Kyllähän mies nyt näkee, jos nainen on häneen ihastunut
Kommentit (102)
Ei välttämättä, jos kukaan ei ole aiemmin ihastunut tai osoittanut mitään erityistä huomiota. Tai jos on pelattu tunteilla niin aika vaikea sitä on tietää onko nainen ihastunut vai jotain palvelusta vailla.
mies voi huomata, mutta mies voi lähteä myös karkuun :/
Ei näe mitenkään. Miksi naiset on niin tylyjä eivätkä kerro ihastuksestaan miehelle.
Vierailija wrote:
Ei näe mitenkään. Miksi naiset on niin tylyjä eivätkä kerro ihastuksestaan miehelle.
Niin, että mies voisi sen jälkeen tulla vauva-palstalle ruikuttamaan, kuinka vaan ne rumat pullukkanaiset kiinnostuvat, vaikka äidin mielestä olen komistus.... :D
No ei nähdä kun ne teidän signaalit tuppaa olemaan tosi hienovaraisia. Ei joku kaunis hymy riitä kuin niille ääliöille jotka tulkitsevat muutenkin sen aina kiinnostuksena (kassaneideiltä jne)
Harvat näkee. Samoja kikkoja käyttävät oli kyse ihastuksesta tai manipuloinnista. Ne jotka on näppinsä polttaneet, eivät ole ensimmäisenä kokeilemassa sormella, että polttaako tämäkin.
Kyllähän nainen nyt näkee, jos mies on häneen ihastunut
Vai mitä, naiset?
Kysyy mies
Mielestäni useammin ongelma on päinvastainen, eli miehet luulee että olen kiinnostunut jos vaikka olen vain ystävällinen! Ja näin on käynyt siis usein ja sellaisten miesten kanssa jotka tietävät että olen naimisissa.
Vierailija wrote:
Kyllähän nainen nyt näkee, jos mies on häneen ihastunut
Vai mitä, naiset?
Kysyy mies
Sellainen arvoituksellinen mies, josta ei oikein tiedä, on kiehtova.
Mutta älkää yrittäkö näytellä sellaista, menee metsään. Ap
Niinhän sitä luulisi, että tajuaisi ja ymmärtäisi, mutta ainakin osittain valitettavasti en ole aina tajunnut, että nainen on oikeasti minuun ihastunut.
Sinkkumies
Toivottavasti ei, koska olisi äärimmäisen masentavaa ajatella, että olen tällä maapallolla elänyt yli 40 vuotta, eikä tänä aikana yksikään ihminen ole minuun ollut ihastunut. Tämä ei ole sellainen asia, jota haluaisin näin syksyn pimeydessä edes mahdollisuutena pohtia.
Kun on ollut liianhyvin kauan sinkkuna, niin sitä ennättänyt jo käydä mielessä, että osaanko tai pystynkö enää ikinä oikeasti ja aidosti kehenkään ihastumaan, Kyynistyminen on kamalaa. Koska ei tällainen epävarmuus ainakaan lisänne mahdollsiuuksia löytää ja kohdata sitä omaa rakasta ja erityistä. Mutta kun oma kohtalo on ja on ollut parhaimmassakin tapauksessa päästä ns. friendzonelle, niin toki paljon sekin mutta aina toisinaan sitä olisi tovoinut ja halunnut jotain muutakin, kun en hahmota miksi juuri oma kohtaloni on elää ja olla sinkkuna. Ja parisuhteeseen halutaan edetä ja olla jonkun toisen kanssa kuin minun.
En ole nähnyt, eli kukaan ei ole koskaan ollut minuun ihastunut.
Sellaista ei tapahdu. Ihastumista mieheen siis.
Ei nähdä. Ei me mitään meedioita olla.
Mun miesystävä juoksi karkuun minkä kerkesi. Huh, huh, oli kunnon meininkiä, mutta taipui se lopulta. Oikeastaan se vain innosti lisää, kun huomasin, että se jäkittää vastaan.
Kompakysymys.
Ihminen ei voi itse tietää, onko huomannut kaikki häneen ihastuneet.
No jaa... Kyllä sitä välillä näkee myös mitä haluaa. Tai sitten naisella tulee pupu pöksyyn tai mies mokaa