Kuinka suuri osa naisista ei edes halua parisuhdetta tai tapailusuhdetta?
Heille riittää työ, kaverit ja koira? Vai onko heillä optio parisuhteeseen, jos aivan huippuluokan mies tulee vastaan? Muussa tapauksessa he pysyvät sinkkuna.
Kommentit (109)
Tutuista suurin osa haluaa. Itse en, ellei nimenomaan tule juuri se oikea ihminen vastaan.
Vierailija wrote:
Valtaosa niistä on incelinaisia, jotka ei saa miestä edes ulkomailta. Uskottelevat sitten itselleen olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja. M28
Niin, koska sänkyhommat jonkun random tyypin kanssa nyt vaan ovat meille naisille niin kovin antoisia. Kukaan ei varmastikaan vapaaehtoisesti voi olla ilman.
Miesten pitäisi tulla tähän päivään. Hullua kyllä,Itä-Euroopassa onkin alettu keskustelemaan terveestä parisuhteesta samalla kun meillä (vieläkin!) mietitään naisten roolia. Joku Youtubaava sovinisti järkyttyi kuullessaan Unkariin saapuneen tatuointiliikkeitä missä käy naisia :,D
Sinällään ymmärrän miksi naisille tuottaa tuskaa löytää Se Oikea
voisin haluta, mutta miesten laatu näin parisuhdemielessä on erittäin suuressa laskussa. On vaikea löytää kunnon miestä poikien seasta, kun kuitenkaan jokainen harva MIES ei ole välttämättä se sielunkumppani...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Heitä jotka ei halua sitä parisuhdetta miehen kanssa on yllättävän paljon. Enkä toisaalta yhtään ihmettele.
Siitä syystä pitäisi helpottaa köyhistä konservatiivista maista naisten pääsy Suomeen.
No eipä helpotettu vaan vaikeutettiin. Ainahan perceli voi matkustaa ulkomaille hakemaan itselleen puolison, kunhan tällä on tullessa työpaikka, josta tienaa väh. 1600 egeä kuussa. Jos duunin menettää, on 2 kk aikaa etsiä uusi. Reilua, vai mitä.
T. Riikka P ja Jussi H
Koska miehet joihin olen törmännyt ovat joko halunneetkin äidin, pelkän pillun tai eläneet kuvitelmassa että kumppanille tarvitsee ilmoittaa edes olevansa elossa vain kerran viikossa. Toki varmasti hyviä miehiä on olemassa en vaan jaksa etsiä sellaisia kun niin moni on niitä noh ei niin hyviä.
Jokainen nainen on mieluummin yksin kuin miesvauvan äiti. Myös ne konservatiivisten maiden mimmit.
Muuten: ihmiskauppa on kielletty. Maahan ei pääse ilman työpaikkaa ja kunnon liksaa. Mitähän työtä ne teidän tuontimorsiamet kielitaidottomina tekisivät?
Ettekö te incelit vieläkään tajua, että vika on teissä eikä fiksuissa ja ahkerissa naisissa?
Vierailija wrote:
Jokainen nainen on mieluummin yksin kuin miesvauvan äiti. Myös ne konservatiivisten maiden mimmit.
Muuten: ihmiskauppa on kielletty. Maahan ei pääse ilman työpaikkaa ja kunnon liksaa. Mitähän työtä ne teidän tuontimorsiamet kielitaidottomina tekisivät?
Nuorten miesten tuoreimpana Tiktok trendinä on mainostaa sokerideittiä aitona naisystävänä. Samaan aikaan ollaan huolissaan miehien kokemasta parisuhdeväkivallasta. Kultamussukat onnistuu kauppaamaan itselleen taloudellisen väkivallan voimaannuttavana elämyksenä. Sama koske muitakin ostosuhteita
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä haluan parisuhteen, vasta kun tapaan miehen, joka antaa enemmän kuin ottaa.
Joo, sama. Tähän mennessä aina jäänyt itse valtavan paljon miinukselle.Tasokas mies on sellainen, jonka kanssa on hyvä olla, niin henkisesti, emotionaalisesti kuin fyysisesti. Anaaliseksikin maistuu silloin. Rahalla ja laatikkoleualla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, vaikka toki rahaa pitää sen verran olla, että elämänlaatu paranee. Miehet ei ymmärrä, mikä on tasokas mies, tai miten sellainen toimii naisia kohtaan. Sitten kun hoksaavat, harvemmin ovat enää sinkkuina. Laadukkaat miehet ovat hyvissä parisuhteissa.
Näinhän se tahtoo olla.
Sen miehen pitää tuoda jotain lisäarvoa elämään eikä vain vaivaa.Eron jälkeen olen ollut paljon onnellisempi.
Minulla on hyväpalkkainen työ, paljon ystäviä ja kivoja harrastuksia. Eron myötä koti on siistimpi kun kukaan ei sotke ja rahat riittää erinomaisesti kun minulle kelpaa paljon halvempi asunto kuin miehelle kelpasi. Ostan ruokaa itselleni ja säästän, koska olen pieniruokainen. Kukaan ei myöskään ajele autoni tankkia kokoajan tyhjäksi. Voin myös harrastaa niin paljon kuin haluan eikä kukaan kiukuttele kotona harrastuksien määrästä tai kun hänellä oli huono päivä töissä. Voin pitää rauhassa huolta itsestäni eikä tarvitse katsella kenenkään haisevia sukkia, lojuvia likapyykkejä ja huonoa hygieniaa. Joten miksi vaivautua, ellei vastaan tule joku kiltti, omilla jaloillaan toimeentuleva, hygieniasta huolehtiva ja mukava mies? Miksi tyytyä?
En osaa sanoa. Itse haluaisin kyllä rakastua, ja olla rakkauden kohteena. Toivottavasti pääsen edes kerran elämässäni kokemaan miltä se tuntuu.
N40
Ei ole mitään tarvetta miehelle, kun seksi ei enää kiinnosta enkä tarvitse ketään jakamaan talouspuolta.
Ei miehistä ole muuta kuin vaivaa.
Jokainen nainen valehtelee, kun syyttää miehiä sinkkuudestaan.
Vierailija wrote:
No en minä miestä syytä, kun ei vaan ole tarvetta hänenlaiselleen. Mieluummin olen yksin kuin parisuhteessa.
Mitä sillä miehellä oikeesti tekee, jos ei halua perhettä ja lapsia eikä seksi innosta?
Olen onnellisessa parisuhteessa. Olettaen että tämä suhde jatkuu näin hyvänä kuin mitä se on tähän mennessä (8 vuotta) ollut, en kyllä missään nimessä haluaisi koskaan palata sinkuksi.
Vierailija wrote:
Miksi sinkkuus olisi jonkun syytä? Pikemminkin se on ihan oma valinta.
Vierailija wrote:
Mitä sillä miehellä oikeesti tekee, jos ei halua perhettä ja lapsia eikä seksi innosta?
Jos saat sairaskohtauksen, niin mies soittaa heti häkeen. Muuten voisit kuolla kun kukaan ei ole soittamassa apua.
Kyllä he ymmärtävät.