Uusi MTV Katsomo
Onko muilla kokemuksia uudesta MTV Katsomosta? Itsellä ei toimi ollenkaan
Kommentit (92)
Heikko käytettävyys mtv katsomossa
Toisto ja kelauspainikkeet ihan epäloogisessa järjestyksessä. Kelaus myös hyppii ihan miten sattuu. Profiilien puute melkonen miinus. En tykkää.
mtv katsomo ilmaisversiona on sama kuin mtv3 eli katsomo muuttui paljon huonommaksi kuin ennen .
Jeejee, ohjelma pyörii 10 sekuntia kerrallaan eteenpäin ja välissä aina 20 sekunnin tauko. Kuva pikselimössöä.
Yllätyin huomattuani että edes mtv3 kanavaa ei voi katsoa (menneet ohjelmat) ellei maksa kuukausimaksua.
Siis läppärin selaimella.
Varsinainen tekele tämä uusi katsomo+. Jonkin raakileen ovat päästäneet liikkeelle.
Hidas ja jähmeä. Osa ohjelmista, jotka ennen näkyivät mainoksien kanssa vanhassa katsomossa, niitä ei ole uudessa katsomo+:ssa ollenkaan. Kehotettiin luomaan toinen tunnus ja pelaamaan sitten kahden tunnuksen kanssa ohjelmien välillä. Onpa käyttäjäystävällistä. Grafiikoista en viitsi edes puhua, ei voi verrata cmoreen, joka sentään oli selkeästi hahmotettavissa.
Laittakaa muutkin palautetta tökeröstä "uudistuksesta" mtv:lle.
Mulla ei toimi kanssa mainokset näyttää, mut ohjelmaa ei näytä. Ja sama juttu ihan alussa kun muuttu lokakuussa, neuvottiin et sammuttaa tv :n ja irrottaa johdot seinästä, jos ei auta niin poistaa sovelluksen ja lataa uudestaan jonkuajan kuluttua.. No ei toiminnu sammutukset ja johtojen irrotus joten poistin mtv katsomo sovelluksen ja tänään latasin uudestaan, ei toimi vieläkään..
Minulla on maksettu versio,
Nyt kokeilin pakon edessä käyttää katsomoa, c moren sijaan.
Ei hyvänen aika,,
kelaus on toivotonta, johtuuko minun kapulasta, mutta niitä 10 s pyrähdyksiä ei jaksa kukaan painella.
hauhulla odotan päivää jolloin c more ei toimi laisinkaan.
Tekstitetyissä ohjelmissa iso musta palkki jossa teksti valkoisella on hyvin,hyvin häiritsevä. Korkealla ja keskellä sijaitseva palkki peittää ison osan ohjelmasta.
Onkohan tämä joku halpaversio tekstityksestä. Entinen cmore ja tv:n tekstitykset eivät häiritse katsojaa.
Yhtään parannusta en ole löytänyt cmoreen verrattuna, pelkkiä huononnuksia.
Lopetan tilauksen vuoden vaihteessa.
Sama juttu ei toimi. Ilmoittaa että jotain meni pieleen. Kokeile uudestaan. Ja vaikka mitä tekee niin ei vaan toimi.
Unohdin vahingossa peruuttaa ilmaisen viikonmittaisen MTV+-testausjakson ja nyt olen maksanut palvelusta, jonka eduista minulla ei ole mitään tietoa. Viikon aikana näin uuden Estonian ja vitoskauden Onnelasta, mutta mitä nyt? En löydä kohtaa, mikä erityisesti listaisi, mikä TV+-palvelussa on siis enemmän kuin tavallisessa MTV Katsomossa.
Mitä saan nyt kuukauden verran enemmänenemmän? Mistä maksoin? Kokemuksia?
Pitäisi olla valintaruutu, josta voi valita näkymään vain maksuttomat Katsomon ohjelmat. Tympäisee rullata ohjelmien viidakossa. Plussa toki se, että on sentään lajiteltu aakkosittain.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin vahingossa peruuttaa ilmaisen viikonmittaisen MTV+-testausjakson ja nyt olen maksanut palvelusta, jonka eduista minulla ei ole mitään tietoa. Viikon aikana näin uuden Estonian ja vitoskauden Onnelasta, mutta mitä nyt? En löydä kohtaa, mikä erityisesti listaisi, mikä TV+-palvelussa on siis enemmän kuin tavallisessa MTV Katsomossa.
Mitä saan nyt kuukauden verran enemmänenemmän? Mistä maksoin? Kokemuksia?
Tulipa kirjoitusvirheitä. Mutta mistä löydän kohdan, jossa voi valita juuri MTV Katsomo+ -palvelun ohjelmia? On todella sekavaa, kaikkihan on ihan samaa kuin MTV Katsomon ilmispalvelussakin, mutta ehkä en vain osaa käyttää palvelua.
Olen jo toki laittanut palautetta suoraan mtv lle, kuka hev.. on koodannut katsomon kelauksen.Umpi surkea kelaus.
kunpa olisi katsomo lakauettu ja c morella jatkettu.
c more oli toimiva systeemi kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo toki laittanut palautetta suoraan mtv lle, kuka hev.. on koodannut katsomon kelauksen.Umpi surkea kelaus.
kunpa olisi katsomo lakauettu ja c morella jatkettu.
c more oli toimiva systeemi kaikin tavoin.
Kiusallisilta on kun kelaus toimii,, periaatteella arvaa mitä tapahtuu . Eli vaikka kelpaisi eteenpäin , saattaa mennä kuitenkin taaksepäin tai tulee tekstitysvakikko.
Mtv katsomo hel kutti, tehkää jotain tuolle kelaukselle ainakin.
Käytettävyys on aivan surkean heikko, verrattuna aikaisempaan c moneen.
valikkokin oli c morella parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mtv katsomo hel kutti, tehkää jotain tuolle kelaukselle ainakin.
Käytettävyys on aivan surkean heikko, verrattuna aikaisempaan c moneen.valikkokin oli c morella parempi.
Jopa ruudulla on parempi.
Erillisten profiilien puute on melko outo.