Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lusikassa nukkuminen.

Vierailija
12.10.2023 |

Onkohan muita jotka nukkuvat alasti miehensä kanssa lusikassa paripeiton alla. Olemme tiiviissä nipussa aina peitonalla, Tunne on mahtava kun tunnen miehen elimen pakaroitani vasten, tuhinan niskassani ja käden lantioni päällä, toisen rinnoillani. On myös helppo kun alkaa tehdä mieli seksiä, kun ei ole mitään yökkäreitä päällä. N37.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivan viileä makkari ja laadukkaat vuodevaatteet. Nykyään kaikenlaisia tekokuitupeittoja tyynyjä jne. Hästensin parisänkymme maksoi 26,000e peitot, tyynyt ja huippu tyynynliinat ja lakanat 4000e. Ei hierrä ei kierrä ei hiosta lusikassa koisailu vaimon kanssa.

Saanen suomentaa, sängy kierrätyskeskuksesta ja peitot, lakanat, tyynyliinant ja tyynyt ovat vanhemmiltasi perittyjä ja saitte vielä luteita!

Vierailija
62/67 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se juuri onkin, ettei tuossa asennossa tule nukkumisesta yhtään mitään!

Nuoruuden rakkauden kanssa nukuttiin aina lusikassa. Parhaimmillaan ja pahimmillaan nukkuminen oli hetkeksi torkahtamista. Miehellä erektio kiihotti minua kuusi kertaa yössä - muistan. Me oltiin aina kiinni toisissamme muutenkin. Tämä suhde kesti kahdeksan vuotta.

Myöhemmin olen ihmetellyt, kun mies ei osaa/halua nukkua niin lähellä.

Ehkä keskitytään niin työpäivään ja todella nukutaan.

Totuin niin hyvään.Se oli ihanaa.

Oltiin muutenkin aina kiinni toisissamme. Asuimme yhdessä. Uskomatonta se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie nukun mun rakkaan leonbergerin kanssa. Turvallista ja lämmintä!

Vierailija
64/67 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se juuri onkin, ettei tuossa asennossa tule nukkumisesta yhtään mitään!

Nuoruuden rakkauden kanssa nukuttiin aina lusikassa. Parhaimmillaan ja pahimmillaan nukkuminen oli hetkeksi torkahtamista. Miehellä erektio kiihotti minua kuusi kertaa yössä - muistan. Me oltiin aina kiinni toisissamme muutenkin. Tämä suhde kesti kahdeksan vuotta.

Myöhemmin olen ihmetellyt, kun mies ei osaa/halua nukkua niin lähellä.

Ehkä keskitytään niin työpäivään ja todella nukutaan.

Totuin niin hyvään.Se oli ihanaa.

Oltiin muutenkin aina kiinni toisissamme. Asuimme yhdessä. Uskomatonta se oli.

Meille tuo samainen nuoruudenrakkaus jäi päälle ja ensivuonna tulee 50v täyteen. Nukkumaan mennessä on vieläkin aivan pakko mennä vaimon kylkeen kiiinni halaamaan, hyväilemään  ja hengittämään samaan tahtiin. Tuntuu aina, että pulssi ja verenpaine laskee kun sielu saa rauhan. Kiireisen päivän paras hetki.  Jossain vaiheessa sitten pyörähdän omalle puolen nykyisin. 

Vierailija
65/67 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyyh'n siinä hetken olemaan , mutta asentoa vaihdan aika usein yön aikana. alasti nukutaan molemmat.

Vierailija
66/67 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivan viileä makkari ja laadukkaat vuodevaatteet. Nykyään kaikenlaisia tekokuitupeittoja tyynyjä jne. Hästensin parisänkymme maksoi 26,000e peitot, tyynyt ja huippu tyynynliinat ja lakanat 4000e. Ei hierrä ei kierrä ei hiosta lusikassa koisailu vaimon kanssa.

Saanen suomentaa, sängy kierrätyskeskuksesta ja peitot, lakanat, tyynyliinant ja tyynyt ovat vanhemmiltasi perittyjä ja saitte vielä luteita!

Tuo oli turha kommentti, tiedän moniakin jolla on varaa satsata luksukseen. Itselläni ei ole mutta ihan ok sänky ja lusikassa nukumme.

Vierailija
67/67 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa nyt pääsis edes vaatteet päällä nukkumaan toisen kanssa lusikassa. Tai ollaan me jo vähän oltukin mut silleen tiiviimmin :D Luulen että mies ehkä(?) pelkää/varoo sitä että jos sillä alkaisi *you know, getting harder down there* niin et pelästyisin tai jotain :D No en pelästyisi. Hän siis tietää että mulla ei oo aikaisempia seksikumppaneita niin on ehkä sillä tapaa joskus vähän varovainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi