Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rekryfirmoista, mm. Eilakaisla

28.12.2006 |

Moi!

Vakityössäni on pattitilanne, kun en enää viihdy siellä ja saan koko ajan kuulla, kuinka lapseni (4v ja vajaa 2v) sairastelevat liian usein. Lisäksi lähiesinainen antoi ymmärtää, että siellä epäillään minun juoksevan huvikseen lasten kanssa lääkärissä hakemassa sairaslomaa. En todellakaan pienestä palkastani vie huvikseni rahaa yksityisille lääkäriasemille! Silloin kilahti ja nyt suunnittelen työn vaihtoa.

Haluaisin kuulla kokemuksia esim eilakaislan toiminnasta. En välttämättä hae pitkää työsopimusta, vaan voisin nyt 10v saman firman jälkeen katsoa lyhyemmissä pätkissä millaista muualla on. Onko tämä teidän mielestä hölmöä? Menetän tietty lomat jne, mutta nyk.työssä en voi enää jatkaa. Mitta tuli täyteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Eilakaislan palveluksessa 90-luvulla kolme vuotta, voin lämpimästi suositella. Erittäin hyvä työnantaja! www.eilakaisla.fi

Vierailija
2/3 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eila kaislasta en osaa sanoa mutta olen VPS palvelun kautta työllistettynä ja se on mielestäni aika huono homma. esim sairaslomista menee jokaisesta ensimmäinnen päivä palkattomana, pekkaspäivät saa rahana toisinsanoen ei ole vapaata juuri koskaan ja palkka on tosi huono ja siitä ei yleensäkään neuvotella vaan menee tes pohjan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut EK:n palveluksessa n 5 vuotta ja varauksella voin suositella. Työnhaku prosessin aikana pitää olla todella tarkkana, että löydät juuri sinulle sopivan työpaikan.

Ainakin minulle tarjottiin monenlaisia töitä joista osa EI ollut minulle itselleni sopivia. Jouduinkin muutaman kerran n 1 kk työskenneltyäni lopettamaan työt ja etsimään (EK:N) kautta uuden MINULLE sopivamman työn. TÖITÄ löytyy mutta jotta löytäisit itsellesi SOPIVAN työn, OLE tarkkana ja KOMMUNIKOI tarkasti myös EK:lle.

Tsemppiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi