Kyllähän mies nyt näkee, jos nainen on häneen ihastunut
Kommentit (102)
Vierailija wrote:
Ja mikä se siinäkin on, että jos ei ole kiinnostunut vastakkaisen sukupuolen henkilöstä silleen, on hänelle helppo puhua. Mutta sitten kun on ihastunut ja ehkä kummatkin ovat, ei saa pihaustakaan, niinku m i t ä ä n sanottua.
What taa faaakk 😩
Sinäpä sen sanoit! Kaikilla muilla elämän osa-alueilla olen nyt 40-vuotiaana huomattavasti itsevarmempi, kokeneempi ja taitavampi kuin 20-vuotiaana. En pelkää tai jännitä oikeastaan mitään. Olen kaikissa tilanteissa itsevarma ja luotan kykyihini.
Mutta kun HÄN sattuu samaan aikaan kahviautomaatille ja olisi mahdollisuus avata keskustelu, olenkin yhtäkkiä taas se ujo teinipoika, joka ei uskalla puhua tytöille. Mutisen vain ”moi”, painan katseen maahan ja laahustan leuka rinnassa takaisin työpisteelleni harmittelemaan luuserointiani.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mun kohdalla taas miehet eivät tajua millään. Vaikka kuinka yritän olla kiva ja hymyilevä jne. Kai se riippuu vähän pärstäkertoimestakin.
Olen ollut monta kertaa sellaisessa tilanteessa, että ei-niin-hyvännäköinen nainen on hymyillyt ja ollut poikkeuksellisen ystävällinen minua kohtaan. Totta kai minulla on herännyt vahva epäilys että nainen on ollut kiinnostunut minusta, mutta koska en pitänyt naisen ulkonäköä viehättävänä, suhtauduin häneen viileän asiallisesti ja etäisesti.
Nainen on saattanut tuossa tilanteessa luulla, että minä en ole ymmärtänyt että hän on kiinnostunut. Todellisuudessa ymmärsin kyllä, mutta en vaan itse ollut yhtään kiinnostunut hänestä.
Noinhan se yleensä kannattaakin toimia, jos epäviehättävä ihminen lähestyy ja osoittaa kiinnostuksen merkkejä. Kohtelias mutta viileän etäinen käytös yleensä estää väärinkäsitykset, ja tekee sille lähestyjälle selväksi että kiinnostus ei ole molemminpuolista.
M30
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ja mikä se siinäkin on, että jos ei ole kiinnostunut vastakkaisen sukupuolen henkilöstä silleen, on hänelle helppo puhua. Mutta sitten kun on ihastunut ja ehkä kummatkin ovat, ei saa pihaustakaan, niinku m i t ä ä n sanottua.
What taa faaakk 😩
Sinäpä sen sanoit! Kaikilla muilla elämän osa-alueilla olen nyt 40-vuotiaana huomattavasti itsevarmempi, kokeneempi ja taitavampi kuin 20-vuotiaana. En pelkää tai jännitä oikeastaan mitään. Olen kaikissa tilanteissa itsevarma ja luotan kykyihini.Mutta kun HÄN sattuu samaan aikaan kahviautomaatille ja olisi mahdollisuus avata keskustelu, olenkin yhtäkkiä taas se ujo teinipoika, joka ei uskalla puhua tytöille. Mutisen vain ”moi”, painan katseen maahan ja laahustan leuka rinnassa takaisin työpisteelleni harmittelemaan luuserointiani.
Toi on aika suloista!
Vierailija wrote:
Kyllähän nainen nyt näkee, jos mies on häneen ihastunut
Vai mitä, naiset?
Kysyy mies
Toki. Kyllä sen hermostuneisuuden tunnistaa.
T. Nainen
Vierailija wrote:
Mun miesystävä juoksi karkuun minkä kerkesi. Huh, huh, oli kunnon meininkiä, mutta taipui se lopulta. Oikeastaan se vain innosti lisää, kun huomasin, että se jäkittää vastaan.Olet oletettavasti naisoletettu,muuten olisit syytteessä vainoamisesta.
Vierailija wrote:
Kyllähän nainen nyt näkee, jos mies on häneen ihastunut
Vai mitä, naiset?
Kysyy mies
Toki. Kyllä sen ihastuneen miehen hermostuneisuuden tunnistaa.
T. Nainen
Vierailija wrote:
Ei näe mitenkään. Miksi naiset on niin tylyjä eivätkä kerro ihastuksestaan miehelle.
Niin. Miten sen ihastuksen erottaa muunlaisesta kiinnostumisesta?
Luulisi että tunnistaa ihastumisen, jos ollaan tekemisissä. Sen sijaan jotkut miehet harrastavat katoamistemppuja ihastuksensa edessä eli välttelevät ihastustaan. Silloin ei varmaan vastapuoli voi huomata ihastusta. En tiedä harrastavatko naiset tätä välttelyä.
Näkee toki, mutta itsellä alkaa sellainen tekosyiden keksiminen ja omien tunteiden välttely, että huhhuh. En tiedä mistä tuo johtaa juurensa.
Minun kokemukseni mukaan ihastuneet miehet eivät uskalla lähestyä. Sen sijaan ne uskaltavat jotka ehdottelevat kenelle sattuu. Näiden kaikilta vonkaajien kanssa ei tietenkään mitään tule.
Yleensä pystyn kyllä helposti päättelemään naisen kehonkielestä, onko hän kiinnostunut minusta vai ei.
Muistan vain yhden tapauksen, jossa en olisi ikipäivänä osannut arvata että eräs nainen oli minusta kiinnostunut. Asia selvisi minulle, kun hänen kaverinsa tuli eräässä illanvietossa kertomaan minulle, että neiti X olisi kiinnostunut minusta ja toivoisi että minä menisin juttelemaan hänen kanssaan.
M33
Vierailija wrote:
Yleensä pystyn kyllä helposti päättelemään naisen kehonkielestä, onko hän kiinnostunut minusta vai ei.
Muistan vain yhden tapauksen, jossa en olisi ikipäivänä osannut arvata että eräs nainen oli minusta kiinnostunut. Asia selvisi minulle, kun hänen kaverinsa tuli eräässä illanvietossa kertomaan minulle, että neiti X olisi kiinnostunut minusta ja toivoisi että minä menisin juttelemaan hänen kanssaan.
M33
Mistä tiedät ettei noita neiti X:iä ole enempää kuin vain tuo yksi? Ne eivät vain ole tulleet tietoosi, kun et ole heidän ihastustaan huomannut ja he ovat pitäneet sen omana tietonaan.
En näe. Tajuan sen vasta sitten, kun nainen on loukkaantunut tai suuttunut jostain enkä ole tehnyt mitään. Näissä tapauksissa nainen on kuvitellut, että olen antanut pakit.
Olen lopettanut signaalien seuraamisen. Jos ei tule suoraan sanomaan, en kiinnostu.
huomasin jo pikkupoikana että tyttöjen/naisten ihastuksenkohteet nyt muutenkin vaihtelee viikottain, joten ei sillä ole mitään merkitystä kuitenkaan.
Vierailija wrote:
En näe. Tajuan sen vasta sitten, kun nainen on loukkaantunut tai suuttunut jostain enkä ole tehnyt mitään. Näissä tapauksissa nainen on kuvitellut, että olen antanut pakit.
ja sen jälkeen on yleensä jo liian myöhäistä tehdä asialle mitään, nainen on jo menettänyt kiinnostuksensa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M33
Mistä tiedät ettei noita neiti X:iä ole enempää kuin vain tuo yksi? Ne eivät vain ole tulleet tietoosi, kun et ole heidän ihastustaan huomannut ja he ovat pitäneet sen omana tietonaan.
Selvästikään naista ei ole kiinnostanut tarpeeksi, kun ei ole tehnyt itse asiaa selväksi. Luultavasti nainen on myös ajatellut ettei mies kuitenkaan ole kiinnostunut, kun ei tee aloitetta, eikä siten ole edes hänen aikansa arvoisensa, eikä muutenkaan halua miestä, joka valitsisi hänet vain sen takia, koska nainen teki aloitteen. Naisen ihmeellistä logiikkaa.
Vierailija wrote:
Minun kokemukseni mukaan ihastuneet miehet eivät uskalla lähestyä. Sen sijaan ne uskaltavat jotka ehdottelevat kenelle sattuu. Näiden kaikilta vonkaajien kanssa ei tietenkään mitään tule.
Mulla on kokemusta molemmista. Jokunen kiinnostunut on lähestynyt mua, ja sitten taas on useampi noita, jotka ei ole lähestyneet. Ovat sitten vuosiakausia (ja vuosikymmeniäkin) myöhemmin kertoneet, miten olivat ihastuneet silloin niin kovasti, mutta eivät uskaltaneet tehdä alotetta. Se riippunee ihan persoonasta ja uskalluksesta. Itse uskallan tehdä alotteita, jos näen tarpeeksi vakuuttavia merkkejä toisen kiinnostuksesta.
Mistä päättelet etteivät tajua? Voihan olla että tajuavat, mutta eivät vaan ole kiinnostuneita.