Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän mies nyt näkee, jos nainen on häneen ihastunut

Vierailija
11.10.2023 |

Vai mitä, miehet?

Kysyy nainen

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toisaalta hyvä, jos ei näe toisen ihastumista. Eipähän ainakaan tarvii vaivata mieltä ihastumisen tunteilla tai toisen ihastumisesta minuun -jahkailulla, sillä se pahimmassa tapauksessa vie keskittymiskyvyn jne. päivittäisten työ- ja arkiasioiden hoidosta. Voihan se olla mukavakin tunne, en sitä kiellä, mutta pahimmillaan hyvinkin kuormittavaa ja uuvuttavaa. Itse olen tämän tunteen jonkun kerran läpikäynyt ja se on todellakin ollut mielelle välillä samaa kuin Deeverille tavajunan vetämistä ylämäkeen, johon tarvitaan rutkasti normaalia enemmän kiisseliä. Olen tämän tunteen kokenut kuitenkin eripäin, eli yksipuolisesti ihastunut ilman vastakaikua.

Tietääkseni kukaan ei oo puolestaan minuun ihastunut, mutta eihän tästä voi olla koskaan satavarma ja hyvä niin. 😊

Terv. hieman reilu 30 v sinkkumies, vailla minkäänlaista seurustelu- tai parisuhdekokemusta.

Vierailija
102/102 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naisena tekee pienenkin aloitteen sanallisesti, mies voi mennä ihan pällistely-häkeltyneeksi. Sitten kummatkin ovat pällishäkeltyneitä. Vähän niinku siinä OP:n autonmyyntimainoksessa. Parhaillaan homma jatkuu vuosikausia sanattomana pällishäkeltymisenä 😳

Suomessa ainakin. Soidinmenot kestävät 2-4 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi