Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun uimahallissa miessiivooja naisten puolella

Vierailija
08.10.2023 |

Tytär (teini) oli ollut tänään Raksilan uimahallissa kaverinsa kanssa ja kun olivat olleet suihkussa, niin suihkutiloihin oli paukannut miessiivooja, joka vieläpä oli "ei kantasuomalaista" alkuperää. Mutta riippumatta kansallisuudesta, niin onkohan tämmöinen kovinkaan yleistä muualla Suomessa, että miehet siivoavat naisten puolella ja mitä mieltä olette asiasta? Tyttärelle jäi ainakin erittöin huono kokemus asiasta, koska siivooja ei todellakaan kulkenut ns. laput silmillä, vaan ihan päinvastoin.

Kommentit (174)

Vierailija
41/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuli taas harvinaisen kuvottavia kommentteja kun jotkut pervertikot alkoivat tänne syytää seksifantasioitaan. Vaikka kaikissa Suomen uimahalleissa olisi tämä tapa, niin silti on erittäin vastenmielistä jos miessiivooja tulee naisten puolelle. Juuri näitä teini- ikäisiä tyttöjä käy sääliksi. Sori, ap, että aloituksesi sai kaikki iljetykset ryömimään esille kiven alta. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. 

Vierailija
42/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naissiivoojatkin tuijottavat aina nuoria miehiä uimahalleissa. Täällä helsingissä ei ole uimahallia missä olisi miessiivoojia, kaikki ovat naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ois ok, jos ei tuijota. Tämä oli ilmeisesti kuitenkin niin tehnyt.

Kannatan suomalaista saunakulttuuria, jossa ollaan reilusti alasti. Aivan varmasti vähentää kroppien yliseksualisointia ja sitä kautta pervouksia kun lapsesta asti näkee alasti erilaisia kehoja. Juuri niistä kulttuureista joissa naiset peittävät itsensä tulee näitä tuijottajia. Mutta ei aikuista miestä voi enää opettaa, tuijotus on epäsopivaa käytöstä, ei sovi siivoojaksi naisten puolelle.

Mitä sinun kommenttisi edes tarkoittaa? Mietitäänpä vitsillä semmoinen tapaus että mies tuijottaa naissiivoojaa? Pitääkö miehiltä kieltää uimahallit kokonaan kun tämmöinen tapahtuu? :D

On se kumma kun naisille kelpaa tasa-arvo vain todella valikoivasti, ja välillä itselle haitallisestikin mutta se on eri keskustelu.

Vierailija
44/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on niin että jos nainen saa siivota miesten puolella niin mies saa siivota naisten puolella. En sano että olisi hyvä tai huono asia mutta sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Miesten puolella on useinkin kulkenut naissiivooja ainakin siinä uimahallissa, jossa minä olen käynyt. Olen kyllä mielessäni ihmetellyt käytäntöä, mutta en ole ollut järkyttynyt enkä ole tehnyt valitusta.

Miehethän ovat vaan innoissaan tuollaisesta tilanteesta missä joku nainen näkee heidät nakuna.

Kaikki vai? 

Vierailija
45/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja saattoi kuitenkin olla nainen vaikka näytti mieheltä.

Ettäkö olisi sisäisesti tuntenut itsensä naiseksi tänä vuonna?

Vierailija
46/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuli taas harvinaisen kuvottavia kommentteja kun jotkut pervertikot alkoivat tänne syytää seksifantasioitaan. Vaikka kaikissa Suomen uimahalleissa olisi tämä tapa, niin silti on erittäin vastenmielistä jos miessiivooja tulee naisten puolelle. Juuri näitä teini- ikäisiä tyttöjä käy sääliksi. Sori, ap, että aloituksesi sai kaikki iljetykset ryömimään esille kiven alta. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. 

Sekin on vastenmielistä että nainen tulee miesten puolelle. 

Vierailija
47/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis tiedettiin oliko siivoja mies? Katsoiko joku hänen housuihinsa? Mutta eihän sekään edes tarkoita nykyään onko ihminen mitä sukupuolta.

Vierailija
48/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stadikalla oli joskus miessiivooja naisten puolella, mut siitä jo vuosia...en edes muista millon oon viimeksi käynyt uimahallissa, ainahan ne on kaikenlaisia pervoja täynnä

Ei ollut. Helsingin kaupunki on tunnettu syrjivästä politiikastaan jonka mukaan miehiä ei edes palkata siivoojiksi uimahalleihin.

Vierailija
49/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli ilmoittanut itsensä naiseksi, eli on virallisesti nainen. Kiirtä Marinin hallitusta tuosta.

Vierailija
50/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites joku teinipoika, jolla just alkanu karvat kasvaan. Luuletko että he eivät ole epävarmoja itsestään? Saattaa niitäkin ahdistaa nais-siivooja.

Vierailija
51/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se olikin transnainen.

Vierailija
52/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneltako tämä suunnilleen tapahtui? Olin itse uimassa 13-1430 ja silloin ei ainakaan ollut mitään miessiivoojaa naisten puolella.

Myöhemmin iltapäivällä. Tämä ei ole mitään propagandaa ja olen hyvin suvaitsevainen ihminen muutenkin, mutta tämä olisi ollut liikaa myös minulle, jos olisin törmännyt miessiivoojaan naisten puolella.

Ap

Suvaitsevainen, mutta häiritsi ei-kanta-suomakaisuus? Taas joku persu trollaamassa

Vierailija
53/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja saattoi kuitenkin olla nainen vaikka näytti mieheltä.

Juuri näin. Minuakin luuli eräs vanhan oloinen ihminen tytöksi luokkaretkellä kun minulla oli pitkät hiukset kutosluokalla.

Vierailija
54/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me suomalaiset tosiaan niin sinut luonnon alastomuuden kanssa, että kyllä sitä kannattaa kaikkialla mainostaa!

Vierailija
55/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneltako tämä suunnilleen tapahtui? Olin itse uimassa 13-1430 ja silloin ei ainakaan ollut mitään miessiivoojaa naisten puolella.

Myöhemmin iltapäivällä. Tämä ei ole mitään propagandaa ja olen hyvin suvaitsevainen ihminen muutenkin, mutta tämä olisi ollut liikaa myös minulle, jos olisin törmännyt miessiivoojaan naisten puolella.

Ap

Suvaitsevainen, mutta häiritsi ei-kanta-suomakaisuus? Taas joku persu trollaamassa

Riikka heittää parastaan. Puhuu kansan kielellä.

Vierailija
56/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna asuntoon tulee 2 kertaa randomiin aikaan joku sähkökaappimies, joka ei ilmoita mitään tarkempia aikoja. Aikajana on aamusta iltaan. Ja eivät kertoneet kauanko on asunnossa per kerta. Ja miten voi käydä kylppärissä tai keittiössä, mitä jos onkin kiusallinen tilanne. Mitä jos menee ulos ja palaa, mies on sisällä. Se voi olla kuka tahansa random jamppa. Sinkkunaisille pelottavia olleet aina nämä sedät tai poikaset. Jatkuvasti on huoltoa ja korjausta, eikö koti olekaan rauhan paikka.

Vierailija
57/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on provo. Oulun uimahallissa alkaa viikonloppuisin seurojen vuorot klo 15.30 ja kaupungin vuorolla olevat poistuvat hallista 15.15 mennessä. Eli ilmaisusi myöhemmin iltapäivällä ei nyt vaan pidä paikkaansa. Vietän paljon aikaa kyseisellä hallilla ja kertaakaan en ole miessiivoojaa siellä nähnyt. Laitosmiehen kyllä, mutta hän ei naisten pukkariin mene uimahallin aukioloaikoina.

Vierailija
58/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä aika paljon provosoi rööööiskäämään ja houkuttaa tuonne siivoamaan sellaisia, jolla on näitä takaa ajatuksia.

Vierailija
59/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Mielestäni naisten puolelle ei pitäisi laittaa miessiivoojia. Ei tämä ole mikään tasa-arvokysymys vaan kyysmys on siitä, että sukupuolet ovat joissakin asioissa erilaisia. 

Pahempaa on tietenkin jos leikkaamattomat sukupuolen korjaajat pääsevät naisten intiimitiloihin, mitä monet poliitikot ja "ihisoikeus"järjestöt Suomessakin ajavat. 

Vierailija
60/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on vastenmielistä että nainen tulee miesten puolelle. 

Pitäisi olla yhtäläiset käytännöt. Mutta koskeehan asevelvollisuus edelleenkin vain "yhtä" sukupuolta. Sukupuolten tasa-arvo on Suomessa aika surkuhupaisaa, kun pysähtyy miettimään puheita ja käytäntöjä.