Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suksiboksibemariperheet

Vierailija
18.02.2024 |

Miksi tätä porukkaa kutsutaan, jolla on uusi ok-talo jollakin kasvukeskuksen ok-alueella (esim. Hervantajärvi Tampereella) ja piha täynnä suksiboksibemareita, moottorikelkkatrailereita ja pakettiautoja yms? Autot eivät mahdu edes sen oman talon pihaan vaan niitä pitää jättää kadulle vaikeuttamaan vastapäisen naapurin kulkua omaan pihaansa. Mitä ihmeen porukkaa näissä taloissa oikein asuu kun eivät nuo talot edes ole kuin jotain kompakteja 4-5h+k. Miksi niitä autoja pitää olla niin paljon ettei pihaan muuta mahdu? Koko suku samassa talossa? En käsitä. Täyttä punaniskatouhua, mutta rahaa kuitenkin on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he itse tietävät...

Jos kyseessä olisi suksiboksitoyota tai -Hyundai niin ärsyttäisikö sekin sinua? :D

Meillä on nyt 4 autoa ja syksyllä 5. Eivät tahdo mahtua kaikki pihalle yhtä aikaa. Koita siis kestää.

Vierailija
2/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he itse tietävät...

Jos kyseessä olisi suksiboksitoyota tai -Hyundai niin ärsyttäisikö sekin sinua? :D

Aina ne on nimenomaan bemareita tällä saman tyylin porukalla. Jos ajaa Toyotalla tai Hyundailla niin se elämäntyyli on erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he itse tietävät...

Meillä on nyt 4 autoa ja syksyllä 5. Eivät tahdo mahtua kaikki pihalle yhtä aikaa. Koita siis kestää.

Kadulle pysäköiminen muuten on laitonta vaikka olisi oman pihan edessä ellei ole 5 metriä jätetty väliä pihaliittymään. Käräytän siis pysäköinninvalvonnalle.

Vierailija
4/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo autojen trailereiden määrä muuten haittaa, mutta kun niistä tehdään aina muiden ongelma haittaamalla muiden elämää kadun auraamisesta ja roska-autosta puhumattakaan. Jos ne kaikki mahtuvat sinne omaan pihaan eikä törrötä sieltä kadulle, niin ok.

Vierailija
5/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alueella yksi tällainen porukka ajelee moottorikelkalla ympäriinsä ja viereisellä luonnonsuojelualueella.

Vierailija
6/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tilaa valtaavat perheet vituttatat raskaasti. Pentuja on viisi, ja kaikki huutavat kuin tapettavat. Menisivät keskelle metsää huutamaan ja tilaa viemästä.

Vierailija
7/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvareiksi. Heitä kutsutaan porvareiksi.

Vierailija
8/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kutsuta. Porvarin määritelmä ei ole suksiboksibemarit ja moottorikelkat. Itse olen hyvätuloinen kokoomuslainen ja meillä on perheessä vain yksi auto.

Vierailija
9/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on siksi, kun tänä päivänä saa kyllä rahoituksen ihan mihin vain. Jos ei samalta rahoitusyhtiöltä, niin useammalta. 

Mutta nyt kun sadan tonnin velan hinta pomppasi yht äkkiä nollasta eurosta neljään tonniin per vuosi, niin vähän joutuu jo funtsimaan noita ostoksia.

Vierailija
10/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kutsuta. Porvarin määritelmä ei ole suksiboksibemarit ja moottorikelkat. Itse olen hyvätuloinen kokoomuslainen ja meillä on perheessä vain yksi auto.

Ja minä olen köyhä ja minulla on vuokra-asunto. toisella köyhällä ei ole asuntoa vaan asuu kaverin luona.

Vierailija
11/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he itse tietävät...

Kadulle pysäköiminen muuten on laitonta vaikka olisi oman pihan edessä ellei ole 5 metriä jätetty väliä pihaliittymään. Käräytän siis pysäköinninvalvonnalle.

Ole hyvä.

Koska tieliikennelaki ei moista sääntöä tunne niin veikkaan että hiljaista on sillä suunnalla.

Vierailija
12/12 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he itse tietävät...

Aina ne on nimenomaan bemareita tällä saman tyylin porukalla. Jos ajaa Toyotalla tai Hyundailla niin se elämäntyyli on erilainen.

Mites kun meillä on pihassa sekä BMW että Toyota?

Olen hämmentynyt. Miten minun kuuluu olla ja elää?