Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaaehtoisesti sinku miehet

Vierailija
08.10.2023 |

Vapaaehtoisesti sinku miehet valehtelevat itselleen, kun väittävät olevansa onnellisia! Mies tarvitsee naisen ollakseen onnellinen. Kaikki tutkimukset ovat samaa mieltä asiasta.

Incelit vain yrittää koskaa naisille väittävänsä olevan vapaaehtoisesti sinkkuja.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun yksikin inkkuli itkee täällä (huom. täällä mammojen palstalla) mammoille naisettomuuttaan, en usko heidän olevan onnellisrmpa sinkkuina.

Uskotko siis, että kaikki maailman 4 miljardia miestä ovat tällä palstalla itkeviä inkkeleitä? Millainen vamma tai sairaus sinulla on?

Uskon, että sinulla on ymmärryksessä vikaa.

Vierailija
22/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tutkimukset missä väitetään että mies on onneton sinkkuna tai että mies ei voi elää ilman naista on täyttä valehtelua. Mies on onnellinen sinkkuna ja nykyisin monet miehet elää ikisinkkuna.

Ne miehet ketkä valittaa sinkkuudesta on marginaaliryhmä.

T:ikisinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tutkimukset missä väitetään että mies on onneton sinkkuna tai että mies ei voi elää ilman naista on täyttä valehtelua. Mies on onnellinen sinkkuna ja nykyisin monet miehet elää ikisinkkuna.

Miksi ihmeessä kuvittelet, että sellaisia tutkimuksia olisi olemassa? Uskotko aina kaiken, mitä luet netistä?

Vierailija
24/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Olen tässä ollut erään naisen kanssa melko läheisissä väleissä (ei olla kuitenkaan intiimisti) ja kyllä se aina välillä tuntuu että olisi sitä varmaan täysin naisettomana tyytyväisempi. Naisten kanssa kun näyttää ihan kaverinakin tulevan välillä kaikenlaista rasittavaa draamaa. Ja se miten pitää vähän väliä olla tukemassa ja kuuntelemassa murheita.

Ei ihme että naisilla on mielenterveyshoito paremmalla tolalla, kun käyttävät kaikkia vastaantulevia psykiatreinaan.

Vierailija
25/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kuvittelet, että sellaisia tutkimuksia olisi olemassa? Uskotko aina kaiken, mitä luet netistä?

Kyllä niitä tutkimuksia on olemassa ja ne on valetta.

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201711132200528903

Lähinnä naiset tota mantraa jankkaa että nainen on onnellinen sinkkuna ja parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja että miehillä toisten päin.

Ei ole.

Vierailija
26/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkumies, ja olen aika varma, että parisuhde ap:n kanssa ei tekisi minua ainakaan onnellisemmaksi. 

Eikä kukaan tule onnelliseksi sinun kanssasi.

No sittenhän on vain hyvä, että pysyttelen sinkkuna, eikö niin?

Vierailija
27/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen elämä sinkkuna on ihan mukavaa, jos on riittävän komea ja pystyy saamaan naisten kanssa fwb-suhteita ja irtopanoja.

Vierailija
28/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä tutkimuksia on olemassa ja ne on valetta.

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201711132200528903

Lähinnä naiset tota mantraa jankkaa että nainen on onnellinen sinkkuna ja parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja että miehillä toisten päin.

Ja sinä jankkaat päinvastaista mantraa. Keep going, joku päivä vielä uskot siihen!

Vierailija
29/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain satiiria.

Siis sellaista, jossa sukupuoliroolit ovat käännetty toisten päin.

Vierailija
30/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnellisin sinkkuna.

Naiset ottaa sen hyökkäyksenä, kun tulevat torjutuksi.

Naiset tekee feikkitutkimuksia.

Naisille tulee hyvä mieli, kun saavat sanottua viimeisen sanan.

Vierailija
31/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jotain satiiria.

Siis sellaista, jossa sukupuoliroolit ovat käännetty toisten päin.

Ei.

Vierailija
32/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen elämä sinkkuna on ihan mukavaa, jos on riittävän komea ja pystyy saamaan naisten kanssa fwb-suhteita ja irtopanoja.

Itse olen ratkaissut tämän rahalla. 

-ei komea, mutta tyytyväinen sinkkumies-

Vierailija
33/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinku miehet?

Vierailija
34/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesta näkee, että MGTOW alkaa purra, kun naisilta tulee tämänkaltaisia paniikkiulostuloja.

Vierailija
35/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Olen tässä ollut erään naisen kanssa melko läheisissä väleissä (ei olla kuitenkaan intiimisti) ja kyllä se aina välillä tuntuu että olisi sitä varmaan täysin naisettomana tyytyväisempi. Naisten kanssa kun näyttää ihan kaverinakin tulevan välillä kaikenlaista rasittavaa draamaa. Ja se miten pitää vähän väliä olla tukemassa ja kuuntelemassa murheita.

Mies on naisen läheisenä kaverinakin sellainen osa-aikaispoikaystävä ja joutuu kärsiä ne samat asiat. Ei se ole yhtään samanlaista kuin miesten välinen mutkaton ystävyys. Miehen ja naisen välillä on aina "jotain".

Vierailija
36/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksesta näkee, että MGTOW alkaa purra, kun naisilta tulee tämänkaltaisia paniikkiulostuloja.

Kiitos päivän nauruista :'D

Vierailija
37/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoiset sinkonaiset hyppelehtivät vapaana omia tanssihyppyjään.

WGTOW on hieno liike.

Vierailija
38/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Naisethan ovat itse paljastaneet, että eivät tee aloitetta, kun pelkäävät tulla torjutuksi. Noh, nyt vapaaehtoisesti sinkut miehet torjuu naiset ja se ärsyttää naisia. Ja nyt meillä on netti täynnä valetilastoja ja valetutkimuksia, jotta naisilla ei olisi suuttunut olo.

Vierailija
39/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua tänne ketään hääräilemään ja säätämään.

Samaa mieltä. Kukaan ei saa tulla tänne huushollaamaan.

Tämä on minun kotini enkä halua tänne ketään.

Vierailija
40/54 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän näissä "vapaaehtoisesti sinkuissa" miehissä ole paljon sellaisia, jotka ovat itse niitä jotka ovat tulleet torjutuksi, tai eivät edes uskalla lähestyä naista koska tietävät jollain tasolla itsekin etteivät kelpaisi. Sitten uskottelevat itselleen etteivät olisi halunneetkaan. Kuvioon kuuluu myös kova tarve mesota naisvaltaisella palstalla, kuinka mies on onnellisin sinkkuna.

Ulostulot kuitenkin vaikuttavat olevan kaikkea muuta kuin onnellisen ihmisen.