Sivustolle on tehty päivitys!
Vauva.fi -sivuston taustajärjestelmä on päivitetty. Päivityksen myötä jotkut perustoiminnallisuudet ja esimerkiksi tietyt tyylit eri sivuston elementeissä ovat muuttuneet. Sivuston logiikka ja keskustelut ovat pysyneet kuitenkin samoina ja olemme pyrkineet siihen että kaikki toimii kuten ennekin. Kommentoithan tähän alle tai laita meille palautetta, mikäli huomaat ongelmia tai poikkeavuuksia. Pyrimme korjaamaan ne mahdollisimman nopeasti. Mahtavaa päivää kaikille!
Huom! Sivusto saattaa olla ajoittain hidas parin päivän ajan, kun teemme korjauksia.
-Vauvan ylläpito
Kommentit (750)
Liikaa riviväliä, hidastaa hahmottamista ja lukemista.
Viestien pääsivuilla ollessa, vaikkapa sivulla 3, niin kun painaa Uusimmat-kohtaa niin ei päädykkään etusivulle, vaan se vain päivittää sen kyseisen sivun 3.
Ei sen noin pitäisi toimia, eiköskään?
Ja sama valitus kuin monella muulla - kirjainten välit liian pieniä, rivivälit liian suuria. Tekee tekstin lukemisesta rasittavaa.
Vierailija wrote:
Älyttömän hitaaksi muuttui. Edellisen palstan etu oli nopeus, varsinkin kun muutokset olivat lähinnä visuaalisia.
ASDASD
Joo painakaa vastaa-nappia silloin kun olette lainanneet viestin niin se menee oikeaan kohtaan.
Fontti on raskas lukea. Miten täältä pääsee takaisin etusivulle?
Hei. Tämä uusi, suurempi riviväli aiheuttaa sen, että keskustelujen lukeminen on todella hidasta. Katse pomppii eri riveillä, vaikkei mitään lukihäiriötä olekaan. Voisitteko palauttaa vanhan rivivälin, kiitos! Lisäksi teksti on oudon haaleaa, säätäisittekö sen tummimmalle mustalle, niin lukeminen helpottuisi sitäkin kautta. Nyt silmiä alkaa särkeä, kun on lukenut kaksi sivua.
Suuret kiitokset!
T: Milla
Hyvin "päivitetty". Palsta on hitaampi, sekavampi ja lainaukset ei toimi.
Oliko hintavakin "päivitys"?
Ihan hyvä että yksinpuhelut, monistelut ja trollaukset otettu pois. Tietenkin se voi itse trollaajia harmittaa, mutta ei tämän pitäisikään olla mikään trollifoorumi. Jotain selkärankaa hyvä olla.
Selittäkää nyt tyhmälle miten toi lainaus toimii oikein, siis niin ettei minun kirjoitukseni ole samassa harmaassa laatikossa lainaamani kirjoittajan kanssa?
Quoteja ei ainakaan minulla näy missään ja kerran kokeilin ja oma tekstini oli samassa harmaassa laatikossa ilman minkäänlaista erittelyä. Mitä nyt en ymmärrä?
Edellinen ketju, seuraava ketju-ei mitään hyötyä, kun ei tiedä mitkä ketjut siellä on.
-Ottakaa pois se aloitusviesti, joka on nyt joka sivulla!
-Rivivälit ovat järkyttävän isot
-Sen sijaan esim enintään kaksi enter-väliä per kappalejako voisi sallia
-Kiitos lisääntyneistä hymiöistä!!!
-Se ois kiva, jos sivu menisi kommentin kirjoituksen jälkeen sen kommentin kohdalle, jonka juuri kirjoitti.
Mulla näkyy kaikki taustat mustana/harmaana ja teksti valkoisena! Ei ole hyvä näin.
Naurettavaa toi "Vierailija wrote", miksette heti laittaneet koko sivua englanniksi???????????????????
Jännä uudistus kun vaan oppii käyttämään.
ainahan wanhat ihmiset , eli pitkäaikais käyttäjät valittavat kun joutuvat opettelemaan uusia asioita ,mutta se on ollut aina ja iankaiken niin.
läpi koko ihmiskunnan historian.
"kyllä minä niin mieleni pahoitin"
"ennen oli kaikki aina paremmin."
En pysty lukemaan enää.
Pitkien ketjujen lukeminen jää pois nyt. Muutaman kommentin nyt kirjoitin tänne uudistuksen epäonnistumisesta. Ja nyt haluaisin lukea ketjuja, mutta en pysty, joten joudun poistumaan. Toivottavasti palautatte sen mikä oli aiemmin hyvin. Älä "korjaa" sitä mikä ei ole rikki.
Vierailija wrote:
Mulla näkyy kaikki taustat mustana/harmaana ja teksti valkoisena! Ei ole hyvä näin.
Oikea yläreuna: tumma teema - vaalea teema. Valitse vaalea. Tämä onkin uudistus mikä toi jotain hyödyllistä ja uutta. Toisin kuin tämä pois palstalta karkottava uusi ulkoasu muuten.
Meni paljon huonommaksi ja epäselvemmäksi!!
Ihmettelen tässä kirjoittaessa, miksi tämän kommenttiruudun alalaidassa lukee body p? Ai, mut näköjään vois leikata. Ei kyllä leikannu sana vartalo p. Ei siis leikkaa, jos tiedät mitä tarkoitan. Mä luulin et se on mun nimimerkki.