Sivustolle on tehty päivitys!
Vauva.fi -sivuston taustajärjestelmä on päivitetty. Päivityksen myötä jotkut perustoiminnallisuudet ja esimerkiksi tietyt tyylit eri sivuston elementeissä ovat muuttuneet. Sivuston logiikka ja keskustelut ovat pysyneet kuitenkin samoina ja olemme pyrkineet siihen että kaikki toimii kuten ennekin. Kommentoithan tähän alle tai laita meille palautetta, mikäli huomaat ongelmia tai poikkeavuuksia. Pyrimme korjaamaan ne mahdollisimman nopeasti. Mahtavaa päivää kaikille!
Huom! Sivusto saattaa olla ajoittain hidas parin päivän ajan, kun teemme korjauksia.
-Vauvan ylläpito
Kommentit (750)
Vierailija wrote:
Ilmeisesti lainaa ja vastaa napit on eri päin kuin ennen? Aloitusta taas ei pysty edelleenkään jostain syystä lainaamaan?!
Jod lainaan tulee näin?
Jos vastaan niin teelo teksti alle?
Muuttakkaa tumman taustan tekstit vaaleammaksi keskusteluissa niin olisi helpompi lukea
10 x hitaampi kuin ennen! Vanha systeemi takas!
Ei voi laittaa kommenttia puhelimella enää yhtä helposti. Vahvistusnumerot laitettua saattaa tulla väli, nykysysteemi hylkää, aiempi ei. Ärsyttävää.
Vierailija wrote:
Miten lainaus toimii?
Kursori vasempaan alanurkkaan sen viestin alle, jota aiot lainata. Tarkista, että lainattava viesti on automaattisesti sisennetty oikeammalle kuin sinun viestisi. Älä kirjoita suoraan lainattavan viestin perään äläkä laita omia ylimääräisiä rivinvaihtoja.
Mikä oli aiemmassa versiossa vikana, miksi piti tehdä päivitys? Mikä oli päivityksen tavoite? Voisiko mode vastata näihin ihan asiallisiin kysymyksiin.
Vierailija wrote:
Selittäkää nyt tyhmälle miten toi lainaus toimii oikein, siis niin ettei minun kirjoitukseni ole samassa harmaassa laatikossa lainaamani kirjoittajan kanssa?
Quoteja ei ainakaan minulla näy missään ja kerran kokeilin ja oma tekstini oli samassa harmaassa laatikossa ilman minkäänlaista erittelyä. Mitä nyt en ymmärrä?
Lainatessa pitää kirjoittaa ihan laatikon reunasta alkaen, katsotaan toimiiko?
Ehdottomasti kaikkein tärkeimpänä asiana pidän, että onko päivityksen yli säilynyt juttuketju: "Mies söi lasten vanukkaat!!!"
Hyvästi av. Siirryn kaksplussalle. Täällä palstailin kymmenen vuotta, en häiriköinyt. Olin kohdeyleisöä, en halua olla täällä enää. Käytettävyys on nyt niin surkea, etten enää voi.
Vierailija wrote:
Piip tööt kääk testing ”””
Kiitos, lainausmerkit ja kursiivi mobiililla! Huippua 😊
Vierailija wrote:
Hyvästi av. Siirryn kaksplussalle. Täällä palstailin kymmenen vuotta, en häiriköinyt. Olin kohdeyleisöä, en halua olla täällä enää. Käytettävyys on nyt niin surkea, etten enää voi.
Minkälaisia viestejä sä toivoisit sun muistotilaisuuteen tulevan?
Mutta mikä parasta, viestiketjujen poisto on edelleen tehokasta!
Vierailija wrote:
Mikä oli aiemmassa versiossa vikana, miksi piti tehdä päivitys? Mikä oli päivityksen tavoite? Voisiko mode vastata näihin ihan asiallisiin kysymyksiin.
Korjataan ehjää.
Tällaisena huononahan tää säilyy, ei käyttäjien kommenteilla, parannusehdotuksilla tai toiveilla mitään väliä ole.
Vierailija wrote:
EIKÖ ENÄÄ VOI KÄYTTÄÄ NIMIMERKKIÄ???
Nyt kaffepullalla meni kaffet väärään kurkkuun
Etusivulle pääsi ennen vain scrollaamalla hiukan ylöspäin, jolloin esiin hyppäsi nappi, josta pääsi takaisin etusivulle. Nyt se on hävinnyt.
Kun painaa näkyviin aiemmat lainaukset, niitä ei saa enää suljettua takaisin. Ärsyttävää varsinkin kun painaa sitä vahingossa.
Tässä on se vialla,
että osa käyttäjistä voi edelleen multi-peukuttaa, osa ei. Asettaa porukan keskenään täysin epätasa-arvoiseen asemaan.
Otsikko rajoitettu 140 merkin pituiseksi. Voisi olla vieläkin lyhyempi niin otsikoilla spämmääminen loppuisi.
Keskusteluketjun aloitusviesti ehdottomasti pois jokaisen muin kuin sen ekan sivun alusta!!! Sen näkyminen on todella ärsyttävää ja vähentää minun intoani käydä palstalla. Pitkä aloitus on joka sivulla skrollattava ja kun riviväli on harva niin siihen kuluu aikaa ja vaivaa.