Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksistä nauttivien naisten täytyy vaieta asiasta???..

Vierailija
09.10.2023 |

Tää nykyinen asetelma on jotain niin sairasta että järki lähtee. Jos mediassa puhutaan miesten seksielämästä, niin puhutaan miesten nautinnosta ja tajunnanräjäyttävistä orgasmeista. "Nainen, näin saat miehesi näkemään tähtiä!"

Kun taas jos aiheena on naisen seksuaalisuus, niin puhutaan naisen haavoittuvuudesta ja traumoista, siitä miten seksi sattuisi vähän vähemmän, ja mikä on hyvä liukuvoide tai ehkäisykeino. Siis niin sairas asetelma että ei mitään rajaa! Naisen tehtävä on kärsimyksen vähentäminen ja liukuvoiteiden ja ehkäisyn rahoittaminen, kun taas miehen tehtävä on nauttia vielä enemmän ja mahdollisimman täydellisesti! Jos telkkariin tehdään jotain komediaa seksistä, niin lähes vääjäämättä siinä korostetaan MIEHEN seksuaalisuutta ja MIEHEN seksielintä! Naisen seksuaalisuus kun pääsee käsittelyyn, niin aletaan puhua jostain hiton kuukautisista! Sitten joskus harvoin kun pääsee ääneen joku nainen joka nauttii taivaallisia nautintoja sängyssään, niin tulee kuoro vihaisia itkeviä naisia jotka haluavat kuulla, että on ihan yhtä normaalia että nainen ei nauti ollenkaan. Ja näin vaiennetaan naisen nautinnosta puhuvat naiset. Ja mediassa ja mainoksissa pidetään esillä vain miehen nautintoa. Miten sairaan kuvan miehen ja naisen seksuaalisuudesta tällainen media tarjoaa esim kehittyville nuorille??? Aivan järjetön epätasapaino! Miksi nämä vihaiset, kateelliset naiset ovat kateellisia vain toisille NAISILLE heidän nautinnostaan, eivätkä miehille???... Nämä vähemmälle osalle jääneet naisetkin tulisivat varmasti onnellisemmiksi, jos kautta yhteiskunnan heräisi tietoisuus, että naisen nautintoon täytyy satsata ja että se vaatii heidän miehiltään jotain! Nyt kun on opittu että naisen seksuaalisuus = yhdyntäkivut ja liukuvoiteet ja ehkäisystä huolehtiminen, niin naiset vain lammaslaumana tyytyvät tähän tilanteeseen ja pitävät sitä normaalina, että he ottavat mieheltään suihin saamatta mitään vastapalvelukseksi. Ja tämä on olevinaan helvetti jotain normaalia! Kyllä, kyllä nainenkin voi nauttia esim. yhdynnästä hyvinkin paljon,, mutta se vaatii joidenkin naisten kohdalla enemmän kuin toisten! Ja KYLLÄ tästä täytyy voida puhua! Ja jos joku nainen on tässä huonommalle osalle jäänyt, niin hänenkin asioitaan voidaan laittaa kuntoon, kunhan hän luopuu näistä lammasmaisista ajatuksista, että naisen tehtävä on lähinnä antaa seksiä ja maksaa vähistä rahoistaan e-pillerit ja antaa näiden hormonien tuhota hänen oma seksuaalisuutensa ja hänen omat testosteroniarvonsa!

Täytyy tajuta, että useimmiten jos seksi on naiselle jotain hyvin arkista, niin luultavasti kysymys on siitä, että hänen seksuaalisuuttaan ei siinä parisuhteessa ole kunnioitettu siinä missä miehen seksuaalisuutta. Ja että kun tämä tajutaan niin se asia on hyvin todennäköisesti muutettavissa, mutta tätä ei edistä mitenkään se, että raivotaan ja kadehditaan niitä kanssasisaria, jotka ovat saaneet lahjan nauttia seksistä taivaallisia nautintoja! Kyllä sitä lahjaa voivat kaikki kehittää, tosin hyvää asennetta se usein myös vaatii mieheltä!

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis eihän seksistä nauttiminen ole ollenkaan sama asia kuin kukasta kukkaan hyppiminen kummallekaan sukupuolelle. Itse olen uskova ja uskon yksiavioisuuteen, mutta myös seksuaaliseen nautintoon molemmille yhtä lailla!

Vierailija
162/171 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap väittää, että naiset tulevat puhumaan seksistä negatiiviseen tyyliin, jos yrittää puhua muuta.

Eikös kyse ole vain yleisistä asenteista, eli siitä, että on jotenkin kiellettyä puhua naisten kokemasta nautinnosta samalla tavalla, kuin puhutaan miesten nautinnosta.

Joidenkin mielestä naisille seksi on vain suvun jatkamiseen liittyvää, miehille ei, vaikka onhan se tietysti. Eiköhän tuo ole miesten käsitys, eikä naisten, vaikka ap väittää muuta.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi naisen nautinnosta puhuminen olisi huonompi asia kuin miehen nautinnosta puhuminen. Voisitko vähän avata?

En sanonut niin. Miesten asenteet on vain joskus ne ikivanhat uskonnolliset, että naisille seksi on lasten hankkimista. Tarkoitus kai alun perin oli pitää naiset uskollisina uskottelemalla, että nainen ei nauti seksistä. Tai jos nauttii, siinä on jotain vikaa. 

Ikivanhat lääkärikirjat on mielenkiintoisia asian suhteen. Sivukaupalla selostusta siitä, mihin mielenterveyden ongelmiin voi viitata, jos nainen haluaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa ok kiitos vastauksesta! 

Vierailija
164/171 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap väittää, että naiset tulevat puhumaan seksistä negatiiviseen tyyliin, jos yrittää puhua muuta.

Eikös kyse ole vain yleisistä asenteista, eli siitä, että on jotenkin kiellettyä puhua naisten kokemasta nautinnosta samalla tavalla, kuin puhutaan miesten nautinnosta.

Joidenkin mielestä naisille seksi on vain suvun jatkamiseen liittyvää, miehille ei, vaikka onhan se tietysti. Eiköhän tuo ole miesten käsitys, eikä naisten, vaikka ap väittää muuta.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi naisen nautinnosta puhuminen olisi huonompi asia kuin miehen nautinnosta puhuminen. Voisitko vähän avata?

En sanonut niin. Miesten asenteet on vain joskus ne ikivanhat uskonnolliset, että naisille seksi on lasten hankkimista. Tarkoitus kai alun perin oli pitää naiset uskollisina uskottelemalla, että nainen ei nauti

Ikivanhoja ei taida olla muuta kuin saitin asenteet, jos koko ajan väitetään, että miehet sitä ja tätä ja ajettelevat vain omaa nauntintoaan. Muutenkin väitteet miesten vanhanaikuisuudets ei enää perustu mihinkään.

Liekö täällä jotain uskovaisia tai muuten vaan periferiassa kasvaneita. Stadissa tasa-arvoinen seksi, molemmat nauttii tuli muotiin jo 70- luvulla. Koittakaa nyt tulla edes oikealle vuosituhannelle.

Vierailija
165/171 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole yhtä kuin stadi, ja suuri osa miehistä on uskovaisia, usko tai älä.

Vierailija
166/171 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on syntiä naiselle, jos hän nauttii seksistä. Naisen tehtävä on tuottaa maksimaalista seksuaalista mielihyvää miehelle niin pillullansa, suullansa kuin pepullansa, ihan miten mies vain haluaa. Kaikki muu on naiselle hävettävää.

Vierailija
167/171 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa! Minä olen aina nauttinut seksistä ja miehiä ollut yli 200. Horoksihan mua haukutaan.... Jos olisin mies minua ihailtaisiin... 

Vierailija
168/171 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suomi ei ole yhtä kuin stadi, ja suuri osa miehistä on uskovaisia, usko tai älä.

Tuskin nyt suurin osa on pienimunaisia naisia alistavavia uskovaisia. 

Vierailija
169/171 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista naista en ole koskaan tavannut, jota syytettäisiin haluistaan vaikenemisesta, ellei sitten ole kyse soveltumattomasta tilanteesta. Lastenkutsuilla, perhejuhlissa tai yleensäkin kovin julkisissa tilanteissa on hyvä välttää oman seksuaalisuuden ylikorostamista. Lakikin kieltää joltain osin siveetöntä toimintaa.

Vierailija
170/171 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asiaa! Minä olen aina nauttinut seksistä ja miehiä ollut yli 200. Horoksihan mua haukutaan.... Jos olisin mies minua ihailtaisiin... 

Jos lääninpässi, sonni, naistennaurattaja tai kyntäjä ovat mielestäsi arvonimiä, niin siitä vaan sukupuolenvaihdokseen.

Vierailija
171/171 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämä on totta, vaikka väitetäänkin ettei enää ole vanhoja asenteita naisia kohtaan. Kyllä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme