Foodoran mainos, ärsyttääkö muita?
Minua ärsyttää se Foodoran "Koska minä haluan"-mainos. Mielestäni siinä kiteytyy mahtavasti yhteiskunnan suurin ongelma, itsekkyys. Nykyään ihmisillä tuntuu olevan juuri tuollainen ajatusmaailma, heillä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia, minäminäminä.
Ärsyttääkö muita?
Kommentit (36)
Itse asiassa olen juurikin kohderyhmää, reippaasti alle 3-kymppinen. En vain voi sietää tuollaista itsekästä minäminäminä-asennetta, joka huokuu nykyään kaikkialta.
Ap
Meinos muuttuu negatiiviseksi kuten aikoinaan trivagon mainos missä nainen lässytti.
Olen aina pitänyt jotenkin r e t a r d e i n a ihmisiä, jotka raivoavat jostain MAINOKSISTA. Voi luoja oikeasti. Joku tilaa ruokaa, koska hän haluaa, voi kauheaa. Tästä täytyy RAIVOSTUA ja aloittaa keskustelu vauvapalstalle😂😂😂😂😂😂😂
Pointini olikin juuri sen mainoksen mieliin jääminen herättämällä jotain tunteita, vaikka negatiivisia. Täällä keskustellaan nimenomaan tästä mainoksesta, ei jostain miellyttävämmästä, joka ei ole edes jäänyt mieleen.
Normaali ihminen näkee ja/tai kuulee mainoksen, toteaa että jaa, mainos, ja jatkaa elämäänsä. Sekopää RAIVOSTUU ja ÄRSYYNTYY niin, että kokee tarvetta mesota pitkin palstoja kuinka jokin näytelty pas.ka ottaa niiiiin hermoon ettei tosikaan.
Ärsyttää niin paljon, että koko putiikki on boikotissa. En muutenkaan tilaa kotoin, kuin pari kertaa vuodessa, mutta valinta ei enää ikinä ole Foodora.
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen näkee ja/tai kuulee mainoksen, toteaa että jaa, mainos, ja jatkaa elämäänsä. Sekopää RAIVOSTUU ja ÄRSYYNTYY niin, että kokee tarvetta mesota pitkin palstoja kuinka jokin näytelty pas.ka ottaa niiiiin hermoon ettei tosikaan.
Sekopää alkaa huutamaan isoilla kirjaimilla, kun toiset haluavat keskustella siitä, onko joku mainos ärsyttävä.
Mua ei yhtään ärsytä Foodora mainos, se on hauska Koska minä haluan 😋
Vierailija kirjoitti:
meillä ei katsota enää telkkua. ei ole katsottu vuosiin. eniten ärsytti mainokset, joissa ei esiintynyt suomalaisenvärisiä ihmisiä. ne tuotteet ei ole meille tarkoitettuja, ja niitä ei myöskään osteta.
Tämä on juuri se joka ärsyttää palstassa. Joku kysyy jotain ja siihen ryntää kymmenen vastaan ettei tee/katso/tunne asiaa. Samanlaisia kuin Foodoran minä-haluan-nainen. Koska minä haluan ilmoittaa etten katso telkkaria, vaikkei sitä kysyttykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä ei katsota enää telkkua. ei ole katsottu vuosiin. eniten ärsytti mainokset, joissa ei esiintynyt suomalaisenvärisiä ihmisiä. ne tuotteet ei ole meille tarkoitettuja, ja niitä ei myöskään osteta.
Tämä on juuri se joka ärsyttää palstassa. Joku kysyy jotain ja siihen ryntää kymmenen vastaan ettei tee/katso/tunne asiaa. Samanlaisia kuin Foodoran minä-haluan-nainen. Koska minä haluan ilmoittaa etten katso telkkaria, vaikkei sitä kysyttykään.
Tälle ihmiselle olikin tärkeintä päästä tunkemaan mukaan rasistista agendaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mainostoimisto on tehnyt herättävän mainoksen, toimii.
Kyllä toimii. En varmana käyttäisi ko palvelua vaan kääntyisin mahdollisen tilauksen kohdalla kilpailijan puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Sen on tarkoituskin ärsyttää ja jää siten mieleen. Aika on sellainen että tarvitaan yhä vahvempaa ärsykettä, jotta erottuu muusta joukosta. Negatiivinen ärsyke jättää vahvemman muistijäljen. Tutkittua on, että kun ihminen mokaa, sen muistaa vuosien kuluttua. Sama juttu uhmaikäisen kiukuttelussa, kun hakee vanhempien huomiota.
Tuskin se yritystä hyödyttää, jos ihminen vielä vuosienkin kuluttua muistaa kuinka inhosi sitä tiettyä mainosta, eikä halua sen vuoksi ostaa yritykseltä mitään.
Ei riitä, että jää mieleen. Pitää jäädä mieleen positiivisessa mielessä.
Hyvä mainos, kun siinä on Bäkkäreiden laulu
Karsee tuo nykynen mainos missä ihmiset lähmii naamojaan pitkin ikkunoita!! Joskus tekis mielin tilata jotakin safkaa Foodoralta mutta mainokset tökkii ja ällöttää. Mun kohdalla ei toimi se että huomiota herättävä mainos jää mieleen ja saa ostamaan tuotteen tai palvelun oli sitten ällö tai hyvä!! Ja minkä verran ruokien tuojat, harvemmin natiivi suomalaiset, tienaavat työstään?
Vierailija kirjoitti:
Karsee tuo nykynen mainos missä ihmiset lähmii naamojaan pitkin ikkunoita!! Joskus tekis mielin tilata jotakin safkaa Foodoralta mutta mainokset tökkii ja ällöttää. Mun kohdalla ei toimi se että huomiota herättävä mainos jää mieleen ja saa ostamaan tuotteen tai palvelun oli sitten ällö tai hyvä!! Ja minkä verran ruokien tuojat, harvemmin natiivi suomalaiset, tienaavat työstään?
Kaveri on ruokalähetti ja tienaa sillä selvästi enemmän kuin taksia ajamalla.
Niinhän se ensi reaktio on negatiivinen, mutta mainos erottuu ja jää mieleen. Kun sitten tulee tilanne että haluaa tilata, muistaa Foodoran. Ehkä et muutenkaan ole kohderyhmää. Luulen että sen on tarkoituskin puhutella kaksi- ja kolmekymppisiä kaupunkilaisia. Pientä uhmaa kalkkiksia kohtaan.
Eikös se Foodoran hoida myös S-ryhmän ruokakauppojen kotiinkuljetukdet? Kaikkien arkielämän kohokohta ei ole kaupassakäynti.