Miten ihmiset jotka eivät syystä toisesta halua seksiä, löytää toisensa?
Älkää nyt tehkö tästä vihamielistä haukkuma ketjua.
Koska onhan ihmisiä jotka eivät halua syystä tai toisesta, oli se sitten libido, aseksuaallisuus, ei ole tärkeää, sairaus jne, seksiä, mutta silti haluaisivat rakastavan kumppanin.
Miten tällaiset löytää toisensa?
Ja tiedän että tämä on arka asia, mutta silti toivon että pysyttäisiin asiallisena.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden pitäisi löytää toisensa kun seksin takiahan toista etsitään...
Jos sinulle parisuhde ei merkitse muutakuin seksiä, niin olen pahoillani puolestasi ja toivon, että pysyt kaukana normaaleista ihmisistä.
Entä jos on ihmisiä jotka haluvat välillä ja sitten ei lainkaan. Ja asia heittelehtii. Heillä on vaikka aikaa vievä ajattelu, harrastus tai työ. Tai koko ajan haluavat. Tai ei lainkaan.
Valehtelemalla haluamattomuudestaan, kuten tähänkin asti?
Että saa pidettyä kaikki mahdollisesti hyödyntämiskelpoiset saatavilla - miksi muutenkaan valehtelisi!
Oon Tinderissä törmännyt kyllä miehiin, jotka ihan jo profiilissa mainitsevat olevansa A-seksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on ihmisiä jotka haluvat välillä ja sitten ei lainkaan. Ja asia heittelehtii. Heillä on vaikka aikaa vievä ajattelu, harrastus tai työ. Tai koko ajan haluavat. Tai ei lainkaan.
Silloin voisin ehdottaa palstalla aivan tuntematonta keksintöä: rehellisyys!
Facebookin demi-ja a-seksuaalit ryhmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle parisuhde ei merkitse muutakuin seksiä, niin olen pahoillani puolestasi ja toivon, että pysyt kaukana normaaleista ihmisistä.
Parisuhde on sitä, että mies elättää perheensä,tekee yksin töitä,naisen viettäessä päivänsä kotona ja lämmittäessä miehelleen eineksiä kun tämä saapuu työstä palvelemaan naista ja tekemään puolet kotitöistä.
Kun etsit kumppania seksittömään suhteeseen, se seksittömyys ei voi olla ainut yhdistävä tekijä. Siinä älyllisen ja sosiaalisen yhteyden merkitys korostuu, kun fyysinen puoli jää vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin voisin ehdottaa palstalla aivan tuntematonta keksintöä: rehellisyys!
Näytä minulle rehellinen nainen,niin minä lupaan näyttää sinulle viisaan vantaalaisen.
Puhut mahdottomia!
Vierailija kirjoitti:
Kun etsit kumppania seksittömään suhteeseen, se seksittömyys ei voi olla ainut yhdistävä tekijä. Siinä älyllisen ja sosiaalisen yhteyden merkitys korostuu, kun fyysinen puoli jää vähemmälle.
Mies joka älyllisesti kykenee laskeutumaan Naisen tasolle ?
Seksittömän parisuhteen löytäminen muuttui juuri muutamaa astetta haastavammaksi tehtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
No tämä! En halua aseksuaalia koska saatan haluta seksiä vaikka muutaman kerran vuodessa ja joskus voi mennä vuosi haluamattakin. Kukaan normaalilla libidolla oleva mies ei haluaisi olla kumppanini.
Ja miehille tiedoksi, olen rehellisesti asian kaikille mahdollisille kumppaniehdokkaille kertonut. Varmaan isoin syy miksi olen vastentahtoisesti sinkku
Facebookin ryhmistä olen löytänyt
Ei taida olla muuta keinoa kuin facen pari kuppaista aseksuaaliryhmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä! En halua aseksuaalia koska saatan haluta seksiä vaikka muutaman kerran vuodessa ja joskus voi mennä vuosi haluamattakin. Kukaan normaalilla libidolla oleva mies ei haluaisi olla kumppanini.
Ja miehille tiedoksi, olen rehellisesti asian kaikille mahdollisille kumppaniehdokkaille kertonut. Varmaan isoin syy miksi olen vastentahtoisesti sinkku
Sinullahan se nyt outo libido on, onko tullut sitten mietittyä mikä sen halun sytyttää muutaman kerran vuodessa ja ehkä tehtyä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla muuta keinoa kuin facen pari kuppaista aseksuaaliryhmää
Kuppa iskenyt niihinkin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika haasteellinen elämäntapa? Tuon kun kertoo, niin miehenä automaattisesti ajattelee, ettet vain ole saanut kunnolla munaa, ja että kyllä se kiinnostus siitä herää. Ja kun sitten huomaa ettet tosiaankaan ole kiinnostunut, niin tulee uutena yllätyksenä sama asia.
Minusta vaikuttaa siltä, että suuri osa seksiä haluamattomista on vain jollain tapaa traumaantuneita tai lapsen tasolle seksiasioissa jääneitä. Haluaisi vaan leikkiä sen kivan tyypin kanssa mutta kun se haluaakin vaan panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan se nyt outo libido on, onko tullut sitten mietittyä mikä sen halun sytyttää muutaman kerran vuodessa ja ehkä tehtyä asialle jotain.
Sivusta, mutta voi tuo asia muuttua elämän aikanakin. Esim. vanhempana ei enää niin paljon tee mieli tai päinvastoin.
Ja miksi seksin haluaminen olisi joku itsestäänselvyys. Ikään kuin jos kerran harrastaa seksiä, niin sitä on sääntöjen mukaan sitten haluttava vähintään joka toinen päivä siitä hetkestä eteenpäin. Jos on yli viikon haluamatta, on viipymättä hakeuduttava hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, mutta voi tuo asia muuttua elämän aikanakin. Esim. vanhempana ei enää niin paljon tee mieli tai päinvastoin.
Ja miksi seksin haluaminen olisi joku itsestäänselvyys. Ikään kuin jos kerran harrastaa seksiä, niin sitä on sääntöjen mukaan sitten haluttava vähintään joka toinen päivä siitä hetkestä eteenpäin. Jos on yli viikon haluamatta, on viipymättä hakeuduttava hoitoon.
Tämä on tosiaan sitä nykyistä agendaa: saatat olla sairas.