Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä masennuslääke auttaa väsymiseen ja aikaansaamattomuuteen parhaiten?

Vierailija
11.10.2023 |

Mikä on sellainen masennuslääke joka auttaisi parhaiten jaksamattomuuteen, aloitekyvyttömyyteen, uupumukseen ja sellaiseen yleiseen hitauteen? Nostaisi ylös sängynpohjalta ja saisi toimeliaaksi? Sertralin on aika tehokas mutta olisiko joku muu vielä parempi? Kokemuksia? 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että lääke siihen auttaa. Tärkeintä on oikea ruokavalio, vitamiinit kuntoon, Unirytmi ja päivärytmi kuntoon. Itse väsyn nimenomaan  siitä paikallaan olosta ja tylsyydestä. Tärkeintä on löytyy elämään iloa ja tarkoitus. Tuntea olonsa tarpeelliseksi. 

Itse syönyt Citalopram lääkettä nyt reilun vuoden. Mieli pysyy tasaisena eikä ailahtele niin pahasti. Eikä ole juuri sivuvaikutuksia. Mutta ei se väsymykseen lääke auta pidemmän päälle. Korkeintaan alussa voi alussa voi olla piristävä vaikutus.

Vierailija
62/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Parhaiten auttaa ruokavalio ja pois puhelimelta ja tietokoneelta oleminen.

Ihmiset ei välttämättä ymmärrä, mutta netissä/puhelimella/telkkaria kattomalla väsytät aivojasi ihan hirveästi mikä johtaa uupumukseen.

Kokeile olla ihan kokonaan ilman tietokonetta, puhelinta, läppäriä, TV:tä ja kaikkea elektroniikkaa ilman 2 viikkoa. Huomaat eron voinnissasi.

Runsas somen käyttö aiheuttaa väsymyksen lisäksi ilmeisesti myös masennusta. Näiden korrelaatiosta on ollut jo pitkään näyttöä, mutta nyt alkaa olla näyttöä jo syy-yhteydestäkin. Kaikenlaisten ihmissuhdeasioiden jatkuva vatvominen, mitä some tuo monelle tullessaan, on kuormittavaa. Alle 3 tuntia netin käyttöä päivässä aivot vielä yleensä jaksaa. Mutta osalla on sitä 12 tuntiakin päivästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon masennuslääke - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn. 

Vierailija
64/69 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Duloxetine ei sopinut hyvin, brintellix sen sijaan sopii. Sitten kun vähän piristyy, kannattaa ottaa reseptiin mukaan liikunta. Tiedän, että se ei ole helppoa kun masennus on oikeasti päällä, mutta sitten kun pystyy taas liikkumaan, se auttaa.

Vierailija
65/69 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra... Löytyi virtaa.. Minulle auttoi. 

Vierailija
66/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ennen selvittiin kun onnellisuutta ei saanut purkin tai TV:n avaamalla?

Juotiin viinaa.

Vierailija
67/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki amfepohjaiset.... myös sativa-dominoiva kannabis.

Vierailija
68/69 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen Voxraa 

Vierailija
69/69 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Parhaiten auttaa ruokavalio ja pois puhelimelta ja tietokoneelta oleminen.

Ihmiset ei välttämättä ymmärrä, mutta netissä/puhelimella/telkkaria kattomalla väsytät aivojasi ihan hirveästi mikä johtaa uupumukseen.

Kokeile olla ihan kokonaan ilman tietokonetta, puhelinta, läppäriä, TV:tä ja kaikkea elektroniikkaa ilman 2 viikkoa. Huomaat eron voinnissasi.

Runsas somen käyttö aiheuttaa väsymyksen lisäksi ilmeisesti myös masennusta. Näiden korrelaatiosta on ollut jo pitkään näyttöä, mutta nyt alkaa olla näyttöä jo syy-yhteydestäkin. Kaikenlaisten ihmissuhdeasioiden jatkuva vatvominen, mitä some tuo monelle tullessaan, on kuormittavaa. Alle 3 tuntia netin käyttöä päivässä aivot vielä yleensä jaksaa. Mutta osalla on sitä 12 tuntiakin päivästä.

Mulle on sulle vain yksi asia mielessä!! Höpö höpön höpön höpön.