Laittaa linnuille ruokaa aamuksi
Niillä on hirveä nälkä aamulla kun kylmä yö on tulossa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvä ihminen. Mies kieltää minua antamasta linnuille mitään, koska hän pelkää hiiriä. Minä olen siitä surullinen, koska linnut eivät enää välttämättä löydä mitään syötävää ja kun talvi tulee, ovat hätää kärsimässä. Lintujen elämää olisi kiva seurata ikkunasta, meillä joskus kävi useita eri lintulajeja ruokailemassa ja oikein näki, kuinka innoissaan ruoasta olivat.
Jos talossa on kissa, niin hiiriä ei tule lähistölle.
Onko kaurahiutaleita? Aamumyslin siemeniä?
Aikanaan vastapäisen kerrostalon eläkeläismuori keitteli aina vähän reilumman annoksen aamupuuroa ja munia ja syötti sitten loput variksille. Varikset olivat joka aamu kiltisti parvekkeen kaiteella rivissä odottamassa aamiaista.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaurahiutaleita? Aamumyslin siemeniä?
Pilkottuja maapähkinöitä tai kuorettomia auringonkukansiemeniä kannattaa antaa linnuille.
Olet hyvä ihminen. Mies kieltää minua antamasta linnuille mitään, koska hän pelkää hiiriä. Minä olen siitä surullinen, koska linnut eivät enää välttämättä löydä mitään syötävää ja kun talvi tulee, ovat hätää kärsimässä. Lintujen elämää olisi kiva seurata ikkunasta, meillä joskus kävi useita eri lintulajeja ruokailemassa ja oikein näki, kuinka innoissaan ruoasta olivat.