Lusikassa nukkuminen.
Onkohan muita jotka nukkuvat alasti miehensä kanssa lusikassa paripeiton alla. Olemme tiiviissä nipussa aina peitonalla, Tunne on mahtava kun tunnen miehen elimen pakaroitani vasten, tuhinan niskassani ja käden lantioni päällä, toisen rinnoillani. On myös helppo kun alkaa tehdä mieli seksiä, kun ei ole mitään yökkäreitä päällä. N37.
Kommentit (67)
Vierailija wrote:
??.. ihan oikeasti.
(mikä ihmeteitä ihmisiä oikein vaivaa..)
Pyjama.
On ainoa oikea nukkumis-asu ja willasukat!
Ei taida olla seksiä.
Juu, yleensä aamuyöstä, on niin ihanan tuntuista ja alan tihruta kiimatippoja, vaikka yritän vain nukkua. Vaimo välillö sättii minua, kun hänen yö paita kastuu ja tuntuu kylmältä, ymmärtäähän sen.
Olen kerran elämässäni kohdannut naisen jonka kanssa lusikassa nukkuminen tuntui luonnolliselta ja hyvältä. Se oli alkuun todella hämmentävää kun kumpikin oli sellainen ihminen, joka ei yleensä halua nukkua toisessa kiinni. Aamuseksiä oli myös tosi usein, lusikasta se on vain niin helppoa...
Vierailija wrote:
??.. ihan oikeasti.
Pyjama.
Voi luoja mitä mummo touhua.
Kyllä mä tarviin jotain vaatetta nukkumiseen. Muuten aivot ei tajua että tarkoitus on nukkua eikä mitään muuta :D
Nuorena jo seurusteluaikana oltiin tuntikausia lusikassa vierekkäin ja opittiin nukkuumaan samoin. Oli vain yhdenhengen sänky. Sitten kun pariuduttiin nukuttiin jokunen vuosi 120cm leveässä sängyssä yhä lusikassa alasti. Siitä joku kymmentä vuotta 160cm levässä sängyssä ja sama juttu. Nukahdetaan vieläkin eläkkeellä vierekkäin ja lähekkäin, toisella puolella tyhjää. Nykyisin vaimolla pikkarit jalassa ja paitulli päällä, itse aina alasti. Aina välillä heräillessä kovaan aamuseisookkiin painaudun vaimon pyllyä vasten. Aamuseksi meillä ei ole ollut oikein koskaan, kun vaimoa ei ole haluttanut. Mutta kova kullini aamuisin on herättänyt hänen halujaan ja useimmiten johtanut seuraavana iltana seksiin. Itselleni maailman paras ja rauhallisin paikka on vaimon kyljessä kiinni, käsi pillun päällä, jottei karkaa. Samaan aikaan sielu lepää ja panettaa.
Ihan parasta on lusikassa nukkuminen. Etenkin nyt, kun olen ollut vähän sairaana eikä ruokahalua ole ja tästä syystä ole ollut väsynyt, niin mies ottaa illalla lusikkaan ja pitää niin tiukasti kiinni etten pääse siitä mihinkään. Tuntuu ihan parhaalta. Ei sitä muuta tarvitse toipuakseen. Ja sitten joskus aamulla, kun palataan yöllisen nukkuma-asennon vaihdon jälkeen takaisin lusikkaan, niin kun tuntee miehen aamuerektion siinä ihoa vasten, niin kyllähän sen sitten tietää mihin se johtaa...
Nukuimme talvella lusikassa kämppäkaveri (kundi) kanssa kun opiskelijaboksissamme rintamamiestalon vintillä oli niin kylmä koska sähkön hinta pilvissä. Ei oltu alasti eikä ollut seksistä kyse. M18
Sehän se juuri onkin, ettei tuossa asennossa tule nukkumisesta yhtään mitään!
Vierailija wrote:
Nukuimme talvella lusikassa kämppäkaveri (kundi) kanssa kun opiskelijaboksissamme rintamamiestalon vintillä oli niin kylmä koska sähkön hinta pilvissä. Ei oltu alasti eikä ollut seksistä kyse. M18
Juuri näin.
Kun itsekin 1950-luvun puutalossa ja sähköpatterit (joita 'ei voi käyttää', kiitos sähkömafiatäällä..) niin PaksuFlanelli pyjama ja willasukat, vaan: toimii!
Vierailija wrote:
Kyllä mä tarviin jotain vaatetta nukkumiseen. Muuten aivot ei tajua että tarkoitus on nukkua eikä mitään muuta :D
Aivan totta ja itsekin kun ('modernissa') 1950-luvun puutalossa asuu. Käytössä ne sähköpatterit (joita 'ei voi käyttää', kiitos sähkömafiatäällä..) niin PaksuFlanelli pyjama ja willasukat, AINA toimivat!
Huoh. maalämpö tasainen 21c lämmintä joka huoneessa. Uima-allaskin lämpenee maalämmöllä. Mukavasti lusikassa vaan vaimon kanssa nakuna. Asukaa vaan niissä energia tehottomissa puuröttelöissä villasukissa ja turkishaalareissa. Niin makaa kun petaa.
Vierailija wrote:
Huoh. maalämpö tasainen 21c lämmintä joka huoneessa. Uima-allaskin lämpenee maalämmöllä. Mukavasti lusikassa vaan vaimon kanssa nakuna. Asukaa vaan niissä energia tehottomissa puuröttelöissä villasukissa ja turkishaalareissa. Niin makaa kun petaa.
Kylläpä pidät viilänä, uimavesikin voi olla siis vain 18-19°C. Onko teillä mitoitettu järjestelmä väärin vai oletteko köyhiä.
Pakkohan se noin kylmässä on hakeutuakkin lusikkaan nukkumaan
Vaimolla lyhyt silkkinen tai satiininen yöpaita. Pidän lusikassa isoista rinnoista kiinni ja pakarat tuntuvat itseäni vasten. Siinä on hyvä nukkua ja silittää toista. Ja aamuerektio on sitten toinen asia.
Altaassa 28c vesi. Huonelämmöksi riittää mainiosti 21c. Rahaa on ettei pakalle taivu.
En saisi nukuttua hetkeäkään noin. En mielellään nuku edes samassa huoneessa toisen kanssa. Kuorsaan ilman c-pap laitetta.
Nukun kalsarit jalassa mahallani. Emäntä taas nukkuu minun t-paita päällä ja revenneet pikkuhousut jalassa selällään selkävaivojen vuoksi.
Vierailija wrote:
Nukun kalsarit jalassa mahallani. Emäntä taas nukkuu minun t-paita päällä ja revenneet pikkuhousut jalassa selällään selkävaivojen vuoksi.
Vaativatko nuo nukkuma-asennot kyseiset asut päälle?
Ihan parasta mitä on, niin lusikassa nukkuminen alasti.
??.. ihan oikeasti.
Pyjama.