Vierailija
Poiminta

Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help

• ylös 196
  • alas 0

Sivut

Kommentit (458)

Vierailija

Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.

• ylös 21
  • alas 138
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nivean käsivoide, tuubissa, on ainoa joka auttaa mulla. Ei apteekin tai muutkaan, kaikki muut jää "kalvoksi" pintaan mutta tuo oikeasti auttaa. 

• ylös 11
  • alas 48
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.

Mikä mahtaa olla tehokas käsirasva?

• ylös 139
  • alas 0
Vierailija

Minun käteni ei ehtineet parantua kunnolla viime talvestakaan, kun kevät oli niin kylmä. Kädet halkeilee jo :( Ei ole löytynyt käsivoidetta, joka auttaisi. Kun oikein paha tilanne on, laitan kortisonia, puuvillahanskat ja muovikäsineet. Sillä saa hetkeksi terveen ihon.

• ylös 83
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tällä dermosililla olen pärjännyt: https://t.ly/1tgf Ei ole kädet halkeilleet tai olleet kuivana.

• ylös 34
  • alas 18
Vierailija

Ennen meni rikki, mutta ei enää koska käytän paksua ja kosteuttavaa tuoksutonta ja VEDETÖNTÄ hoitovoidetta tarpeen mukaan, en päivittäin. Sisältää vain luonnollisia ainesosia ilman lisä-/säilöntäaineita. Vesilitkut ei itsellä pidä kunnossa vaikka jatkuvasti lisäilisi. Sama juttu kantapäiden, huulien ym kanssa.

• ylös 39
  • alas 5
Vierailija

Nivea soft. Paras voide kaikkeen. Käsille, karsvoille ja kuivuneille nenän limakalvoille. Parempi kuin joku bepanthen. Ensin ihon kastelu vedellä kuivaus ja rasvaus heti.

• ylös 14
  • alas 37
Vierailija

Käsivoidetta heti kun kädet alkaa kuivua ja lämpimät hanskat suojaamaan käsiä ulkoillessa.   

• ylös 67
  • alas 3
Vierailija

Kertakäyttökäsineet yöksi. Apteekista sain neuvon ja toimii. Aiemmin olen minäkin puuvillakäsineitä pitänyt, kertakäyttöhanskoilla parempi tulos, vaikka kädet joutuukin aamulla pesemään saippualla. Lisäksi muista rasvata, rasvata ja rasvata!!!!

• ylös 31
  • alas 7
Vierailija

O'Keeffe's Working Hands, Bepanthen-salva, rasvaaminen joka ikinen yö ja pahimmillaan myös päivisin, ja siltikin kädet voi olla verillä ja halkeilleet viilloille sormia ja kämmentä myöten. Ei auta muu kun rasvata, laastaroida liikkeelle lähtiessä ja odottaa seuraavaa kesää.

• ylös 68
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nivean käsivoide, tuubissa, on ainoa joka auttaa mulla. Ei apteekin tai muutkaan, kaikki muut jää "kalvoksi" pintaan mutta tuo oikeasti auttaa. 

Ihan ok, kun käsien iho ei ole rikki tai kuiva, talvella ei riitä tai korjaa rikkoutunutta ihoa.

• ylös 53
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tällä dermosililla olen pärjännyt: https://t.ly/1tgf Ei ole kädet halkeilleet tai olleet kuivana.

Joo ei todellakaan auta tuollainen minulle :D

T: se jolla auttaa vain kortison

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttökäsineet yöksi. Apteekista sain neuvon ja toimii. Aiemmin olen minäkin puuvillakäsineitä pitänyt, kertakäyttöhanskoilla parempi tulos, vaikka kädet joutuukin aamulla pesemään saippualla. Lisäksi muista rasvata, rasvata ja rasvata!!!!

Missä sellaisia puuvillakäsineitä myydään?

• ylös 7
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nivea soft. Paras voide kaikkeen. Käsille, karsvoille ja kuivuneille nenän limakalvoille. Parempi kuin joku bepanthen. Ensin ihon kastelu vedellä kuivaus ja rasvaus heti.

Ei todellakaan riitä verille kuivuville käsille.

• ylös 57
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo ei todellakaan auta tuollainen minulle :D

T: se jolla auttaa vain kortison

Minulla ei edes kahden viikon kortisonikuurikaan auta. Mikä neuvoksi?

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä sellaisia puuvillakäsineitä myydään?

Apteekissa.

• ylös 20
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.