Parisuhteessa olevat, onko ok mennä baarin jälkeen jatkoille?
Niin, lähinnä jatkoille missä ihan random porukkaa, miehiä ja naisia.
Kommentit (99)
Vierailija wrote:
No on, miksi ei?
Jos mä olisin parisuhteessa, niin olisin sen rakkaani kanssa mielummin kuin hengailisin kännissä random porukan kanssa. AP taitaa olla aika nuori ja ei valmis vielä rauhottumaan.
Itse olen keski-ikäinen sinkku ja kateellinen parisuhteessa oleville. En voi ymmärtää miksi he notkuvat minun kanssa viikonloput, kun voisivat olla perheensä kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No on, miksi ei?
Jos mä olisin parisuhteessa, niin olisin sen rakkaani kanssa mielummin kuin hengailisin kännissä random porukan kanssa. AP taitaa olla aika nuori ja ei valmis vielä rauhottumaan. Itse olen keski-ikäinen sinkku ja kateellinen parisuhteessa oleville. En voi ymmärtää miksi he notkuvat minun kanssa viikonloput, kun voisivat olla perheensä kanssa.
Itse olen ollut parisuhteessa reippaat kymmenen vuotta. Joskus on kiva mennä baariin kavereiden kanssa. Mekin tehdään tätä ehkä muutaman kerran vuodessa.
Ei ole oikein, jos sinulla on toiveita ja odotuksia enemmästäkin. Ja muutenkin, eikö se kumppani enää kelpaa, vai?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No on, miksi ei?
Jos mä olisin parisuhteessa, niin olisin sen rakkaani kanssa mielummin kuin hengailisin kännissä random porukan kanssa. AP taitaa olla aika nuori ja ei valmis vielä rauhottumaan. Itse olen keski-ikäinen sinkku ja kateellinen parisuhteessa oleville. En voi ymmärtää miksi he notkuvat minun kanssa viikonloput, kun voisivat olla perheensä kanssa.
Joo sen kyllä huomaa että olet keski-ikäinen sinkku, joka on kateellinen parisuhteessa oleville. Kyllä kaikki pitkässä parisuhteessa olleet haluavat ja saavat silloin tällöin jatkoilla pyörähtää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No on, miksi ei?
Itse olen ollut parisuhteessa reippaat kymmenen vuotta. Joskus on kiva mennä baariin kavereiden kanssa. Mekin tehdään tätä ehkä muutaman kerran vuodessa.
Nyt puhuttiinkin niiden baari-iltojen jatkoista.
Totta kai on ok. En ymmärrä miksei olisi? Kummallista kyttäämistä ja kontrollointia jos ei saisi. Mitä se kumppani luulee että jatkoilla tapahtuu? Automaattiset orgiat aina?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No on, miksi ei?
Mutta jatkoille baarista??? Oli kysymys
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No on, miksi ei?
Parisuhde tai perhe ei tarkoita sitä, että näiden ihmisten kanssa olisi tarpeen hengata 24/7. Jos käyn baarissa ehkä kolmesti vuodessa ja näistä kerroista yhtenä päädyn lähtemään jatkoille, jää vielä kaikkien muidenkin menojen ohessa perheelle aikaa ihan riittämiin.
Enemmän kuulostaa siltä, että itse olet hyvin nuori, tai vaihtoehtoisesti vielä vanhempanakin hyvin mustasukkaista ja ripustautuvaa sorttia. Parisuhteen tai perheen perustaminen ei tarkoita muun elämän laittamista pannaan.
Vierailija wrote:
Meidän suhteessa ei olisi ok.
Saisinko puolisosi yhteystiedot niin varoitan. Ei ole koskaan liian myöhäistä juosta
Jos luottamus kunnossa niin ei ongelmaa. Ja toisaalta en voisi olla suhteessa jossa luottamusta ei ole. Jos ajattelit tuota esim pettämisen kannalta, niin kyllä siihen keinot löytyisi joka tapauksessa eli ei se kotiin kahlitseminen auta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Meidän suhteessa ei olisi ok.
Saisinko puolisosi yhteystiedot niin varoitan. Ei ole koskaan liian myöhäistä juosta
En viitsi niitä tähän palstalle laittaa, mutta varoitus on sikäli turhaa, että toive on häneltä lähtöisin. Tosin olen ihan samoilla linjoilla.
En ymmärrä kysymystä. Siis minkä baari-illan jälkeen? Jos on työporukan, kavereiden tai muiden kanssa baarissa? Mille jatkoille? Toiseen baariin? Jonkun mukana olevan kotiin?
Tottakai on ok. En olisi suhteessa, jossa ei saisi mennä jatkoille. Kumpikaan meistä ei ole koskaan mennyt, eikä paljon baareissa käydä, mutta muutaman kerran vuodessa mies menee kaverilleen saunomaan ja on siellä yötä, koska ei olisi mitään järkeä ajaa taksilla yli 50 km kotiin. Minulla puolestaan on omia menojani, tykkään silloin tällöin lähteä ihan vain hotelliin yöksi (sellaiseen, jossa on kylpyamme). Molemmille nämä ovat täysin ok ja kannustamme kumpikin toisiamme ottamaan omaa aikaa/tapaamaan kavereita.
Vierailija wrote:
Ei ole oikein, jos sinulla on toiveita ja odotuksia enemmästäkin. Ja muutenkin, eikö se kumppani enää kelpaa, vai?
Kumppani ei kelpaa? Mihin? Olemaan jatkoilla korvaamaan kymmenen hengen porukkaa? Kertoo enemmän sinusta jos kelaan että jatkot on synonyymi pettämiselle
Miksei olisi ok? Toki olisi kohteliasta laittaa viestiä puolisolle ettei ihmettele missä se kuppaa.
Ei missään nimessä. Elämme Raamatun ohjeiden mukaan, emme käy baareissa.
No saisi... Jos mun miehelle oli ok, että lähdin laskettelukeskukseen viettämään mökkiviikonloppua sekaporukassa josta tunsin pari henkeä etukäteen, olisi kaiketi aika hullua kieltää jotkut jatkot. Minulla ainakin olisi ollut suhteemme aikana sen sata tilaisuutta pettää, mutta ei kiinnosta semmoinen. Miehellä varmasti myös, en toki varmaksi voi tietää onko pettänyt, mutta oletan että ei.
On ok.