Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Jonathanin Cordura -talvihaalarista?

28.12.2006 |

Menin ja ostin lapsille ko. talvihaalarit toisiksi haalareiksi tälle talvelle. Meillä on aikaisemmat kokemukset vain Travallen Remusta, Reimatecista ja Rukka RWP:stä. Olisi kiva kuulla niin hyvät kuin huonotkin kokemukset Jonathanin Cordura -talvihaalarista.

Kiittäen,

hymypoikien äiti :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä on jo toista talvea käytössä sama cordura haalari minkä ostin viime talveksi(2005) ja ostin sen verran reilun että meneekin vielä talvena. Kestää tosi hyvin kulutusta polvista ja pepusta. Viime talven tyttö laski pelkällä pyllyllä monia monia kertoja jäämäestä eikä ole vieläkään haalari puhki. Tänä talvena ei sit oo jäätä eikä lunta vielä testattu, on niin märkää ja lauhaa. Cordura on kyllä ehdottamasti pakkashaalari, ei sovi kurakeliin. Jos huuhtoo niin ei kuivu hetkessä. Siis ei kurakelille, oon pukenu kurahousut päälle koska kura tarttuu kiinni. Normaalia märkää luntaa pitää hyvin ja helppo puhdistaa. Olet ainakin tehnyt hyvän valinnan mielestäni, itse ainakin ostan jatkossa leikki-ikäiselle cordura haalarin. Kestävä kangas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla