Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri osa naisista ei edes halua parisuhdetta tai tapailusuhdetta?

Vierailija
10.10.2023 |

Heille riittää työ, kaverit ja koira? Vai onko heillä optio parisuhteeseen, jos aivan huippuluokan mies tulee vastaan? Muussa tapauksessa he pysyvät sinkkuna.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa. Sen pitäisi olla kaikille itsestään selvää. Sen verran arvostan itseäni sekä aikaani. 

Vierailija
82/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitään muuta ei olekaan tehty.  Sen verran hienosti on saanut viime hallitus aikaiseksi, että Helsingissä lähes 30% on ulkomaan kansalaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toistaiseksi halua minkäänlaista suhdetta. Olen eroamassa ja edellisenkin eron jälkeen meni kaksi vuotta ennen kuin heräsi edes kiinnostus alkaa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen (ja siitä meni vielä viisi vuotta ennen kuin tapasin tämän nykyisen). Haluan tehdä töitä, vaurastua, matkustella ja harrastaa.

Pitää olla aika ihmeellinen mies, jos vielä herättää kiinnostukseni - enkä todellakaan ihmeellisellä tarkoita ulkonäköä (vaikka ulkonäkö tottakai on se ensimmäinen, minkä ihmisestä huomaa, eli sen pitää saada kiinnostumaan edes sen verran, että tekee mieli alkaa tutustua). Ulkonäöltä kiinnostavia miehiä tulee kohdalle aika ajoin, mutta sellaisia, joissa olisi ainesta enempään kuin seksisuhde, ei tule edes vuosittain. Ja ne, joissa voisi olla potentiaalia, ovat yleensä varattuja.

Vierailija
84/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Haluaisin hyvän parisuhteen kyllä mutta en taida enää uskaltaa luottaa ja heittäytyä rakkauden tunteeseen. Edellinen mies oli narsisti ja jätti tosi syvät haavat. Pelkään että se seuraavakin olisi jos ihastuksen johonkin. Narsistit ovat niin hyviä esittämään ihan mitä vaan. Alussa ovat hurmaavia ja lopussa hirviöitä.

Melkoinen narsistimagneetti pitää ihmisen olla, jos heitä osuu kohdalle elämän aikana useampi kuin yksi, ottaen huomioon miten pieni osuus väestöstä on narsisteja (muistaakseni pari prosenttia).

Vierailija
85/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri.

Vierailija
86/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miesten pitäisi tulla tähän päivään. Hullua kyllä,Itä-Euroopassa onkin alettu keskustelemaan terveestä parisuhteesta samalla kun meillä (vieläkin!) mietitään naisten roolia. Joku Youtubaava sovinisti järkyttyi kuullessaan Unkariin saapuneen tatuointiliikkeitä missä käy naisia :,D

Sinällään ymmärrän miksi naisille tuottaa tuskaa löytää Se Oikea

Matkustelin Unkarissa (Budapest + maaseutu) 2016 ja jo silloin pisti silmään, kuinka paljon naisilla oli siellä tatuointeja.

Mutta kotona viihtyville naisettomille miehille epäilemättä menevät Youtubaavien sovinisten järkyttymiset läpi :-DDD

Vierailija
87/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jokainen nainen valehtelee, kun syyttää miehiä sinkkuudestaan.

Ei me naiset miehiä syytetäkään. Ne, jotka ylipäänsä syyttävät jotain, syyttävät yleensä itseään, ulkonäköään, ylipainoaan, sitä etteivät saa ketään kiinnostumaan itsestään.

Te miehet olette niitä, jotka syytätte meitä naisia.

Vierailija
88/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin parisuhde ottaa enemmän kuin antaa pysyn sinkkuna.

T: 45 v

Vierailija
89/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Haluaisin hyvän parisuhteen kyllä mutta en taida enää uskaltaa luottaa ja heittäytyä rakkauden tunteeseen. Edellinen mies oli narsisti ja jätti tosi syvät haavat. Pelkään että se seuraavakin olisi jos ihastuksen johonkin. Narsistit ovat niin hyviä esittämään ihan mitä vaan. Alussa ovat hurmaavia ja lopussa hirviöitä.

Melkoinen narsistimagneetti pitää ihmisen olla, jos heitä osuu kohdalle elämän aikana useampi kuin yksi, ottaen huomioon miten pieni osuus väestöstä on narsisteja (muistaakseni pari prosenttia).

Narsisti- sana on kokenut aikamoisen inflaation. Väestöstä oikeasti narsismi- diagnoosilla olevia on tosiaan tuo pari- muutama prosentti. Luonteeltaan kamalia taas on paljon enemmän. Heissä lienee paljon narsistisia piirteitä ja ovat totaalipersiöitä, mutta diagnoosiin se ei riitä. Parempi puhua vain manipuloivasta, kontrolloivasta ja itsekkäästä mulgvistista. Valitettavasti niitäkin voi osua samalle ihmiselle monta kumppaniksi. Ei ole pelkästään liian kiltit, jotka noiden kanssa suhteeseen päätyvät. He vain lähtevät myöhemmin, kuin ne omanarvontuntoiset. Silti ne "vahvatkin" tunnistavat (usein) nuo maneerit ja sanovat eksäänsä narsistiseksi. 

Vierailija
90/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa. Sen pitäisi olla kaikille itsestään selvää. Sen verran arvostan itseäni sekä aikaani. 

Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Yksinolo nostaa verenpainetta ja stressitasoja vaikka sitä ei itse huomaakaan.

Vierailija
91/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Yksinolo nostaa verenpainetta ja stressitasoja vaikka sitä ei itse huomaakaan.

Verenpaineen kyllä pystyy mittaamaan vaikka sitä ei huomaisi. Laskeeko se verenpaine ja sressitaso huonossa suhteessa?

Vierailija
92/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sitä verenpainetta ja stressitasoja nostaa kyllä se huono parisuhdekin. Liian moni parisuhde tai sen yritys on huono. Sitten siinä roikutaan oman mielenterveyden kustannuksella, jos ei uskalla olla yksin. Jos ei tule emotionaalisesti kohdatuksi suhteessa, olo on huono. Yksin sitä mielipahaa ei ole. 

Vierailija
93/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sinkkuus ei automaattisesti tarkoita sitä että on yksin elämässä. Minulla on paljon ystäviä ja läheisiä. Voin halutessani olla yksin tai saan seuraa yhdellä puhelinsoitolla. En haluaisi koskaan asua toisen kanssa yhdessä vaikka mies olisikin, se jos mikä nostaa verenpainetta tai stressitasoa

T. 45 v

Vierailija
94/109 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä haluaisin, tosin en kenen tahansa kanssa. Jos täydellisesti mulle sopiva löytyy, olen heti messissä, mutta mihinkään muuhun en enää lähde.

Koen deittailun tosi raskaaksi koska on vaikeaa löytää ketään kenestä kiinnostuisin. Sitä ongelmaa ei ole ettei minusta kiinnostuttaisi, pitäisi vaan löytää se jonka kanssa olisi molemminpuolista. Kuulostan varmaan narsistilta kun nyt kerron että olen tähän mennessä kokenut olevani lähes kaikkia tapaamiani miehiä parempi, kukaan ei ole ollut kyllin hyvä.

Vierailija
95/109 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin rakastavaan parisuhteeseen. Mutta sellaisia miehiä joista minä kiinnostun on vain vähän, ja nämä miehet eivät ole missään määrin minusta kiinnostuneita. 

Vierailija
96/109 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Olen hoikka, kurvikas, naamasta nätti ja fiksukin. Miehet ovat vain niin saatanan saamattomia.

Vierailija
97/109 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Haluaisin. Olen hoikka, kurvikas, naamasta nätti ja fiksukin. Miehet ovat vain niin saatanan saamattomia.

Tarkoitatko, että miehet eivät tee aloitetta sinulle?

Vierailija
98/109 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tutkitusti naiset ovat onnellisimpia sinkkuina

Tarkoittaako tämä todella sitä, että jokainen (100%) naisista on onnellisimpia sinkkuina vai oliko kuitenkin niin, että tutkimuksessa enemmistö (!) naisista viihtyi sinkkun parhaiten?

Tätä väitettä vaan viljellään Vauvalla paljon ja mietin, että onko asia ymmärretty oikein

Vierailija
99/109 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin minkäänlaista tarvetta tai tilausta parisuhteelle kyllä, koen koko ajatuksen pelkästään velvoittavana ja kuormittavana. Saisi olla melkoinen henkilö, joka minut saisi vaivautumaan seurustelemaan kanssaan, enkä ihan hetkessä usko sellaisen koskaan löytyvän. Mies se tuskin edes olisi, elämäni yht. viidestä ihastuksesta kolme on ollut naisia. Suurin osa ihmisistä kuitenkin häviää pelkälle omalle seuralleni sata-nolla.

Yksin olo ei muuten nosta stressitasoja eikä verenpainetta, vaan yksinäisyys. Kaikki eivät myöskään koe yksinäisyyttä, vaikka yksin olisivatkin. Esimerkiksi itselläni menee helposti puolikin vuotta, että juttelen kenellekään muuten kuin netissä. Ajan kulua en edes huomaa, työt teen etänä koneella ja kaupassakin käytän itsepalvelukassaa.

Ja häkeen mun puolestani soittaisi Siri.

Vierailija
100/109 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tutkitusti naiset ovat onnellisimpia sinkkuina

Tarkoittaako tämä todella sitä, että jokainen (100%) naisista on onnellisimpia sinkkuina vai oliko kuitenkin niin, että tutkimuksessa enemmistö (!) naisista viihtyi sinkkun parhaiten?

Tätä väitettä vaan viljellään Vauvalla paljon ja mietin, että onko asia ymmärretty oikein

Monet kaipaa tervettä ja rakastavaa parisuhdetta. Terveessä suhteessa ei yritetä pistää toista aloilleen, eikä harjoiteta suuntaan taikka toiseen kulkevia pelejä. Valitettavasti tämmöisiä suhteita et saa viikottaisesta lottoarvonnasta. Tuurilla keskiviikko illan Kenosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi