MARIMEKKO hintatiedustelua
Eli en ole Marimekko-Fani enkä tiedä mitä kyseiset tuotteet maksavat.
Otetaan esimerkki: Marimekon pallopaita (mika piirainen?) Mitä maksaa?
Entäpä Marimekon collegehousut, väri musta?
Kiitos tiedoista!
Kommentit (37)
Värit ovat säilyneet tosi hyvin, kun pesen aina 60 asteessa.
Syy miksi meillä on niin paljon niitä paitoja on se, että ostan kankaat Marimekon tehtaanmyymälästä ja ompelen itse. Joku saattaa ihmetellä, että onpas idioottia porukkaa, kun käyttää melkein aina Marimekon paitoja, mutta kankaat ovat niin hyvälaatuisia, että ostan siksi aina niitä. Yhdelle paidalle tulee hintaa 1-2 euroa.
jos ei sinulla marimekosta ole mitaan hajua? siis vaikka ei kyseinen merkki kiinnostaisikaan (kuten ei minuakaan kiinnosta), en ainakaan itse ole pystynyt elamaan noin taydellisessa tyhjiossa. ja olen sentaan asunut jo kymmenen vuotta pois suomesta.
Vierailija:
Se, jolla musta/harmaa paita oli kulahtanut on varmaan pessyt tummaa vaatetta väärällä pesuaineella tai väärässä lämpötilassa tms.
Ihan Suomessa asun, Kokkolassa, mutta kun ei marimekko ole vaan osunut silmään... Erityisemmin. Ja ainoa marimekon tuote mitä olen nähnyt/tunnistanut on ollut tuo unikko kuosi ja siitä en pidä yhtään niin ei ole ollut kiiinnostusta tutustua tarkemmin. Mutta tuo pallopaita oli mieleinen. =)
Et sitten jälleenmyyjiä osannut katsoa Marimekon sivuilla vieraillessasi ;).
Anteeksi nyt vaan, että olen tehnyt ostokseni aiemmin muissa liikeissä kuin marimekon!
Kamalaa, eikö...
Joskus aina joku tutustuu uuteen merkkiin ja pelkästään positiivisessa mielessä kyselin, mutta parin hemmon oli pakko ilkeillä!
Anteeksi etten tunne teille parille typerykselle niin rakasta merkkiä!
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!
Vierailija:
Anteeksi etten tunne teille parille typerykselle niin rakasta merkkiä!
Anteeksi nyt vaan, että häiritsin sinunkin elämää!
Kannaisi ehkä sinun tutustua myös muuhun vaatevalikoimaan kuin Marimekkoon!!! Voisit yllättyä!
Ja sanoinko etten koskaan ole kuullut Marimekosta? Lue viestit huolellisemmin ennekuin kommentoit!
Vierailija:
Kannaisi ehkä sinun tutustua myös muuhun vaatevalikoimaan kuin Marimekkoon!!! Voisit yllättyä!
Onko Kokkolan juomavedessä jotain, kun BB-Sarikin alkaa vertailussa vaikuttamaan fiksulta kokkolalaiselta ;)?
Elämäsi taitaa olla aika yksinkertaista? Av-palsta ja BB... Huh huh...
Vierailija:
Elämäsi taitaa olla aika yksinkertaista? Av-palsta ja BB... Huh huh...
raitainen paitapusero maksaa? Jotain koko 150? Se on aika kivan näköinen, ja tekisi mieli ostaa, mutta maksaako jotain 50e? Ei itellä hajua, mutta veikkaus, onko tietoa?
Mutta useimmissa Marimekon liikkeissä on usein alennettuun hintaan vanhempia värejä. Ihan hyvillä aleilla bongailen. Meillä paljon Marimekkoa, mutta hyvin harvoin olen täyttä hintaa mistään maksanut.
Kiinnostuin vaan marimekon tuotteista kun nyt niitä lahjaksi saatiin!
Voisiko olla niin, että joku ihan ilman pahoja ajatuksia jotain täällä kysyy!