Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kokemuksia Puuilo työpaikasta?

Vierailija
09.10.2023 |

Oletko ollut töissä Puuilossa vai myös tällä hetkellä olet kyseisessä työpaikassa töissä? Oletko ollut kauan ja millainen työpaikka? Näyttää että kyseinen yritys vaan kasvaa ja kasvaa mutta millaiset työolot on normaaleilla myyjillä jotka tekevät Puuilon TULOKSEN?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuilo ei arvosta asiakkaitaan. Kaikenlaisia tatuoituja myyjiä on siellä töissä.

Mulla on päinvastaisia kokemuksia puuilon työntekijöistä. Muutaman kerrankin olen todistanut kun puuilon työntekijä opastaa asiakasta toiseen liikkeeseen googlaamalla kännykällään mistä asiakas voisi hankkia haluamansa hyödykkeen jota puuilon varastoista ei ole löytynyt. Enpä juuri missään muussa liikkeessä ole ikinä vastaavaa nähnyt.

Minullekin on sattunut vain hyviä myyjiä kohdalleni. Aina osaavat neuvoa ja ovat ystävällisiä.

Ainakin Järvenpäässä.

Vierailija
22/53 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että rima on matalalla. Ei tarvitse tuntea tuotteita eikä niiden sijaintia. Netin saldot näyttää mitä sattuu ja tavaraa on tai ei ole. Typillistä halpakauppameininkiä.

Olen kolme kertaa käynyt Itiksen puuilossa, niin se on likainen paikka ja tavarat lattioilla miten sattuu ja hyllyt on miten on eikä kukaa tiedä mistään mitään. Siellä ei ole minkäänlaista järjestystä. Maaliteloja ympäriinsä ja niihin kun joku liukastatuu ja lyö päänsä, niin siinähän sitten selittelevät. Mieheni sanoi minulle, että katso tätä. Siellä oli sellainen sähkösaha töpselissä virta päällä. Siihen, kun jonkun kyynärpää osuu tai muuten vaan ottaa siitä kiinni ja katsois sitä kädessä, niin se saha lähtee käyntiin, jos koskee siihen nappiin vahingossa.. Mies sitten veti sen irti siitä töpselistä ja pyöritteli päätä ja sanoi, että mieti jos joku lapsi tulee, niin sehän ottaa ton heti käteen tosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ollaan....Tuo 5500€ oli tuulesta temmattu et on kuulemmatulossa vähän yli 10% tuosta....

Vierailija
24/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä....?👍✌️

Vierailija
25/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut hyvä palvelu.. Tämä ketju haiskahtaa tahallaan mollaamiselta.. Nähtävästi joku laiska moukka on saanut potkut, ja Suoltaa kostoksi näitä herhoja ketjun täyteen.. On tehnyt näitä aloituksia monta.. 😁😁😁😁

Vierailija
26/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ilmeisesti vaatimustaso henkilökunnan osalta ei ole kova. Jyväskylässä ainakaan. Monta myyjää tuli vastaan eikä yksikään tervehtinyt. Kassalla palveli suorastaan aggressiivisen oloinen vanhempi mies

Asun Jyväskylässä. Peruskorjaa taloa. Olen aina saanut hyvää palvelua, myyjät ovat kohteliaita ja auttavat tarvittaessa.. 👍

Vierailija
27/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Puuilo ei arvosta asiakkaitaan. Kaikenlaisia tatuoituja myyjiä on siellä töissä.

Yäk. Hyvä tietää ettei sinne eksy.

Kyllä arvostaa. Tatuoinnit ei saa olla este palkkauksessa töihin. Kävin itse lääkärissä jolla tatuointeja. Oli ammattinsa osaava ja asiallinen mies. 

Vierailija
28/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hyvä se peräkärry vuokraus. Ostettu viikate niin enpä hirveästi osaa sanoa liikkeestä mitään. 

Vierailija
29/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan ainakin tavaroita tarvittaessa,peräkärryn vuokrannut pari kertaa,palvelu on ollut varsin hyvää,myyjien ulkonäkö ei taasen minulle kuulu

Kyllä asiakaspalvelussa työskentelevien ulkonäkö kuuluu asiakkaallekin.

Ihan sams tän lajin myymälässä minkä laiset tatskat tai lävistykset myyjällä on kunhan tietää mistä tavara löytyy. Tuotetietämystä näillä rojuliikkeitten myyjillä en edes oletan olevan. Asiakas tietää, mitä on ostamassa.

Erikoisliikkeiden myyjien odotan tietävän tuotteesta enemmän kuin hyllypaikan. Valitettavan harvoin tämä odotus kuitenkaan toteutuu. 

Vierailija
30/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tuukko meille töihin?

- En...tuun

Vierailija
31/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastaisia kokemuksia puuilon työntekijöistä. Muutaman kerrankin olen todistanut kun puuilon työntekijä opastaa asiakasta toiseen liikkeeseen googlaamalla kännykällään mistä asiakas voisi hankkia haluamansa hyödykkeen jota puuilon varastoista ei ole löytynyt. Enpä juuri missään muussa liikkeessä ole ikinä vastaavaa nähnyt.

Samoin minulla on hyviä kokemuksia. Tatuoituja vähän kavahdan, mutta kuten aiemmin mainittu, niin reipasolemuksiselta ja tai sievän takapuolen omaavalta saatan kysellä pidempäänkin neuvoja.  

Vierailija
32/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauman myymälässä ainakin tosi hyvää palvelua ja ystävällisiä myyjiä!

Vierailija
33/53 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa moni kommentoija olla näitä "naama norsun vi tu lla" asiakkaita, joille ei käy mikään.

Itselläni ei ole valittamista. Artikkelit riittävän selkeästi hyllytetty ja myyjät ovat vähintäänkin pystyneet osoittamaan hyllyn, mistä etsimäni tuotekategorian pitäisi löyty.

Halpismyymälän imagon mukaisesti osa tuotteista skeidaa, mutta suuri osa hinta/laatu - suhteeltaan kohtuullista, jopa hyvää.

Vierailija
34/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää palvelua kaupoissa ja tavaran laatu todella huonoa.

Vierailija
35/53 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rauma puuilossa töissä 12 kk. Aika rento meininki oli mutta siellä tuotteita puuttui paljon eikä organisointi kykyä ollut vaikka minä yritin että saisin sen homman mutta en saanut. 

Vierailija
36/53 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kovin hyvä työpaikka olla kun katsoo Duunitori.fi sivulta avoimia työpaikkoja niin nytkin monta myymäläpäällikkö paikkaa haussa ja todella kova vaihtuvuus nykyään päälliköissä.

Vierailija
37/53 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä työpaikkana, mutta näin asiakkaana olen ollut tyytyväinen sekä Itiksessä, että Vantaalla. Myyjät ovat tosiaan kivoja ja heitä sentään löytyy, vaikka paikka on iso. 

Vierailija
38/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kovin hyvä työpaikka olla kun katsoo Duunitori.fi sivulta avoimia työpaikkoja niin nytkin monta myymäläpäällikkö paikkaa haussa ja todella kova vaihtuvuus nykyään päälliköissä.

Juu on kova vaihtuvuus kyllä myymäläpäälliköossä ja jollain 3600€/kk palkalla kauheasti hommaa et koko päivän kauhea stressi. Johtajat vielä hiillostaa ettö myyntiä pitäisi saada enemmän ja uusia myymälöitä aukeaa kuin sieniä sateella. Tampereen alueella 6 myymälää ettei joka paikkaan riitä asiakkaita. Mulle riitti 7 vuotta Puuilossa. Kauheita työputkia 1 pv vapaalla ja vielä kesäisin 6.00 vuoroja purkaan tavaraa että saa hyllyt täyteen ennen 8.00 avaamista. Nyt sellaisessa työssä ma-pe aamuvuoro 8-16 ja tienaaan 400€ enemmän eikä tarvitse tehdä ilta-ja viikonloppuvuoroja.

Vierailija
39/53 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheestahan on enemmänkin jo toisella keskustelupalstalla kirjoiteltu mutta kaikki on valitettavan totta. Henkilöstöä todella vähän ja koko ajan koitetaan vähentää vaikka yhtiö tekee samalla koko ajan vain parempaa tulosta. Vaihtuvuus todella suurta, esihenkilöt vaihtuvat kun koko ajan kun vähemmällä porukalla pitäisi tehdä isompaa tulosta ja ylemmältä johdolta tulee aina vain uusia ohjeistuksia ja vaatimuksia.

Henkilöstön vähyys teettää sen, että mihinkään et pysty keskittymään kunnolla tai mitään et saa tehdyksi loppuun asti kun koko ajan olet juoksemassa milloin toiselle kassalle, infoon, pihalle nestekaasua luovuttamaan tai etsimään varastosta jotain asiakkaalle. Henkilöstö voi henkisesti huonosti, herkemmät ihmiset itkevät töissä ja tämä kaikki näkyy kyllä poissaoloissa. Työterveydestäkin ollaan huomattu tämä ja otettu henkilöstöjohtoon yhteyttä mutta tuloksetta!

Korulauseissa tai rekrytilanteessa osataan kyllä antaa ruusuinen kuva mutta totuus valkenee ansaan napsahteneille hyvin nopeasti! Henkilöstöjohtaja ei aja henkilöstön etuja ollenkaan vaan pelkästään yhtiön etu mielessä sanelee kylmästi käskyjä ja vaatimuksia. Parhaiten häntä kuvanneekin lause jonka lipsauttu julki eräässä palaverissa : "Olisipa meillä tyhmempi luottamusmies, niin asioita olisi helpompi toteuttaa" 

Kaikki, ihan kaikki, tehdään itse ; siivouksestakin on säästetty niin, ettei ulkopuolista ja ammattitaitoista firmaa ole otettu siivoamaan vaan itse luututaan käytävät kerran viikossa! Ja tämähän näkyy lian ja saastan määrässä myymälässä! Sunnuntaisin on vain seitsemän tunnin vuorot, ettet saa pitää ruokataukoakaan. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka...

Miten tällainen himmeli voi sitten pyöriä? No, niin kauan kuin uutta verta nuorien ja korulauseisiin haksahtaneiden muodossa on tulossa pois päässeiden tilalle niin sirkus pysyy liikkeessä.

Vierailija
40/53 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse ja siedettävä naama on plussaa rekrytoitaessa. kehopositiivisilla ei asiaa

Ai eikö hyväpeppuinen jolla siedettävä naama voi olla kehopositiivinen ja arvostaa kehoaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi