Lue keskustelun säännöt.
Luvalla vieraan kanssa
11.10.2023 |
Vaimollani on ns vakkari jonka kanssa tapailee ilman minua. Nyt on pe taas lähdössä tapaamaan.
Minkälaisia kokemuksia sulla on vastaavasta jutusta?
Vastaan mielelläni myös kysymyksiin jos jota kuta asia kiinnostaa.
Kommentit (144)
Oma vaimoni 40v ja nyt olisi aika saada sen vierasta, on varovasti jo näyttänyt vihreää valoa.
Olemme molemmat tuossa suomalaisessa facen aisankannatua yhteisössä, jossa jo yli 2 tuhatta jäsentä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Millainen vaimosi on? Täällä isovarusteinen mies
Aah,ihana turvonnut pillu. Tekisi hyvää mun isolle kullille.
Vaimoni on 46 v ja tykkää seksistä ja humalassa ehdotti voisiko hän käydä joskus vieraalle miehelle antamassa . Lupasin mutta ei mitään turhaketta vaan si7sti mies ja annat hänelle paljaalla jotta saat spermat pilluusi . Vqimohan toteutti heti seuraavana päivänä eli lauantaina ja tuli kotiin ilman pöksyjä , heti ovella sanoi tein niinkuin sanoit ja annoin paljaalla ja nyt on spermat sisällä. Hetihän minulla seiso ja keittiönpöytää vasten nain ei tarvinnukuin hame nostaa ylös ja työntää kuli spermasta liukkaaseen pilluun . Vaimo kävi melkein viikot4ain panettamassa itseään ja josk6s viikonloppuna molempina päivinä . Hän keräsi useamman vakipanon ja joskus antoi useammalle miehelle samana päivänä , ennätys viis miestä .