Jasmi ja Jaro kaksosten nimiksi?
Ehdotuksia toiseksi nimeksi? Jotain perinteistä mielellään, kun etunimet ovar erikoisempia.
Kommentit (18)
Tunnen yhden Jaron. Häntä on koulussa kiusattu, kun nimi liittyy tähän jalkapalloseuraan, Pietarsaaren Jaroko se nyt on vai mikä.
vaan pikemminkin muotinimi nykyään. Jaro on kyllä ihan kiva, mutta jopa minä tunnistan sen urheiluseuraksi. Takuulla vääntyisi vino pino lisänimiä kaksosille.
Mäkin tunnen Jaron, mutten kyllä Jasmista ole kuullutkaan. Ihan ok, sopivat kai yhteen.
Jasmi vähän keskeneräinen nimi minusta ollut aina,pidän enemmän muodoista Jasmin,Jasmina,Jasmiini jne
Jasmi Juulia
Jaro Johannes
Jasmi Eveliina
Jaro Eerikki
Jasmi Annasofia
Jaro Aleksateri
Jasmi Sofia
Jaro Santeri
Jasmi Olivia
Jaro Topias
Jasmi Matleena/Matilda
Jaro Mikael/Matias
Jasmi Linnea
Jaro Viljami
Jasmi Loviisa
Jaro Sakari
ap
Luulin Jasmia erikoiseksi, ehkä se ei sitten olekaan sitä.
mutta esimerkiksi Hymyt ja Kallet kummasti ovat nykyään vältettävien listalla. Vai tunnetko montakin pikku-Kallea?
että siitä väännellään muunnoksia sekä sille pojalle että hänen sisarelleen. Niin koulussa tulee käymään. Takuulla. On Jaro ja siskonsa Kups-Volley ja niin edelleen... Sisko ei välttämättä tykkää.
Minä kyllä tykkään Jaro-nimestä - ilman tätä baggagea - Jarno olisi myös kiva.
...sulosen pikku-Kallen! Hymykin on Kallella herkässä..:-)
vaikka Mypa tai Tamu, mutta ei Jaroa.
ei mulle kärpästäkään tuu ekan mieleen jääkiekko vaan eläin,samoin kun ilves ym,joten älä ap välitä noista,varmaan tosi moni koululainen jaksaisikin värkätä Jaron siskon nimellä,pöh... Ihme juttuja.
Jaro on oikein kiva nimi,Jasmikin ihan kiva,Jasmiina on vaan mun suoskikki,mutta aika helposti sekin saattais jasmiksi lyhentyä.
Miten olis Jaro Matias ja Jasmi Sofia?? Olis ainakin perinteiset?? Jos haluais enemmän nimiä,niin vaikka Jaro Miika Matias tai Jaro Antti Tapani?? Jasmi Aada Sofia tai Jasmi Anna Ilona??
Paljon todennäköisemmin Jaroa tai Jasmia kiusattaisiin vaikkapa väärän värisistä sukista. Ihan kivoja nimiä, en ole itse törmännyt kumpaankaan.
kaksi Jasminia. En itsekään tiennyt tuota Jasmia aiemmin, nyt sitten kolme vauvaa.
joku jalkapalloseura voisi kiinnostaa. Riippuu missä asutte, mutta jos ette lähelläkään tuota seuraa niin ei mitään väliä. Ja vika on aina kiusaajassa, jos lasta kiusataan. Jarno on minusta vähän eri ikäkauden nimi...
Jasmi ei ole minusta yleinen, en tunne yhtään sen nimistä lasta. Itse en kyllä sitä antaisi, omaan kielikorvaan se vähän kolahtaa. Eli minustakin mieluummin se Jasmin ( vaikka se taitaa olla kyllä sellainen muotinimi.)
Kyllä kotijoukkueiden lisäksi ne vastustajatkin aina tiedetään.
Ollaan käyty jopa katsomassa Jaron peliä, pojalla oli hauskaa.. :)
Ja poika itse tykkää nimestänsä, sehän tärkeintä on.
Jasmi Anniina
Jaro Aleksi
Jasmi Juulia
Jaro Joonatan
Jasmi Sarleena
Jaro Rasmus
Jasmi Matilda
Jaro Oliver
Jasmi Susanna
Jaro Valtteri
Yllätys oli kyllä suuri, ettei kukaan haukkunut tällä kertaa lähiönimiksi ;)
Taitaa olla vakkariporukka tällä kertaa jossain muualla.. No, oli lähiönimiä tai ei, miellyttävät meitä.
ap (ei ainakaan ihan tyypillisestä lähiöstä)
...tosissas luule, että esim. toi Jasmi on erikoinen. Se alkaa olla kuuminta muotia.