Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsaamisongelma. Kuorsaan niin kovaa, että me molemmat nukuimme pommiin perjantaina.

Vierailija
08.10.2023 |

Olen ylipainoinen 52 vuotias mies ja kuorsaan todella lujaa.
Vaimo käyttää korvatulppia ja on tottunut pikkuhiljaa.
Minä yleensä suljen herätyskellon, koska kuulen sen eka, mutta pe aamuna vaimo oli havahtunut klo 8:10, vaikka herätys klo 7:00.
Olin täydessä kuorsauksessa eikä kellon ääni oikeasti kuulunut kuorsaukseni yli vaan vai vaimeni sen alle. Ainoastaan puhelin värisi ja vilkkui pöydällä.
Lähelle mentyä vaimo totesi, että ääni kuuluu kyllä, mutta se jäi toiseksi minun kuorsaukselle ja oli soinut pöydällä yli tunnin.
Kumpakin meistä myöhästyi töistä enkä ilennyt sanoa tätä syyksi.
Pelkään jo huomista aamua, vaikka nyt sovimme, että vaimo nukkuu sohvalla ilman tulppia kellon kanssa, mutta välillä häiriintyy kuorsauksestani jopa olohuoneeseen, että joutuukin laittaa tulpat.
Tämä on todellinen ongelma.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorsausääni on yksi kovimpia ääniä mitä ihminen voi tuottaa.

Ei muuten ole vaan unissapuhuminen. Toivottavasti en enää siihen "syyllisty" - ilmeisesti ajelen päässäni "kaikenmaailman skenaariot" läpi :( Eikä liity alkoholin käyttöön,

Mulla ollut sitä jo lapsesta lähtien: olin kuulemma yöllä hortoillut eteisessä, vanhemmat kysyneet, et mihinkä s sinä olet lähdössä? - Olin vastannut, et minä lähden katsomaan Dannyä ja Armia.

Ja on meitä muitakin, vaikka/esim. kummisetä vainaa. (Tosin hänellä saattoi johtua alkon käytöstä.).

Niin, puhelimeen voi asentaa sellasen äpin kuin "sleep as android"; latasin sen ja maksoin lisenssin. Yllättävä huomio,  et kuorsaan todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi