Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Vierailija kirjoitti:
WAU Lisa! Aivan uskomattoman upea ääni
Jostain syystä ei iske hänen ääni vaikka onkin hyvä laulamaan. Ei vaan iske se äänensävy
Kyllä Neilistä tullaan kuulemaan. On jo nyt tehnyt parissa vuodessa nousujohteista uraa ja tuotetta...spottarissa muutama biisi lähes miljoona kuunteluu. Tekee biisinsä itse myös...harmi ettei Arttu tai levy-yhtiöt nähneet tässä tuotetta.
Ei ollut kummoinen esitys tää eka
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kummoinen esitys tää eka
Eikä kyllä tää toinenkaan..
Upea ääni on. Hienosti lauloi Tähkän biisin.
Harmi, että näissä laulukilpailuissa on niin harvoin helmiä.
Taitavat itse valita nää laulunsa? Kaksintaistelulaulu, joka oli Maijan valitsema, sopi To in äänelle paljon patemmin, kuin nää pliisut renkutukset, joita laulanu Ääni ratkaisee-vaiheessa ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Upea ääni on. Hienosti lauloi Tähkän biisin.
Oli kyllä hieno esitys:)
Luulin et Maijalla hyvä tiimi, mut ei ainakaan vielä yhtäkään voittajaehdokasta.
No huh, nyt oli kyllä suvreeni esitys Annalta.
Hitsi, tämä yksi liehuletti pilaa Ahaan biisin.
Maija taitaa olla vähän ihastunut tähän pörröiseen hevimieheen kun kotona on karvaton versio
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, tämä yksi liehuletti pilaa Ahaan biisin.
No kyllä! Yks mun ikuisia lempibiisejä. En tajua tuon "hyvyyttä".
Vierailija kirjoitti:
Toka ei koslettanut yhtään
päinvastoin
Huonoja kappalevalintoja tänään. Ja siten nuo kilpailijatkin kuulostaa karaokelaulajilta, vaikka aiemmin osa heistä kuulostanut hyvältä. Esim tää saamelainen oli kaksi taistelussa ihana, nyt meni kirkumiseksi ja oli tylsä. Turhia myös nuo merkityksellisyyksistä ja elämän tarkoituksista luennoinnit.
Maijalla on rankka ilta, moni on nytkin olleet hyviä.
Kyllä ottaa vieläkin päähän se Sannin toilailu viime viikon perjantaisessa jaksossa, jossa paras laulaja potkittiin muitta mutkitta pellolle. Ei voi järjellä selittää tällaista toimintaa. Sannin sählääminen laskettaisiin jenkkilöissä jo rikokseksi. Ehdottomasti Karlo olisi pitänyt mennä jatkoon!!!