Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein niin aloittelijan virheen töissä kun vaan voi olla

Vierailija
09.10.2023 |

Hei,

Olen 19-vuotias tuntityöntekijä. Työskentelen prismassa ja olen siellä ollut noin vuoden. Tein eilen melko aloittelijan virheen töissä. Nimittäin hyllytin maito osastolla vahingossa uutta päivämäärää maitoa ja piimää esille, vaikka tietysti vanhat päivämäärät pitäisi ensin hyllyttää alta pois.

Nyt eräs maito-osaston työntekijä laittoi työryhmän yhteiseen whatsapp ryhmään asiasta viestiä. Ei maininnut minua nimeltä, mutta silti monet varmasti muistaa että minä olin vuorossa.. Hävettää kamalasti kun tein noin aloittelijan mokan.. todella kiireessä hyllytin niin unohdin katsoa päivämäärät

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun virhe on aika mitätön tämän rinnalla: Vuonna 2018 Havaijilla tapahtui väärä ohjushälytys, joka oli seurausta inhimillisestä virheestä. Havaijin hätävaroitusviranomaiset lähettivät vahingossa hätähälytyksen, jossa väitettiin, että ohjus oli matkalla Havaijille ja kehottivat ihmisiä etsimään suojaa. Tämä aiheutti suurta paniikkia ja pelkoa saarella, mutta myöhemmin selvisi, että kyseessä oli virhepainike, ja todellista uhkaa ei ollut. Tämä tapaus nosti esiin keskustelun hätähälytysten tarkkuudesta ja varmistamisen tarpeesta tällaisissa tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan