Saunaturma,mielestäni on älytöntä syyllistää ulkm.maal. perhettä pyykkien kuivatuksesta saunassa kun tekevät sitä umpisuomalaisetkin!
Esim äitini, siellä ne muoviset pyykkinarut risteilee katon rajassa kuin mikäkin tee se itse-giljotiini.
Kommentit (12)
Onko sun äiti kuollut niihin pyykkinaruihin?
joo. urpåt on urpåja. ja palsta näyttää peräkuralta. hyi.
Minusta on kuvottavaa, kun jotkut täällä nauttivat toisten ihmisten kärsimyksestä. Miksi monet ovat pahan tahtoisia. Minua surettaa pienten lasten kuolema. Täytyy miettiä miten tällaista ennaltaehkäistään.
No minä paheksun jokaista paloturvallisuudesta piittaamatonta kansallisuudesta riippumatta.
Tuli ei syrji ketään eikä kysy ihonväriä. Siksi samat turvallisuusohjeet koskevat kaikkia, ihan jokaista.
Typerää tehdä tästäkin nyt jotain r a s i s m i - juttua.
Suomalaisille on jo kautta aikojen opetettu, että saunassa ei kuivateta pyykkiä. Korostaen sitä, että varsinkaan kiukaan päälle ei saa laittaa mitään. Muistan, kun minun lapsuudessani on opetettu tällaista, olen nyt viisikymppinen.
Ulkomaalaisten kotouttaminen ei selvästikään ole onnistunut, jos näille ei ole muistettu toitottaa saunan käyttöohjeita ja muistutettu saunan vaaroista. Ihan sama jos unohdetaan sanoa, että hankeen sammuminen on vaarallista. Tai että autot ei välttämättä pysähdy suojatien eteen, joten suojatielle astuessa kannattaa katsoa autot.
Näitä pikkuasioita on vaikka kuinka paljon, ja näyttää siltä, että ei niille opetettaville kukaan muista näistä suurinta osaa kertoa. Ja mistä sen voisivat automaattisesti tietää, kun eivät ole olleet lapsena täällä koulussa näitä asioita oppimassa.
Kyllä voi koska se on ehdottomasti kaikilta kielletty.
Vierailija wrote: No minä paheksun jokaista paloturvallisuudesta piittaamatonta kansallisuudesta riippumatta.
Tuossa olisi helposti voinut kuolla suomalaisiakin joten asia pitää ottaa vakavasti. Tekisi mieli sanoa että nyt selvittiin säikähdyksellä mutta näitä joka kerrostalossa nykyään ja siellä saunassa voidaan tehdä mitä vaan: on lemmikkivuohia, huumausainekasvattamoja, saatetaan tehdä ympärileikkauksia tai pitää pientä moskeijaa. Talvi tulossa ja vaarat kasvussa, vaatikaapa saada tarkistaa mustilta/ ruskeilta ainakin saunat ja se, ettei ole vuohia ja muuta karjaa asunnossa
Hyvin sopii varastokäyttöön tai kodinhoitohuoneeksi niin kauan kun kiuasta ei laita päälle. Kyllä varmasti palaa jos kiukaan lämmöllä kuivattaa. Varmin tapa on irroittaa saunan sulakkeet jos varastona pitää.
Aikuisen pitäisi hoksata, että sauna on kuuma, että lumi on kylmää ja että autot kolahtavat kovaa. Jotkut eivät ole kovin hoksaavaisia.
Ei ole älytöntä syyttää ihmisiä, jotka sytyttävät tulipalon. Tuollaisesta kuuluukin syyttää ja syyllistää.
Minä epäilen että tuossa on muutakin vilunkia. Vain isä pelastuu ja muu perhe kuolee... Huutaa perhesurmaa huutomerkeillä.