillä kävitte, ennen kuin päätitte olla pari?
Kommentit (129)
Vähän vehtailtiin elokuvissa takapenkillä ja sitten siirryttiin itse asiaan autooni.
Käytiin syömässä, leffassa ja sen jälkeen pitkällä kävelyllä läpi kaupungin. Seuraavat treffit oli miehen kotona, käytiin kaupassa yhdessä ja mies laittoi ruokaa. Kolmannet treffit oli minun luonani, mies jäi yöksi. En nyt muista missä vaiheessa päätettiin olla virallisesti pari, ehkä kuukauden tapailun jälkeen. 16 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Meilläkään ei varsinaisia treffejä ole koskaan ollut. Muista yhteyksistä tutun ihmisen kanssa sattumalta törmäsimme yhteisen harrastuksen parissa. Sattumia tapahtui enemmän ja useammin, kunnes ne muuttuivat suunnitelmallisemmaksi. Jossain välissä numerot vaihtoivat omistajaa ja teimme muutakin yhdessä, eli kävimme ajelemassa :D Vieläkin odottelen niitä ensitreffejä, yhteiseloa noin 5 vuotta.
No ilmankos mun deittailu tökkii, kun en lähde ekoilla treffeillä kenenkään kyytiin tai kotiin. Alkoholikaan ei maistu.
Käytiin lasillisella. Niitä lasillisia menikin sitten useita, ja päädyttiin sänkyyn samana iltana. Siitä se sitten lähti.
Todella outo juttu. Olin melomassa ja aika kaukana rannasta itse asiassa, se oli niitä ensimmäisiä superkuumia kesiä, saattoi meloa avomerellä ilman pelkoa pikaisesta hypotermiasta. Saarelle tuli toinenkin meloja jonka kanssa jaoimme eväät ja matkasuunnitelmat ja sovittiin että lähdetään yhdessä matkalle. Sen jälkeen tuo toinen meloja suuteli minua suulle ja annoin sen tapahtua, ja sitten homma eteni nopeasti seksiin. Täysin epätyypillistä minulta ja myös tältä toiselta, eläimellistä panemista ilman mitään järjen häivääkään, suojaamatonta seksiä.
Oli sitten luontevaa peseytyä rannassa ja meloa takaisin. Jotenkin kumpikin lykkäsi esittäytymistä, kunnes toinen meistä ehdotti että mennään syömään. Silloin kävi selväksi että me molemmat halusimme jatkaa tuttavuutta. Vaihdoimme puhelinnumerot ja etunimet. Tietenkin kysyin numerotiedustelusta minkä niminen tämä elämääni putkahtanut ihminen oli, ja tottakai googlasin hänestä kaiken. Hän oli tehnyt samoin. Siitä on nyt kohta 10 vuotta ja meillä on kaksi lasta (kumpikaan ei tullut siitä suojaamattomasta seksistä).
Ekat treffit kotona elokuva lapsenlapsen kanssa, sitten kahvit, sitten harkkoja seuraten...
Pari kuukautta meni oikeastaan sattumanvaraisten tapaamisten varassa, sitten vasta mietin, että onkohan tässä jotakin menossa. Sitten vielä tapailuakin ennen kuin päätimme oleva pari.
Kaikki pidempiaikaiset kumppanit olen tainnut tavata baarissa tms. ja ollaan pantu joko samana iltana tai seuraavana päivänä. Nykyisen kanssa oli aikomus lähteä baarista panemaan, mutta asia ei onnistunutkaan silloin. Aamulla vaihdettiin numeroita. Mentiin sitten treffeille kävelylle ja kahvilaan. Sen jälkeen panemaan. Koskaan en ole päätynyt edes suhteeseen ns normaalin treffailun kautta.
Mies oli pitkän aikaa salaa ihastunut tuttavan bileissä. Noh introverttina kuitenkin osallistui tuttavan rientoihin nähdäkseen minut. Tuttava sitten hiffasi tämän jonkun kipinän ja seuraavissa bileissä kutsui meidät puoli tuntia aiemmin paikalle toisistamme tietämättä. Siinä kahdestaan juteltiin, kun isäntäpari oli muka laittavinaan eväitä esille ja muuta mukapuuhaa. Vaihdettiin numerot, kun harrastettiin samoilla seuduilla. Kimppakyyteilin varmaan puoli vuotta, ennen kuin itse tajusin kuolan juonen. Minä reippaana kerran paluumatkalla ehdotin, että käydään syömässä, että on kova nälkä. Pysähdyttiin pizzalle ja extemporee pussasin poskelle. Oisko nuo olleet ne varsinaiset ensitreffit? En tiedä, mutta yhteiseloa nyt 9 vuotta.
Jos toinen ei ole ennestään tuttu eli on tavattu netissä, on käyty joko kahvilassa kahvilla tai baarissa drinkillä, ja silloin juteltiin ja tutustuttiin. Nykyisen kanssa tunnettiin jo ennestään ja molemminpuolista kiinnostusta oli, joten tavattiin hänen luonaan, harrastettiin seksiä, syötiin ja juotiin pari lasia viiniä.
Vierailija wrote:
Pantu.
Tämähän se. Seksiin vanhanaikaisesti suhtautuvat ovat äärimmäisen huonoa parisuhdemateriaalia.
Oltiin opiskeluaikana samassa kaveriporukassa. Tunnettiin siis pitempään ennen ensitreffejä. Käytiin leffassa ja pitsalla.
Ei ollut treffejä. Oltiin ennestään ystäviä. Kerran vietettiin aikaa yhdessä pitkälle yöhön ja päädyttiin suutelemaan. 15 vuotta nyt yhdessä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kaksi pitkää parisuhdetta takana, enkä ole ikinä käynyt treffeillä.
No ei ihme, että suhteet takana. Mistä löysit nämä romanttiset helmet? Toivon, että seuraavan kerran pääset ensitreffeille ❤️ Pääset kokemaan sen kipinöinnin.
Onpa outo näkökulma, että treffeillä olisi joku itseisarvo. Olet varmaan sinkku ja viihdyt sellaisena? -ohis
Mentiin oluelle. Paikka oli sellainen viihtyisä hämärä panimoravintola, jossa oli mukava istuskella juttelemassa pari tuntia. Ja olutta siemaillessa ei ole ihan ujo tuppisuu, joten treffit ovat paljon rennommat kuin jos mentäisiin jonnekin kahvilaan. Kahvilatreffejäkin olen sopinut, mutta olihan ne vähän jäykkiä tunnelmaltaan.
Tavattiin baarissa ja päädyttiin petiin. Sitten tavattiin muutamaan kertaan sattumoisin baarissa, toisella kerralla ei päädytty petiin. Sitten yksi puhelu. Seuraavaksi treffit: käytiin meren rannassa kävelyllä ja huoltiskalla kaffella. Sen jälkeen vietettiin enimmät vkl yhdessä. Tavattiin tammikuussa, päätettiin kesäkuussa että katsotaan kesän ajan tuleeko tästä mitään (mies suunnitteli muuttoa eri kaupunkiin). Ei sitten muuttanut.
Juteltiin. Muistaakseni se ensimmäinen juttutuokio oli minun asunnollani. Olisi kyllä jo aika paljonkin panettanut siinä, mutta jätettiin ne hommat myöhempään ajankohtaan.
Minun mielestämme me olimme pari heti ensitreffeiltä alkaen, mutta kumppanillani kesti n. 1 viikko sisäistää se asia. Kuukauden kuluttua hän kosi, ja menimme kihloihin. Nyt olemme olleet 26 vuotta yhdessä.
Tapasimme jatkoilla miehen asunnolla Helsingin keskustassa. Jatkot johtivat seksiin kolmen kimppana miehen silloisen tyttöystävän aloitteesta. Minä olin juuri eronnut ja ajattelin, tapojeni vastaisesti, miksipä ei jotain uutta ja erilaista kun olen kerrankin sinkku.
Yllättäen kesken seksin huomasin että minulla ja tällä tuntemattomalla miehellä oli kemiaa, enemmän kuin olisi pitänyt siinä tilanteessa. Poistuin asunnolta pian, emmekä jutelleet enempää, mutta arvasin ettei se jää siihen. Parin päivän kuluttua mies oli kaivanut yhteystietoni, eronnut tyttöystävästään ja pyysi treffeille. Joimme kahvia hampurilaisravintolassa ja päätimme kokeilla seurustelua. Nyt naimisissa 25 vuotta, yksi lapsi.
Vierailija wrote:
Kaksi pitkää parisuhdetta takana, enkä ole ikinä käynyt treffeillä.
Järjestettyjä avioliittoja?
Katsottiin MM-futiksen pronssiottelu nykyisen vaimon opiskelijakämpässä. Vaimo nukahti, minä katsoin peliä. Yhessä oltu 29 vuotta. Vaimo ei vieläkään seuraa jalkapalloa.